We gaan zitten en zeggen elkaar allemaal gedag. Jess stelt me voor aan Denise, ik had haar nog niet eerder ontmoet.
'Leuk dat je bent gekomen!' zegt Jess blij tegen mij.
'Bedankt voor de uitnodiging' zeg ik tegen haar.
'Zullen we maar ijskoffie bestellen met dit weer?' stel ik voor.
'Dat waren wij ook van plan!' zegt Denise vrolijk. Ze lijkt me erg gezellig.
We bestellen allemaal een ijskoffie. Iets aan Jess ziet er anders uit dan de laatste keer dat ik haar zag, maar ik kan mijn vinger er niet op leggen wat het nu precies is.
'Ik kan bijna niet geloven dat die gasten jullie voor een paar uurtjes hebben vrijgelaten' grapt Dylan.
'Nou....' zegt Denise. 'We dachten dat ze een grapje maakte omdat ze zeiden dat ze dan ook naar de stad zouden komen maar we zijn ze dus net tegengekomen. We hadden net geshopt dus we hebben hun onze tassen gegeven en gezegd dat we koffie gingen drinken aan de andere kant van de stad' vertelt ze lachend.
'Dus ze zijn nog wel even zoet met zoeken, als ze ons daadwerkelijk gaan zoeken' lacht Jess.
'Waarom zijn ze zo panisch om jullie alleen te laten dan?' vraag ik aan Jess en Denise.
'Nou, Callum valt wel mee' zegt Denise. 'Maar toen Reede zag wat Jess aanhad wilde hij haar niet alleen laten. Hij is een beetje over protected'
Jess moet lachen. 'Dit is Reede zijn eerste relatie dus hij weet nog niet hoe het allemaal werkt' vertelt ze.
'Ik snap het wel hoor' zegt Dylan.
Ik kijk hem aan, Denise kijkt ook naar hem.
'Wat?' vraagt hij. 'Ik heb ondertussen al zes kerels hun nek zien omdraaien om naar Jess te kijken, inclusief eentje die hand in hand liep met zijn vriendin. Je kan niet ontkennen dat ze er goed uit ziet. En met jou er naast Denise, zullen er vast veel gasten zijn die een gokje willen wagen hoor.'
Ik moet lachen om zijn antwoord. Het is wel waar, ik zag het ook gebeuren. 'Het is wel waar, jullie zien er gewoon smoking hot uit' lach ik naar ze. En het is niet gelogen.
'Er is ook iets anders aan je Jess, ik weet niet wat het is maar het staat je goed' zegt Dylan.
'Oh dus jij ziet het ook' zeg ik. Het viel mij net ook al op.
Jess kijkt ons vragend aan alsof ze niet snapt wat we bedoelen.
'Ik weet precies wat het is' lacht Denise.
Op dat moment worden de ijskoffies gebracht. Dus we wachten nog even af voordat Denise verder gaat.
'Wat dan?' vraag ik aan Denise op het moment dat de serveerster weg is.
Denise lacht en antwoord dan: 'Goeie seks'
'Oh my god' lach ik. 'Nou het staat je goed' voeg ik eraan toe. Als dat er voor zorgt dat je er nog beter uit gaat zien moet ik er ook maar eens over nadenken om het te proberen. Tot nu toe kan ik me er echt niks bij voorstellen. Ik heb één keer in mijn leven porno opgezet uit nieuwsgierigheid. Maar het zag ik niet bepaald prettig uit voor de vrouw dus daarna heb ik er nooit echt meer over nagedacht. Ik kom me niet voorstellen dat een vrouw daar plezier uit haalt. Dylan moet ook lachen om Denise haar opmerking. Eerst twijfelde ik, maar volgens mij denkt hij nu echt alleen maar over haar als een vriend. Ik snap niet hoe dat kan want ze is echt super mooi. Denise ook trouwens.
Als we uitgelachen zijn vertelt Jess ons waarom ze ons wilde spreken. Ze heeft een droombaan aangeboden gekregen. Ze maakt zelf kunst en daar is een hotel erg geïnteresseerd in. Waarom zou ze hier dan over twijfelen? Het klinkt in mijn oren als iets met alleen maar positieve kanten.
JE LEEST
Verwachtingen - Deel 2 Passie op het HBO serie
Romance!Dit boek is onderdeel van een serie maar deze boeken kunnen ook los van elkaar gelezen worden! Lara is 21 jaar. Ze woont nu sinds drie maanden op zichzelf. Haar ouders moesten onverwachts verhuizen. Lara is altijd erg stil geweest, vrienden vond ze...