Deel 54

875 24 0
                                    

Uiteindelijk warmt Jack een helft van de ene pizza en de helft van de andere op in de oven. De andere laat hij koud voor mij. We eten aan het barretje in de keuken.

'Je bent echt een barbaar, weet je dat' zegt Jack tegen me als hij mij en mijn pizza uitlacht.

'Heb je het überhaupt geprobeerd?' vraag ik aan hem.

'Nee waarom zou ik dat doen?' lacht hij.

'Dan mag je niet oordelen' zeg ik. Ik haal mijn schouders naar hem op.

'Oké, kom maar hier dan' zegt hij als hij wijst naar het stukje funghi pizza in mijn hand.

'Ja? Durf je dat wel aan stoere jongen?' pest ik hem.

'Kom maar hier, voordat ik jou pak in plaats van die pizza krullenbol.'

Ik rol met mijn ogen naar hem en breng dan mijn stukje pizza naar zijn mond toe. Ik haal het net weg voordat hij een hap neemt. Ik schiet gelijk in de lach.

'Oh gaan we zo spelen?' lacht hij.

'Ja, dit is wel mijn laatste stukje pizza waar je een hapje van wilt hè' daag ik hem uit.

'Pas maar op hoor' waarschuwt hij.

'Hmm, wat anders dan?' vraag ik aan hem.

'Oh ik kan heel veel dingen bedenken schatje'

Ik breng mijn stukje lekkere koude pizza weer naar zijn mond en haal het weer weg voordat hij een hap kan nemen.

'Oké, nu heb je het zelf gedaan krullenbol' zegt Jack als hij op staat en mij snel van mijn kruk af tilt zodat ik over zijn schouder heen lig.

'JAACKKK!!' wat doe je roep ik.

'Ik zei dat je op moest passen lekkerding' zegt hij als hij met me naar buiten stapt.

'Wat doe je? JACK WAT DOE JE!!' roep ik als hij richting het zwembad loopt.

'Eigen schuld krullenbol' zegt hij als hij net stopt voor het zwembad.

'JACK...IK ZWEER JE ALS JE ME IN DAT ZWEMBAD ....'

En voor ik het weet ga ik al kopje onder. Als ik weer boven kom wrijf ik het water uit mijn ogen.

'Ik kan niet geloven dat je dat gedaan hebt!' roep ik.

Jack trekt zijn shirt uit en gooit het op de grond.

'Jack? Wat doe je?' vraag ik als hij ook zijn broek uit doet. Dan springt hij zelf ook in het water. Ik kijk om me heen om te zien waar hij is. Ik denk net dat ik hem zie als hij al omhoog komt en me optilt met een arm om mijn rug en de ander onder mijn benen.

'En mij gooi je er wel met kleding en al in?' zeg ik verontwaardigd.

'Dat is om 2 redenen schatje. Als eerste, denk ik dat één natte outfit van mij wel genoeg is. Want om een of andere reden ga ik de laatste dagen twee keer zo snel door mijn kleding heen. En ten tweede, denk ik niet dat je me dat shirt uit had laten trekken. Als je dat alsnog wilt doen heb ik geen bezwaar...maar schatje, het is duidelijk dat je daar niks onderaan heb. Dat wist ik al om het moment dat je beneden kwam' zegt hij als hij met me naar de kant zwemt.

Kut. Kut. Kut. Waarom heb ik gekozen voor een lichtblauw shirt? Ik zorg dat ik mezelf los krijg zodat ik zelf kan staan en mijn armen over mijn borsten heen kan leggen zodat hij niet alles kan zien.

'JACKKKK' roep ik tegen hem.

'Ik sta naast je schatje. Geloof me, je hebt mijn volle aandacht. Je hoeft niet te roepen' grijnst hij naar me.

Ik zucht gefrustreerd. Ik probeer te bedenken of ik hem hiervoor terug kan pakken op een of andere manier.

'Zal ik dan zo aardig zijn om in ieder geval je broekje alvast op de tegels te leggen' zeg ik tegen hem.

'Dat zou ik wel een goed idee vinden' zegt Jack als hij naar me toe zwemt.

Ik ben hem voor en klim het zwembad uit. Hij kijkt me verbaasd aan.

'Shit schatje, we hebben wel buren hier' zegt hij. 'Ik weet dat het vrijstaand is maar de buren kunnen nog wel in de tuin kijken' zegt hij waarschuwend.

'Oh. Vind je dat vervelend?' zeg ik poeslief. 'Maar je wilde graag dat ik je broekje hier zou leggen toch?'

'Lara' waarschuwt hij me.

Het lichtblauwe shirt plakt om mijn lichaam heen. Het maakt me helemaal niks uit dat hij alles kan zien. En dat is omdat ik zijn vurige blik zie. Dus ik weet wat het met hem doet.

Dan trek ik langzaam het witte sportbroekje uit wat ik aan had. Ik leg het op de tegels waardoor ik nu in mijn licht roze string voor hem sta en een shirt wat net zo goed wit lijkt, zo erg schijnt het door.

'Fuck' zegt Jack als hij me van top tot teen bekijkt.

'Schatje...kom alsjeblieft het zwembad weer in' zegt hij als hij om zich heen kijkt of hij nog licht aan ziet bij een van zijn buren.

Verwachtingen - Deel 2 Passie op het HBO serieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu