Jack buigt een beetje voorover. Voordat ik me kan bedenken wat hij gaat doen begint hij mijn borsten te zoenen. Hij zuigt zachtjes aan mijn tepel en mijn hele lichaam staat in één keer in brand.
'Je hebt geen idee hoe geil je er nu uitziet' zegt Jack tegen me. 'Als je je mondje open hebt staan zodat je kan kreunen door mijn aanraking. Dat je hapt naar adem.
Hij pakt mijn hand vast en neemt me mee naar de douche. Het warme water wat over me heen spoelt voelt geweldig. Mijn spieren die ik constant aanspan door zijn aanraking beginnen te ontspannen. Ik wil hem aanraken. Maar voordat ik dat kan doen duwt hij me tegen de muur aan en zoent hij me weer. Van mijn mond gaat hij naar mijn nek, waar hij zachtjes aan zuigt. Hij is nog steeds hard. Ik pak hem weer vast en begin weer op en neer te bewegen. Jack gromt tegen mijn nek aan en ik voel dat hij als zijn spieren aanspant. Hij beweegt één van zijn handen weer naar mijn borst toe waar hij gelijk in begint te kneden. Minder voorzichtig dan net. Ik merk hoe opgewonden hij is.
'Schatje ik ga zo echt spuiten' zegt hij met een lage stem. Ik wil dat hij dat doet. Ik wil weten hoe het voelt, hoe het er uit ziet als hij klaar komt.
'Als je stopt dan maak ik het zelf wel even af' kreunt hij.
'Wat? Nee' zeg ik als ik blijf doorgaan.
Hij grijnst naar me. 'Ik dacht dat dat misschien te veel voor je zou zijn aangezien het de eerste keer is dat je zoiets doet krullenbol'
'Ik wil het doen. Ik wil het afmaken. Ik wil dat je...voor mij...snap je'
'Wat? Dat ik voor jou ga spuiten schatje?' maakt hij mijn zin af. Ik durfde het zelf niet te zeggen maar dat is precies wat ik bedoelde.
'Ja' zeg ik zachtjes.
'Dan moet je wel een beetje oppassen. Anders komt het over je heen' zegt hij.
'Zou dat erg zijn dan?' vraag ik.
'Ik zou het ontzettend geil vinden als ik mijn zaad op je mag spuiten maar ik wil niet dat je er van schrikt schatje' zegt hij.
'Mag het? Ik wil het' zeg ik tegen hem.
'Ik vind alles goed. Maar je moet snel je keuze maken want ik hou het bijna niet meer uit' kreunt hij.
'Oké' zeg ik en ik blijf door bewegen. Iets sneller dan net. Hij begint zwaarder te ademen.
'Fuck Lara' kreunt hij dicht bij mijn oor. Hij drukt zijn lippen hard tegen me aan en op dat moment voel ik iets warms tegen mijn buik aan komen. Het druipt zachtjes naar beneden samen met het water wat over mee heen stroomt. Op het moment dat hij klaarkomt pakt Jack mijn hand vast en laat me zien dat ik op dat moment wat langzamer moet bewegen. Jack spoelt zichzelf schoon onder het warme water. Hij kijkt me aan. 'Nu wil ik je schoonmaken' zegt hij.
'Oh oké' zeg ik. Hij pakt me vast en zoent me. 'Dat was echt geweldig' fluistert hij. Jack pakt de douchegel en hij wrijft het over mijn hele lichaam heen. Hij focust al zijn aandacht op het inwrijven van de douchegel. Hij is voorzichtig met elk stukje van mijn lichaam. Hij zakt door zijn knieën om ook mijn benen helemaal schoon te maken. Hij kijkt omhoog naar me. 'Ik ga je binnenkort nog allemaal lekkere dingen laten voelen' zegt hij. Ik glimlach naar hem. Ik voel me ineens zo gelukkig. Volgens mij heb ik nooit doorgehad hoe alleen ik eigenlijk was voordat ik al deze mensen leerde kennen. Ik heb me nooit speciaal gevoeld, tot ik Jack leerde kennen.
Als we klaar zijn met douchen blijkt het al één uur s 'nachts te zijn.
'Zullen we anders naar bed gaan?' vraagt Jack als hij naast me komt staan in de badkamer.
'Ehm, ja is goed' zeg ik. Ik ben al best wel moe, van de hele dag. Alles wat er gebeurd is.
'Als je maar niet denkt dat ik je ooit nog in dat logeerbed laat slapen' zegt Jack.
'Oké' glimlach ik naar hem.
We poetsen dan allebei onze tanden en dan doet Jack de deur naar zijn slaapkamer open.
'We kunnen nog wel even wat op Netflix kijken als je wilt' zegt hij. Hij drukt op een knopje en er komt een tv scherm naar boven voor zijn bed.
'Show off' zeg ik tegen hem.
Hij moet lachen om mijn reactie.
'Ik wilde je al de eerste nacht in mijn eigen bed hebben' zegt Jack als hij me optilt en naar het bed draagt.
'Ohja?' vraag ik.
'Ja. Dat wilde ik al op het moment dat ik je op kwam halen en ik je in dat jurkje zag zitten in je auto. Ik vond het idee vreselijk dat je eerst niet in je auto wilde gaan zitten. Ik heb waarschijnlijk veel te hard gereden om zo snel mogelijk bij je te zijn.' Zegt hij.
' Op het moment dat je deze kamer binnenkwam zag ik al dat je mijn bed uit wilde proberen. Maar ik wist dat je er nog niet klaar voor als ik het direct had gevraagd de eerste nacht. Ik heb erover nagedacht om je gewoon naar mijn bed te tillen aangezien je toch de hele tijd tegen me aan lag' zegt hij.
'Maar dat heb je niet gedaan?' zeg ik
'Klopt. Ik wilde niet dat je ineens zou schrikken omdat je in mijn bed lag. Ik wilde geen misbruik van je maken. Ik wilde zeker weten dat jij het ook wilde. Zoals ik al zei, ik wil voorzichtig met je zijn. Ik wil dat niemand anders je zo kan zien zoals dat ik je mag zien. Ik wil je helemaal voor mezelf. Daarom triggert die andere kerel me zo erg. Ik wilde je zoenen toen hij je video belde zodat ik hem duidelijk kon maken dat ik je wilde en dat hij niks meer zou durven proberen' zegt Jack.
'Je bed ligt wel heel lekker' zeg ik als ik iets verder kruip op het bed.
'Ohja' zegt Jack als hij erbij komt liggen. Ik heb alleen nog maar mijn zwarte string aan. 'Moet ik niet even iets aandoen?' vraag ik aan hem.
'Van mij niet hoor. Ik hou je wel warm' zegt hij. Jack komt tegen me aan liggen.
'Je bent zo mooi' zegt hij.
Ik voel kriebels als hij dat zegt. 'Wat gaan we morgen doen? Als iedereen thuis komt?' vraag ik aan hem.
'Wat wil jij?' vraagt hij. 'Ik denk dat het aan jou is om te kijken wanneer je het aan andere wilt vertellen.'
'Misschien kunnen we daar nog heel even mee wachten? Tot we zelf weten wat het is?' vraag ik.
'Dat is goed.' Zegt hij 'Maar als een of andere kerel iets gaat proberen bij je dan spring ik er wel tussen'
'Ik denk dat je je daar niet druk om hoeft te maken hoor' lach ik.
'Je hebt echt niet door hoeveel mannen er wel niet naar je kijken hè' zegt hij. 'Er zijn er genoeg die hun nek omdraaien om je na te kunnen kijken'
'Dat is onzin' zeg ik.
'Geloof het of niet, ik weet dat het zo is. En ik laat niemand meer een kans wagen. Ik wil je voor mezelf' zegt hij als hij me stevig vast houd.
Jack zet nog iets aan op de tv. Volgens mij ben ik al in slaap gevallen voordat hij een keuze gemaakt heeft want ik heb geen idee wat hij heeft gekeken.
JE LEEST
Verwachtingen - Deel 2 Passie op het HBO serie
Romantiek!Dit boek is onderdeel van een serie maar deze boeken kunnen ook los van elkaar gelezen worden! Lara is 21 jaar. Ze woont nu sinds drie maanden op zichzelf. Haar ouders moesten onverwachts verhuizen. Lara is altijd erg stil geweest, vrienden vond ze...