Deel 113

1K 26 0
                                    

'Maak je geen zorgen' zeg ik tegen hem 'ik ben aan de pil en ik vergeet hem nooit in te nemen'

'Ik heb nog nooit seks gehad zonder condoom' hijgt Jack bijna. 'Fuck dit voelt geweldig'

Als hij sneller begint te bewegen kreun ik het uit.

'Wacht' zegt hij dan. 'Weet je zeker dat je dit wilt? Dat ik in je klaarkom?' vraagt hij.

Ik knik naar hem. Ik wil helemaal bij hem zijn, ik wil niet dat er nog iets tussen ons in zit.

'Fuck, schatje dit is zo lekker' kreunt hij. Op het moment dat ik zelf klaarkom voel ik Jack ook samentrekken en voel ik dat hij in mij spuit. Ik voel het veel beter dan de vorige keer. Ik weet nu al dat ik dus een hekel heb aan condooms. We kreunen elkaars naam uit tot we allebei zijn klaargekomen.

Jack zit nog steeds in me. 'Het kan er wel een beetje uit gaan lopen dus je kan het beste gelijk even naar de badkamer' zegt hij. Hij trekt zich terug en ik voel wat hij bedoelt. Ik voel dat zijn sperma uit me loopt. 'Volgens mij komt het op het bed' zeg ik als ik op mijn lip bijt.

'Ik bel wel straks of ze het kunnen verschonen. Maak je geen zorgen' zegt Jack als hij naar me toe loopt, me optilt, en me naar de badkamer draagt.

'Ik vind het zo geil dat het nu gewoon langs je beentjes loopt' zegt hij als hij me zoent en de douche weer voor ons aanzet.

Ik blijf iets langer onder de douche staan zodat Jack alvast kan bellen voor het bed. Als ik binnen kom heeft hij de gordijnen bij het balkon open gedaan. Hij heeft de tafel gedekt met alles wat ze voor het ontbijt hebben gebracht.

'Ze komen zo een nieuwe koffie brengen voor je. Deze is al koud' zegt Jack.

'Dankjewel' zeg ik als ik naar hem toe loop en mijn armen om zijn lichaam heen sla. Dit is zo'n fijn gevoel.

Hij kust me langzaam en teder. 'Waar wil je mee beginnen?' vraagt hij als hij naar de gedekte tafel gebaart.

'Hmmm, doe maar wat van die fruitsalade en een chocoladebroodje' zeg ik.

We nemen uitgebreid de tijd voor het ontbijt. Later die dag gaan we naar beneden om te zwemmen. Als avondeten kregen we een drie gangen diner aangeboden met compliment van het hotel. De hele dag kunnen we maar moeilijk van elkaar afblijven. Ook al doet lopen bijna pijn van de gevoeligheid. Als we terugkomen op de kamer zien we dat er nieuwe handdoeken liggen en dat het bed verschoont is. Er staat op het tafeltje bij de tv een emmer met een fles champagne erin. Er staan twee glazen bij.

'Wil je een glaasje?' vraagt Jack aan me.

'Graag' lach ik naar hem.

Voordat hij me het glas aangeeft zoent hij me. Ik begin er gelijk weer heftiger van te ademen.

'Lieverd, je moet de komende dagen wel nog kunnen lopen' fluistert Jack in mijn oor. 'Ook al heb ik hele leuke ideeën over wat ik allemaal met je kan doen'

Mijn ademhaling stokt en ik slik hoorbaar. Hij heeft wel gelijk. Ik ben echt helemaal schraal zelfs.

'Er zijn nog genoeg momenten waarop we seks kunnen hebben lekker ding. Geef je lichaam ook wat rust' knipoogt hij naar me.

'Maar het voelt zo lekker' zeg ik tegen hem.

'Wacht maar, ik ga je nog allemaal andere lekkere dingen laten voelen' grijnst hij naar me.

Ik bijt op mijn lip en probeer mijn verlangen onder controle te krijgen.

In de avond zitten we nog buiten in de jacuzzi. 'Hoe laat wil je morgen naar huis?' vraagt Jack aan me.

'We kunnen wel rond de middag gaan toch? Ik heb beloofd Jess nog te bellen maar ik ben het helemaal vergeten dus ik ga liever morgen even langs' zeg ik.

'Als je maar bij mij slaapt' zegt hij tegen me.

Ik kan m'n glimlach niet verbergen. Ik wil het liefst zo veel mogelijk bij hem zijn. Ik knik instemmend.

'Afgesproken' zegt hij.

Ik heb de hele dag niet op mijn telefoon gekeken. Ik weet dat er nu waarschijnlijk van alles rond gaat. Ik wil me er nu nog even niet mee bezig houden. Vandaag is nog even alleen voor ons. Daarna deal ik wel met de rest.

Verwachtingen - Deel 2 Passie op het HBO serieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu