Ik loop even naar de badkamer om me om te kleden. Wauw. Deze badkamer is ook mooi zeg. Dit hele huis zou zo uit een magazine kunnen komen. Ergens vind ik het jammer om Jack zijn kleding uit te doen. Het voelt zo fijn aan mijn lichaam. En het ruikt naar hem.
'En past het?' hoor ik Jess vragen aan de andere kant van de deur.
Ik bekijk mezelf even in de spiegel. Het past. En...het staat best goed. Ik had nooit gedacht dat ik zo iets aan zou kunnen. Het is ook echt een stringbroekje. Alsof dit badpak nog niet genoeg liet zien...Ik weet niet wat er gebeurt als Jack me hier in ziet. Of wat ik wil dat er dan gebeurt...
'Ik denk het wel' zeg ik als ik de deur open doe.
'Het staat je perfect' zegt Jess tegen me.
'Waaaauuuw, zie je. Ik wist het wel' zegt Denise.
'Dankje' lach ik verlegen.
'Ik hoop dat Jack het heel moeilijk gaat krijgen om zich in te houden. Het zal hem eens leren' zegt Denise.
'Hoe voelt het voor jou? Om zo iets aan te hebben. Durf je hierin naar beneden denk je?' vraagt Jess.
Het stelt me gerust dat ze me niks opdringen en dat het haar echt uitmaakt of het voor mij wel fijn zou voelen.
'Ik had het niet verwacht, maar ik voel me er wel confident in'
'Je straalt het ook uit' zegt Denise. 'Het staat je echt fantastisch'
Als Jess en Denise zich ook omkleden zijn we klaar om naar beneden te gaan. Jess geeft me nog een soort doorzichtig sjaaltje wat ik om mijn heupen kan slaan voor we naar beneden gaan. Ik weet dat het gewoon door schijnt maar toch voelt het iets fijner voor me. Als we de eerste trap afgaan horen we al muziek.
'Ik hou van Callum maar we moeten hem echt weghouden bij die boxen want hij heeft echt een vreselijke muziek smaak' zegt Denise.
Jess en ik moeten allebei lachen.
'Daar is Jack in ieder geval wel goed voor. Reede zijn smaak is ook niet al te best' lacht Jess.
Nu ben ik best wel benieuwd wat voor muziek Jack allemaal luistert. Ergens is je playlist een heel persoonlijk iets.
Als we net de eerste trap af lopen komen we Reede tegen. Hij was vast onderweg naar zijn kamer.
Hij blijft stil staan met grote ogen.
'Oh shit' zegt hij als hij naar Jess kijkt. Ze krijgt een blos op haar wangen. Ik ben dus niet de enige die in verlegenheid wordt gebracht door een jongen hier.
'Dus we gaan het zwembad in dames?' vraagt Reede.
'Dat is wel het plan ja' zegt Jess met een lach naar Reede. Ze weet precies wat voor effect ze heeft op hem.
'Nee' zegt Denise. Ik kijk verbaasd naar haar. 'Ik ken die blik, jullie hebben het hele weekend gehad. We gaan nu in het zwembad voor girls talk. Jess, al moet ik je optillen, je gaat mee naar beneden hoor'
'En wat als ik haar nou optil en mee neem naar boven' grijnst Reede terwijl hij zijn blik niet één keer van Jess afhaalt. 'Je weet dat ik het zou doen' zegt hij als hij op zijn lip bijt. Ik weet niet of hij door heeft of hij dat doet of dat hij het juist expres doet.
'We gaan gewoon naar het zwembad' lacht Jess 'We hebben later toch nog wel tijd zat' knipoogt ze naar hem.
'Hmmh, is dat een belofte' zegt Reede als hij Jess tegen zich aantrekt en haar zoent. Zijn hand zakt al snel af naar haar billen.
'Oké, voordat jullie hier seks gaan hebben ga ik wel alvast naar beneden' lach ik. Oh kut. Zei ik dat hardop?
Denise begint hardop te lachen en steekt Jess daarbij aan. Reede begint ook te lachen.
'Meestal wil ik geen toeschouwers maar als jij beslist er zo bij te gaan lopen kan ik ook maar zoveel doen schatje' zegt Reede tegen Jess. 'Ga maar snel dat zwembad aan, dan ga ik alvast onze spullen weer uitpakken en wat in de was gooien' zegt Reede.
'Oké, dankjewel. Ik zie je zo wel. Misschien mag je er dan wel bij in het zwembad' lacht ze naar hem.
'Laat ik maar hopen dat ik zoveel geluk mag hebben dan' lacht Reede.
'Leuk dat je er bent Lara, je bent altijd welkom' zegt Reede.
'Dankje' zeg ik tegen hem.
'Tot straks dames' zegt hij als hij verder richting zijn kamer loopt maar voordat hij achter ons weg loopt slaat hij Jess nog op haar kont. Ik zie dat ze op haar lip bijt. Hoe weten al deze jongens hoe je een meisje gek moet maken?
'Je houd het maar even uit tot vanavond hoor' lacht Denise naar haar.
'Vooruit dan maar' lacht Jess terug.
Dan lopen we samen naar beneden.
JE LEEST
Verwachtingen - Deel 2 Passie op het HBO serie
Romance!Dit boek is onderdeel van een serie maar deze boeken kunnen ook los van elkaar gelezen worden! Lara is 21 jaar. Ze woont nu sinds drie maanden op zichzelf. Haar ouders moesten onverwachts verhuizen. Lara is altijd erg stil geweest, vrienden vond ze...