Deel 52

902 26 0
                                    

Ik trek de grijze sportsokken wat hoger op zodat ze niet de hele tijd afzakken. Al zijn kleding is te groot voor me maar toch voelt het zo fijn om het aan te hebben. Op de een of andere manier voelt het intiem. Ik sta even stil voordat ik van de trap af loop. Waar ben ik ineens allemaal in beland? Ik focuste altijd alleen op mijn studie, ik deed altijd alles wat mijn ouders wilde dat ik deed. Als ik deze vriendengroep niet had leren kennen...dan had ik waarschijnlijk gewoon gedaan wat m'n moeder van me vroeg. Ik vind het erg om toe te geven, maar ik had alle drama willen ontwijken. En nu ben ik bij een jongen die ik leuk vind, écht leuk vind. Dit voelt niet als een verliefdheid die je vroeger op de middelbare school wel eens mee maakte. Wat na een paar weken weer over was. Dit is intens. Daarbij is het niet te ontkennen dat Jack belachelijk knap is. Jezus wat ziet hij er goed uit. Het is alleen soms kut dat hij dat ook weet. Zonder dat ik het doorhad, had hij dus toch zijn belofte nagekomen. Dat hij het goed zou maken van die kus...en hoe...

Voordat ik naar beneden loop hang ik mijn haar even voorover. Ik doe het even in een knot, mij kennende zit het anders dadelijk onder de pizza.

Als ik van de trap af loop komt de geur van de pizza me al tegemoet. Het ruikt geweldig. Ineens krijg ik door hoeveel honger ik heb.

'Ow shit' zegt Jack als ik de keuken binnen kom lopen. Kut. Wat is er? Heb ik iets verkeerds aan? Binnenstebuiten?

'Wat? Wat is er?' vraag ik als hij geen antwoord geeft.

'Nee, nee. Niks. Nee, het is gewoon je...eh...je ziet er leuk uit' zegt Jack.

'In veel te grote kleding die niet van mij is' lach ik naar hem.

'Nee. Omdat het mijn kleren zijn op jouw lichaam' zegt Jack als hij opstaat en naar me toe loopt.

Nog voordat ik met mijn ogen kan knipperen heeft hij me opgetild en zet hij me op het aanrecht. Hij komt tussen mijn benen in staan. Dan kust hij me. Lang en intens. Zijn tong vind de mijne en ik hoor hem een laag gegrom maken als ik zijn handen voel knijpen in mijn billen. Ik voel geen kriebels meer in mijn buik, ik voel ze door mijn hele lichaam. Het voelt alsof hij iets aanwakkert binnen mij waardoor elk plekje van mijn lichaam gaat tintelen bij zijn aanraking.

Als hij even stopt kan ik even op adem komen. Hij zet zijn voorhoofd tegen de mijne.

'Ik weet echt niet wat je allemaal met me doet' zegt hij zwaar ademend.

'Ik? Wat denk je van jou' zeg ik. 'Voordat jij mijn leven binnen kwam wandelen had ik nog nooit een jongen echt zó leuk gevonden. Ik had nog nooit een jongen zijn hand vastgehouden, nog nooit gezoend. En ook nooit...ja, nouja, je weet wel.'

'Waarom heb je dat eigenlijk nooit zelf gedaan?' vraagt Jack als hij me grijnzend aan kijkt.

'Hmh, is het niet tijd voor pizza?' probeer ik onder zijn vraag uit te komen.

'Ik heb liever jou dan die pizza' zegt hij als hij me aan mijn benen iets meer naar zich toe trekt waardoor ik tegen hem aan kom. Ik hap naar adem als ik zijn stijve tegen me aan voel drukken.

'Jack...' lach ik als hij veel te veel aan het genieten is van mijn reactie.

'Hmh?' vraagt hij als hij zijn heupen tegen me aan stoot.

'Oh fuck' zeg ik als er een tinteling door precies dat fijne plekje heen gaat. Ik heb nooit deze behoefte gevoeld? Ik weet dat je wel eens "zin" kan hebben, maar het gevoel is nooit zo heftig geweest als nu. Jack kijkt me aan. Terwijl hij me aan blijft kijken trekt hij in een snelle beweging zijn shirt uit.

Oké...Oké. Nu trek ik het niet meer. Ik ga gewoon ontploffen.

'Waar denk je aan' lacht Jack als hij mijn kin optilt zodat ik hem weer in zijn ogen aankijk.

'Eeehhhh. Moet ik dat hardop zeggen' lach ik naar hem.

'Heel graag' zegt Jack als hij mijn hand pakt en die op zijn borst legt. Hij stuurt mijn hand langzaam steeds lager. Alleen al het zien van hem zonder shirt zorgde er al voor dat ik het moeilijk kreeg. Als ik hem nu ook nog aanraak... Jack pakt ook mijn andere hand en legt die ook op zijn borst.

'Jack...' zucht ik als hij mijn handen naar zijn buikspieren beweegt.

'Ja schatje?' vraagt hij.

'Ik kan niet meer nadenken als je dit doet' zeg ik

'Dat merk ik' grijnst hij naar me.

Vroeger dacht ik altijd dat ik niet zomaar met iemand dit soort dingen zou doen. Om nog maar te zwijgen over echt seks. Maar bij Jack. Ik kan het niet uitleggen. Het voelt zo goed, alles wat hij doet voelt zo goed. Dan wil ik nergens meer mee wachten. Dan wil ik hem gewoon voelen. Voelen hoe het is om hem zo dichtbij mogelijk te hebben. Mijn gedachte draaien helemaal door als ik nadenk over hoe het zou zijn als hij boven op me zou liggen in bed. Hoe ver zou ik gaan met hem? Moet ik iets tegenhouden terwijl ik het zelf even graag, als het niet meer is, wil? 

Verwachtingen - Deel 2 Passie op het HBO serieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu