Deel 116

828 22 0
                                    

Vier dagen later

'En?' vraag ik als ik Jack uit bed zie stappen. Ik geniet even van het beeld wat ik voor me zie. Jack die zonder kleding uit bed stapt. Ik denk echt dat dit mijn favoriete moment van de dag is.

'Wat?' vraagt hij grijnzend.

'Ben je zenuwachtig?' vraag ik aan hem.

'Misschien' zegt hij dan. Zie je. Ik wist het wel. Hij beweerde de hele week door dat hij niet zenuwachtig zou zijn.

'Het gaat net vast zo goed als bij jouw ouders' lach ik naar hem. Zijn ouders zijn echt geweldig. Het zijn zulke lieve, warme mensen. En zijn zussen zijn ook precies dat. May en Macy. Ze zijn allebei ouder dan ik maar het klikte wel heel erg leuk met hun. We gaan dinsdag met zijn drieën lunchen. Ze hadden me meegevraagd omdat ze me graag beter wilde leren kennen en het leek mij super gezellig.

'Geloof me, ik ben op zich niet bang voor je ouder, meer de andere mini versie van jou die ik voor me wil winnen. Als Lux me niet mag dan gaat het niet werken' zegt Jack.

'Zolang je Damian niet bent, zal ze je wel mogen' lach ik naar hem.

'Hoe laat is het?' vraagt Jack.

'Negen uur' antwoord ik. We moeten pas om twaalf uur wegrijden dus we hebben nog tijd om rustig aan te doen.

'Hmm' zegt Jack als hij bedenkelijk kijkt.

'Wat?' vraag ik aan hem.

'Ik denk dat ik mijn stress nog even kwijt moet' zegt hij als hij naar mij loopt in plaats van zijn kledingkast. Ik zie gelijk dat hij hard is. In een snelle beweging trekt hij de deken van me af.

'Jacckkk!' roep ik naar hem.

'Shhhht de rest slaapt nog' grijnst hij naar me.

Hij komt over me heen zitten. Ik was rechtop gaan zitten maar als Jack me aan mijn benen naar beneden trekt, lig ik gelijk onder hem.

'Benen wijd schatje' zegt hij fluisterend.

Ik kreun nu al, alleen al door zijn woorden. Hij duwt mijn benen nog iets verder uit elkaar.

'Ik wil je eerst even proeven' zegt hij als zijn mond afzakt naar beneden. Wanneer zijn tong me raakt kreun ik zijn naam al uit. Ik probeer zachtjes te doen maar ik kan me gewoon niet inhouden bij Jack. Verlangende pijn begint zich op te bouwen die alleen weg gaat als hij in me komt.

'Jack' fluister ik. Ik klink smekend. 'Alsjeblieft' zeg ik daarna.

'Wat wil je dan schatje' zegt hij met een grijns. Hij weet dondersgoed wat ik wil maar hij wilt het me perse horen zeggen. 'Ik wil je in me voelen' zeg ik dan. 'Nu' voeg ik daar nog aan toe. Dat hoef ik geen twee keer te zeggen. In één harde stoot zit hij in me. Tegelijkertijd zoent hij me. 'Fuck Laar' kreunt hij bij mijn oor.

'Dieper' zeg ik fluisterend in zijn oor. Jack zijn ogen worden groot. Dat had ik nog nooit gezegd tegen hem.

'Zeg dat nog eens geil meisje van me' zegt hij tegen me.

'Ik wil je dieper voelen' hijg ik bijna bij zijn oor.

'Kom eens' zegt hij als hij zich uit me trekt.

Jack zet me op mijn knieën op het bed en buigt me voorover zodat ik op mijn handen steun. Hij houd zich vast aan mijn heupen en dan komt hij weer bij me naar binnen. Het gevoel wat hij me nu geeft als hij in me zit is nog intenser. Hij raakt precies het perfecte plekje bij elke stoot die hij geeft.

'Shit Lara, je hebt geen idee hoe fucking geil je er nu uitziet. Je bent zo fucking perfect' zegt hij als hij zachtjes op mijn kont slaat. Hij buigt zich over me heen zodat hij mijn borsten kan vast pakken. Nog geen seconde later raakt hij het plekje zo goed dat ik direct klaar kom. Ik kreun zachtjes zijn naam door mijn orgasme heen. 'Shit, ik ga ook komen' zegt Jack.

'Mag het over je heen?' vraagt hij dan. Ik knik naar hem waardoor de lichtjes in zijn ogen nog feller worden als ik naar hem om kijk. 'Fuck Lara' kreunt hij als hij zich uit me trekt en dan voel ik zijn warme zaad over me heen komen.

Ik kijk om zodat ik hem aan kan kijken en hij grijnst trots naar wat hij net heeft gedaan.

'Dit beeld wil ik nooit meer vergeten. Helemaal van mij' zegt hij dan.

Daarna pakt Jack een doekje om het schoon te maken en dan tilt hij me op. Hij draagt me naar de douche, waar we ook weer veel te lang onder staan...

Iets over twaalf rijden we weg. Als het goed is komen we rond kwart over drie aan bij mijn ouders. De hele rit draaien we muziek en zingen we allebei mee met elk nummer wat voorbij komt. Jack moet meerdere keren lachen om mijn kleine dansjes. Voor ik het weet is de rit alweer voorbij en komen we aan bij het veel te grote huis van mijn ouders. Ineens voel ik me ook zenuwachtig. Jack pakt mijn hand vast voordat we aankloppen.

Als er wordt opengedaan staren twee grote blauwe ogen ons aan. Lux kijkt van mij naar Jack en haar ogen worden nóg groter.

'Dag kleine krullenbol'zegt Jack.

Verwachtingen - Deel 2 Passie op het HBO serieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu