Als hij bij het bed komt legt hij me op mijn rug op het bed neer. Hij begint me gelijk in mijn nek te zoenen waardoor in één keer mijn hele lichaam op scherp staat. Oh fuck. Wat hij doet met mijn lichaam voelt echt niet normaal. Ik heb dit allemaal nog nooit gevoeld, nog nooit de behoefte hieraan gehad.
'Ik wil dat je van mij bent' gromt hij in mijn nek terwijl hij zichzelf tegen me aan duwt waardoor ik voel dat hij hard is. Ik hap naar adem als ik hem tussen mijn benen voel door onze kleding heen.
Hij laat zijn handen over mijn lichaam gaan waardoor mijn huid bijna in de brand lijkt te staan. 'Jack...' kreun ik zachtjes. Jack legt zijn hand tussen mijn benen waardoor ik naar adem hap.
'Jo Jack, had je al een kabel? Anders heb ik nog wel' roept Callum door de deur heen.
Jack kijkt naar me, grijnst en fluistert: 'Je zal nog even moeten wachten schatje'. Jack springt snel op en trekt me aan mijn arm overeind. Zodra hij ziet dat ik sta draait hij om en zwaait hij de deur open.
'Thanks man, maar ze kan hem voor nu wel even aan mijn lader leggen tot die vol is. Ze gaat toch straks naar huis om haar eigen op te halen' zegt Jack.
Ik sta met mijn mond vol tanden. Ik weet niet wat ik moet zeggen, of ik überhaupt wel iets uit mijn mond krijg als ik een poging tot zou doen.
'Alles oké?' vraagt Callum als hij naar mij kijkt.
'Ehh, ja' zeg ik onzeker. Ik zie aan hem dat hij even twijfelt.
'Ik eh, kon gebeld worden door mijn vader, na een en ander familie gedoe dit weekend dus ik was een beetje zenuwachtig' beslis ik te zeggen.
'Oh shit, dat is klote. Succes daarmee, als we iets kunnen doen horen we het wel' zegt Callum gelijk.
Ik was eerst bang dat hij me niet zou geloven. Zelfs ik vond mezelf overtuigend, en Callum reageerde zo snel dat het niet anders kan dan dat hij me serieus nam.
'Ik ga wel alvast mee naar beneden. Dan heb je wat privacy voor je telefoongesprek' zegt Jack.
Ineens gedraagt hij zich heel anders tegen over mij. Hij kijkt me niet eens meer aan. Zou hij het vervelend vinden dat zijn vrienden het bijna ontdekt hadden? Wilt hij het liever gewoon geheim houden? Schaamt hij zich voor mij? Ughhhh....ik wil hier allemaal niet over moeten nadenken. Niet nu.
Ik knik naar hem en Callum en Jack lopen samen de kamer uit. Ik probeer even rustig adem te halen en mijn gedachten van me af te kunnen zetten. Dit hoeft niks te betekenen. Toch?
Weet je, misschien loop ik zelf gewoon te hard van stapel. Dit is niet iets nieuws voor Jack. Ik pak mijn telefoon die gewoon nog negentig procent is opgeladen. Ik zie een berichtje van Dylan: Heey, ik hoorde van Jess dat je je sleutel kwijt was. Je kan me altijd gewoon bellen hè, als er iets aan de hand is.
Als ik dat had gedaan...dan had ik mezelf nu niet in deze situatie gevonden. Was dat beter geweest? Ik heb zo erg het gevoel dat dit twee kanten op kan gaan. Of, ik ben nu de grootste fout aan het maken die ik ooit zal maken. Of...Wat is eigenlijk het positieve scenario? Zou Jack echt iemands vriendje kunnen zijn?
Ik beslis mijn gedachte te verzetten en gewoon op Dylan te reageren: Hey, ja, het ging minder goed bij mijn ouders dan gepland. Daar vertel ik je tijdens werk nog wel over. Jess heeft mijn reservesleutel dus ik moest even wachten tot ze terug kwam vandaag maar nu is alles in orde. Volgende keer zal ik jou als eerste bellen :)
(D) Haha, dat is goed! Anders zit je dadelijk weer een weekend in dat huis. Is die kerel wel een beetje fatsoenlijk tegen je geweest?
(L) Ja, op zich...Jack is...Jack. De ene keer is hij aardiger dan de andere keer.
(D) Gelukkig maar. Anders was ik ruzie met hem gaan maken ;)
(L) Hahaha. Na het weekend wat ik heb gehad was een familieruzie genoeg voor één weekend. Ik zou veel liever gewoon gaan werken met je morgen :)
(D) Dat zal sowieso gebeuren. Zal ik je morgen anders daar ophalen? Of ben je al met je eigen auto?
(L) Nee, Jack had me opgehaald dus dat zou echt ideaal zijn. Dan zie ik je morgenochtend! Laat maar weten hoe laat ik klaar moet staan.
(D) Vanaf daar is het niet zo lang rijden, zal ik er om half acht staan?
(L) Ja is goed. Dankjewel, je bent geweldig!
(D) Tot morgen, geniet nu nog maar even van het lekkere weer ;)
(L) Ga ik zeker doen, jij ook! Tot morgen :)
Ik leg mijn telefoon weer weg. Ik kan hem maar beter boven laten zodat iedereen echt geloofd dat die boven aan het opladen is. Wat ik nu met Jack aan moet...ik weet het niet. Dat hangt waarschijnlijk helemaal af van hoe hij de rest van de dag met me omgaat.
JE LEEST
Verwachtingen - Deel 2 Passie op het HBO serie
عاطفية!Dit boek is onderdeel van een serie maar deze boeken kunnen ook los van elkaar gelezen worden! Lara is 21 jaar. Ze woont nu sinds drie maanden op zichzelf. Haar ouders moesten onverwachts verhuizen. Lara is altijd erg stil geweest, vrienden vond ze...