Deel 109

908 27 0
                                    

Jack grijnst naar me. Deze blik zou al genoeg zijn om van flauw te kunnen vallen.

'Zullen we dan maar naar binnen gedaan voordat dit een achttien plus show wordt op de gang' fluistert in mijn oor. Ik slik door alle gedachten die door mijn hoofd gaan van wat Jack daarbinnen allemaal bij me zou kunnen doen.

Jack houd het pasje voor de deur tot het lampje groen wordt en doet dan de deur open. We komen eerst in een soort halletje terecht. De enige hotelkamers waar ik ben geweest waren wel groot maar de kamer begon zodra je de deur open deed.

Jack zet de tassen neer in het halletje en houd dan de volgende deur voor me open.

HO-LY-SHIT. Dit is bizar. Als eerst kijk ik naar het bed. Er lijkt een immens grote klamboe om te hangen van zijde. En het formaat...dit is groter dan kingsize. De vloer is gemaakt van marmeren tegels. Midden in de kamer staat ook nog eens een badkuip. Er zit zelfs een klein keukentje op deze kamer. De muren zijn bordeaux rood wat gecomplementeerd wordt door de heel licht gouden gordijnen.

'Wow, ik wist niet dat het zou mooi zou zijn' zegt Jack als hij achter me komt staan en zijn armen om mijn middel legt. Er is een hele grote schuifpui die opmaakt voor het grotendeel van de muur.

'Er is zelfs een balkon' zeg ik verbaasd.

'Ga maar eens kijken wat daar nog meer is' fluistert Jack in mijn oor. Samen lopen we richting het balkon toe. Ik kijk eerst nog even om me heen. Dit is bizar groot. Dit is meer dan vijftig vierkante meter. Op het balkon staan twee ligstoelen die er erg comfortabel uitzien.

'Aan de andere kant' fluistert hij dan.

Ik kijk naar rechts en ik zie daar een jacuzzi staan. Mijn mond zakt letterlijk open van verbazing.

Ik kijk even Jack aan. 'Weet je zeker dat dit niet veel te duur is?' vraag ik bezorgd.

'Nee lieverd, Reede heeft het een en al kunnen regelen.'

'Wil je de badkamer ook nog bekijken?' vraagt hij.

Ik knik. We lopen weer naar binnen. De badkamer is ook enorm groot. Er is een dubbele wasbak met een blad er om heen van marmer. En de douche...Het is een hele grote regendouche. En ik tel serieus drie douchekoppen in deze badkamer. De eerste is degene die de hele douchebak bedenkt als regendouche. Dan zitten er nog twee douchekoppen tegenover elkaar. Deze douche is duidelijk bedoeld voor twee personen.

'Waar wil je als eerst gebruik van maken schoonheid' fluistert Jack in mijn oor terwijl zijn handen over mijn lichaam heen gaan. Ik voel dat ik kippenvel over mijn hele lichaam krijg. Het lijkt alsof hij met zijn aanraking mijn hartslag kan bepalen.

Ik denk even na over zijn vraag. Na het uitgaan voel ik mezelf een beetje vies. Ik weet zeker dat iemand op een gegeven moment bier over mijn jurk heen heeft gegooid.

'Is het goed als ik eerst even ga douchen?' vraag ik als ik me naar hem omdraai en omhoog kijk zodat ik hem aan kan kijken.

Hij legt zijn hand op mijn wang.

'Alleen als ik met je mee mag' zegt hij.

Ik bijt op mijn lip en knik naar hem. Ondertussen klopt mijn hart als een bezetene. Als ik een lijstje zou hebben met favoriete dingen dan zou douchen met Jack bovenaan dat lijstje staan. Terwijl Jack me aan blijft kijken trekt hij zijn T-shirt uit. Oké. Fuck. Dit heb ik zeker gemist. Ik weet dat ik schaamteloos naar hem aan het staren ben nu maar dat maakt me niet uit. Zijn handen verplaatsen zich naar zijn riem en Jack maakt zijn broek verder los tot hij in zijn zwarte boxer voor me staat.

'Waar zit je rits?' vraagt hij aan mij.

'Die heb ik niet' zeg ik. De stof van mijn gouden jurkje is zo dun en stretchy dat je hem gewoon over je heen kan trekken. Op die manier sluit die het mooist aan om je hele lichaam.

Jack zakt door zijn knieën en hurkt voor me neer. Hij laat allebei zijn handen over mijn bovenbenen omhoog gaan tot hij bij de zoom van mijn jurkje aankomt. Jack brengt zijn handen onder mijn jurk, met zijn duimen op de stof zodat hij het langzaam omhoog kan stropen. Met elk stukje wat hij omhoog gaat kust hij de plek waar eerst mijn jurkje zat.

'Je bent zo mooi' zegt hij als hij naar me omhoog kijkt en een kusje op mijn buik drukt.

'Dat plekje bewaar ik voor later' grijnst hij naar me als hij naar beneden kijkt terwijl hij nu op zijn knieën zit. Ik slik weer. Alleen als ik denk aan zijn mond daar springt mijn hart bijna uit mijn borst van het heftige kloppen. Ik druk mijn benen een beetje tegen elkaar om het verlangen te onderdrukken. Jack komt weer voor me staan.

'Handen omhooglekkerding' fluistert hij als hij mijn jurk zachtjes over mijn borsten heenschuift. Ik doe wat hij zegt waarna hij het jurkje helemaal uittrekt. Hij gooithet op de grond en ik kijk hem met grote ogen aan, in afwachting van wat hij hiernadoet. 

Verwachtingen - Deel 2 Passie op het HBO serieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu