Deel 8

703 19 0
                                    

Ik word wakker van geklop op de deur. Wie zou er midden in de nacht kloppen? Als ik kijk door het gaatje in de deur zie ik ineens Jack voor mijn deur staan. Wat? Waarom staat hij in hemelsnaam voor mijn deur? Ik doe de deur open. 'Wat doe jij hier? Vraag ik verward.

'Ik bleef aan je denken' zegt hij dan. Ik voel kriebels in mijn buik als hij dat zegt, maar ik snap niet helemaal of hij bedoelt wat ik denk dat hij bedoelt. 

'En dat kon niet wachten tot morgen? Vraag ik.

'Nee. Dat kon niet' zegt hij als hij een stap naar binnen zet. Ik laat het allemaal gebeuren. Ik sta tegenover hem in mijn pyjama. Hij kijkt me met zijn groene ogen aan. Ik voel weer dat gevoel daar beneden, maar dit keer niet door de wijn. Hij zet nog een stap naar me toe. Ik schrik van hoe dichtbij hij ineens staat dus ik zet een stap naar achter tot ik tegen de muur sta.

'Niet schrikken' lacht hij naar me als hij zijn hand op mijn wang legt. Zij duim wrijft langzaam over mijn lip heen. Dan, zonder enige voorbereiding duwt hij zijn lippen op de mijne. Mijn eerste kus. Als hij mijn lippen weer even los laat hap ik naar adem en gelijk zoent hij me weer. Dit keer voel ik zijn tong tegen mijn lippen aan dus ik haal voorzichtig mijn lippen van elkaar. Hij beweegt heel voorzichtig zijn tong langs de mijne, alsof hij weet dat dit mijn eerste kus is. Jack heeft één hand tegen mijn gezicht aan en de ander ligt op mijn middel. Als we steeds heftiger beginnen te zoenen kreunt hij zachtjes. 'Lara...fuck' De hand die hij op mijn middel heeft liggen beweegt langzaam omhoog. Hij kijkt me aan, alsof hij toestemming vraagt om me aan te raken. Ik knik zachtjes naar hem en sluit mijn ogen wachtend op het gevoel van zijn aanraking. En dan...

Niks. Ik doe mijn ogen open en lig in mijn bed. Ik knipper met mijn ogen. Het was een droom. Ik pak mijn telefoon om te kijken hoe laat het is. Ugh...drie uur... Had ik zojuist echt zo'n soort droom over...Jack. Oh mijn god...

Ik ga even naar de wc om te plassen. Ik merk dat mijn ondergoed...nat is. Komt dat echt door die droom over Jack? Zonder dat iemand hier iets vanaf weet schaam ik me dood. Ik pak snel schoon ondergoed en ga snel weer in bed liggen. Ik probeer er niet meer aan te denken zodat ik weer in slaap kan vallen.

Ik word om acht uur wakker van mijn wekker. Ik kijk als eerst even op mijn telefoon nadat ik de wekker heb uitgezet. Ik kijk naar mijn berichten. Fuck. Ik heb een bericht van mijn moeder: "Vrijdagavond diner, zorg dat je er om vijf uur bent en trek in godsnaam wat leuks aan. Damian komt ook."

Als er iets is waar ik geen zin in heb dan is het wel een diner met Damian. Hij is zo vol van zichzelf...echt een enorme kwal. Aan de andere kant, ik kan dan wel weer Lux zien, misschien probeer ik zelfs wat eerder te komen zodat ik nog met haar en Yuki kan wandelen. Ik kijk even in mijn rooster of het uitkomt, ik heb die dag maar tot één uur les dus dat moet lukken. Dan moet ik dat wel even overleggen natuurlijk als ik deze baan krijg.

Ik stuur terug dat ik er zal zijn. Ik heb even geen zin om een gesprek met haar aan te gaan. Ten eerste weet ik dat het haar toch niet boeit en ten tweede, ik kan haar toch niet over mijn bijbaantje vertellen want dan zal ze het me verbieden.

Om half negen kruip ik uit bed. Ik loop gelijk naar mijn koffiezetapparaat. Ik voel me stukken beter dan gister. Het is nog steeds bloedheet dus ik trek weer een korte broek aan en daarop een lichtblauw met zwart gestreept v-hals hemdje. Ik doe gewoon mijn sportschoenen aan. Dylan had tenslotte gezegd dat het niet uitmaakte wat ik aan doe aangezien we daar kleding krijgen. Ik ben redelijk zenuwachtig. Dit wordt mijn eerste sollicitatie. Ik heb ook mijn CV uitgeprint maar alleen mijn opleiding, middelbare school enzo staan er op. Ik heb natuurlijk nog nooit gewerkt, ik hoop maar dat ze dat niet erg vinden.

Om half tien krijg ik een appje van Dylan dat zijn controle bij de tandarts al klaar is dus dat hij hier is over een paar minuten. Ik doe nog even mascara en lippenstift op voordat ik ga. Als hij appt dat hij beneden staat pak ik mijn sleutels en loop ik naar beneden.

Verwachtingen - Deel 2 Passie op het HBO serieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu