Deel 40

863 29 1
                                    

'Hmm?' vraagt hij als ik nog geen antwoord heb gegeven.

Ik kijk hem aan. Ik probeer een reden te bedenken waarom ik nee zou moeten zeggen maar heel mijn lichaam schreeuwt iets anders. En daarom knik ik naar hem.

'Je moet het hardop zeggen schatje. Ik wil niet te ver gaan' zegt hij.

'Ja' zeg ik. 'Ik wil dat je me helpt'

Langzaam schuift hij mijn rode hemdje omhoog. Ik voel zijn vingers langs mijn huid omhoog gaan. Mijn lichaam trilt onder zijn aanraking. Voorzichtig schuift hij het hemdje over mijn hoofd heen. Ik kijk naar hem. Hij kijkt van mijn ogen naar mijn lichaam.

'Wauw' zegt hij.

Ik bijt op mijn lip.

'Volgende' zegt hij als hij door zijn knieën heen zakt. Hij zit voor me en maakt het kleine riempje los. Zijn vingers tintelen om mijn broeksband. Ik voel zoveel over mijn hele lichaam dat ik niet weet hoe ik ermee om moet gaan. Dit is de eerste keer dat ik deze behoefte voel. De behoefte naar zijn aanraking. Alleen al de gedachte dat hij zo dichtbij mijn lichaam is maakt me helemaal gek.

Voorzichtig maakt hij de knoop van mijn broek los. Langzaam trekt hij de rits naar beneden. Hij probeert zachtjes aan mijn broek te trekken maar omdat het helemaal doorweekt is van het water zit de stof vast aan mijn lichaam. Ik moet giechelen als hij het naar beneden probeert te krijgen.

'Ga je me nou zitten uitlachen mevrouw Westfield' zegt Jack.

'Wat is eigenlijk jouw achternaam?' vraag ik aan Jack.

Hij kijkt me grijnzend aan. Ik één harde beweging trekt hij mijn korte broekje naar beneden waardoor ik nu volledig in mijn lingerie voor hem sta. Thank god dat ik een fatsoenlijke wit kante setje aan heb.

'Harding' zegt Jack.

'Wat?' vraag ik.

'Mijn achter naam Lara'

'Oh. Wacht. Wat was het?' vraag ik omdat ik hem oprecht niet gehoord heb.

'Jack. Harding.' Antwoord hij als hij voorzichtig het broekje over mijn benen naar beneden laat glijden.

Ik hou mijn adem in. Ik stap uit het broekje wat hij opzij legt. Hij blijft voor me zitten op zijn knieën. Ik weet niet wat het precies met me doet om hem zo voor me te zien zitten. Hij kijkt naar me omhoog. Als ik hem zo naar me zie kijken begint het allemaal te tintelen. Vooral daar beneden. Terwijl hij me aan blijft kijken drukt hij zachtjes een kusje tegen mijn onderbuik, net waar mijn string begint.

'Jack' kreun ik zachtjes.

Godver...wat ik het met mij en dat hoge kreuntje de laatste tijd als hij me aanraakt. Jack staat ineens heel snel op en drukt zijn lippen zonder waarschuwing op de mijne.

'Laat me toe' smeekt hij bijna tegen mijn lippen aan. Voorzichtig haal ik mijn lippen van elkaar en gelijk voel ik zijn tong mijn mond in gaan. Dit is overweldigend en ik wil me er helemaal aan overgeven. Mijn hart klopt als een bezetene. Ik sla mijn armen om zijn nek heen. Hij legt zijn handen op mijn heupen en blijft me zo door zoenen. Mijn lichaam voelt alsof het op het punt van ontploffen staat. Ik weet niet wat me overkomt. Als hij zijn lippen van de mijne af haalt legt hij zijn voorhoofd tegen de mijne aan.

'Fuck' zegt hij.

'Precies dat' antwoord ik buiten adem.

'Ik moet je de rest zelf laten uittrekken. Anders trek ik het niet' zegt hij als hij even naar beneden kijkt. Mijn ogen volgen de zijne. En dan zie ik zijn broek. Door de zachte stof van de korte broek is duidelijk te zijn dat hij...hard is.

'Oh' zeg ik.

'Ja. Ow.' zegt hij als hij m'n kin weer omhoog tilt en me zachtjes een kus geeft.

'Ik zie je in de keuken' zegt hij tegen me. 'Trek maar snel wat aan'

'Oké' antwoord ik.

En dan loopt hij de kamer uit. 

Verwachtingen - Deel 2 Passie op het HBO serieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu