Jack blijft me nog een tijdje zoenen nadat ik ben klaargekomen.
'Was dat lekker?' vraagt hij tegen mijn lippen aan.
'Ja' zucht ik. 'Heel erg'
'Goedzo' zegt hij.
Jack trekt zachtjes zijn hand uit mijn broekje. Hij brengt de vinger die net in me heeft gezeten naar zijn mond en likt er aan.
'Nee! Wat doe jij' zeg ik verbaasd als ik zijn arm weg probeer te trekken. 'Ik kan echt wel een doekje vinden ofzo!'
'Ik wil je proeven' zegt Jack als hij me met een grijns aan kijkt en nog een keer aan zijn vinger likt.
'Nou JACK!!' roep ik.
'Weet je hoe geil dan is schat, hoe lekker je smaakt. Het is bijna verslavend' zegt hij.
'Wat?' vraag ik verbaasd.
'Wat denk je dat er gebeurd als ik je zou likken. Dat doe ik dan toch ook daar' zegt hij als hij naar mijn broekje knikt.
'Ow' zeg ik.
'Ja. Dat komt nog wel. Dat zal je nog lekkerder vinden' zegt hij.
'Wil je dat doen dan?' vraag ik verbaasd.
Hij kijkt me aan. 'Schat, als het aan mij lag had ik mijn hoofd nu al tussen je benen. Maar ik wil dat je de eerste keer daarvoor in mijn bed kan liggen'
Betekent dit dat hij van plan is dit vaker te doen?
'Maar ik je nu eerst mee naar huis zodat je even kan douchen' zegt hij.
'Oké' zeg ik als ik mijn hoofd tegen de stoelleuning aanleg en me probeer te beseffen wat er net allemaal gebeurd is. Ik voel dat ik een lach op mijn gezicht heb die ik er niet zomaar af ga krijgen.
Als we thuis aankomen doet Jack de autodeur voor me open.
'Het staat je goed' zegt hij.
'Wat?' vraag ik.
'Klaarkomen' antwoord hij.
'Nou Jack! Niet zo hard...dadelijk hoort iemand het' zeg ik.
'Kom maar snel mee naar binnen dan' zegt Jack.
Als we binnen zijn doet Jack de deur achter ons dicht. Dan drukt hij me gelijk onderaan de trap tegen de muur aan en begint me te zoenen.
'Ik wil niet van je afblijven' zegt hij buiten adem.
'Ik wil ook niet dat je van me af blijft' lach ik tegen zijn lippen aan.
'Ik weet niet wat Jess en Denise allemaal gezegd hebben maar zo ben ik niet meer. Oké' zegt hij.
'Oké' zeg ik. 'Ik geloof je'
Hij begint in mijn nek te zoenen en zuigt zachtjes als ik erdoor begin te kreunen. In een snelle beweging tilt hij me op en drukt me weer tegen de muur aan. Ik voel hoe hard hij is, maar dit keer tegen me aan in plaats van met m'n hand. Ik vraag me af hoe het zou voelen. Hij zei dat zijn vinger al strak was. En wat ik voelde was een stuk groter.
'Zou dat zeer doen?' vraag ik buiten adem aan hem.
'Ja, in het begin wel' zegt hij 'maar daarna neemt het af en kan je er van genieten. Maar je eerste keer zal niet gelijk lekker zijn. Dat moet je voorzichtig doen'
'Gaan we dat doen?' vraag ik aan hem.
'Ja' zegt hij. 'Maar niet vandaag. Je moet eerst even laten bezinken wat er gebeurt is en wat je ervan vindt' zegt hij.
'Ik vond het fijn' protesteer ik gelijk.
'Ja dat snap ik krullenbol' zegt hij als hij me zachtjes neerzet. 'We hebben tijd, je hoeft niet alles is één keer te doen' zegt hij als hij zachtjes zijn lippen op de mijne drukt.
'Vertel me nu maar welke pizza je wilt, dan zal ik bestellen terwijl jij een warme douche kan nemen'
'Welke neem jij?' vraag ik aan hem.
'Goeie vraag' lacht hij. 'Ik denk fungi of salami'
'Oh, die lust ik ook. Bestel ze anders allebei, dan delen we' zeg ik
'Dat, is een heel goed idee' zegt hij. 'Ik ga bestellen. Zorg jij maar dat je goed schoon wordt, want je was nogal nat' knipoogt hij naar me.'
'Nou JAaackkkkk' roep ik.
'Hup, de trap op jij' zegt hij als hij op mijn kont slaat.
JE LEEST
Verwachtingen - Deel 2 Passie op het HBO serie
Romance!Dit boek is onderdeel van een serie maar deze boeken kunnen ook los van elkaar gelezen worden! Lara is 21 jaar. Ze woont nu sinds drie maanden op zichzelf. Haar ouders moesten onverwachts verhuizen. Lara is altijd erg stil geweest, vrienden vond ze...