Deel 55

887 25 1
                                    

'Ik denk dat ik liever hier blijf staan' zeg ik uitdagend tegen hem.

'Lara kom alsjeblieft nu in het zwembad' zegt Jack.

'Waarom zou ik dat doen?' vraag ik.

'Omdat ik niet wil dat iemand anders je zo ziet. Ik wil de enige zijn Lara. Dat is hoe serieus ik met je ben.' Zegt Jack.

'Ow' zeg ik als ik langzaam weer naar het zwembad loop. Kut. Ik had niet verwacht dat hij zó iets zou zeggen.

'Ben je echt serieus met me?' vraag ik hem als ik voor hem sta.

'Ja. Daarom wil ik zo voorzichtig met je zijn. Dus kom alsjeblieft weer in het water en laat me even een handdoek voor je halen' zegt Jack.

'Oké' zeg ik als ik ga zitten op de kant. Jack tilt me weer voorzichtig in het water.

'Shit schat, ik had echt niet verwacht dat je zoiets zomaar zou doen' zegt hij als hij me even blijft vast houden.

'Ik ook niet' lach ik naar hem.

'Als je dat nou binnen nog een keertje opnieuw doet' grijnst hij naar me.

'Hmh, in je dromen misschien' zeg ik tegen hem.

'Oh daar ben jij ook zeker in geweest ja' zegt hij.

Wat? Heeft hij ook over mij gedroomd?

'Heb je over mij gedroomd? Je liet me belachelijk voelen dat ik over jou droomde...'

'Natuurlijk heb ik over je gedroomd krullenbol. De eerste keer was al net nadat ik je voor de eerste keer had gezien. Na ons gesprekje...' zegt Jack. 'Ik werd wakker en stond op het moment van ontploffen. Ik kon die nacht ook niet stoppen met nadenken over hoe je jezelf zou aanraken voor de eerste keer. Je kwam zo nieuwsgierig over.'

'Wacht. Heb je meer dan één keer over me gedroomd?' vraag ik verbaasd.

'Niet alleen gedroomd hoor' zegt hij met die sexy grijns op zijn gezicht.

'Wat?' vraag ik. Wat bedoelt hij daarmee?

'Laten we zeggen dat je geen moment eerder die douche binnen had moeten komen vandaag' zegt hij.

'Bedoel je nou... echt dat je...heb je aan mij gedacht terwijl...terwijl je...'

'Ja schatje. Ik heb aan jou gedacht terwijl ik me aftrok' zegt hij alsof het niks is.

'JACKKKK' roep ik tegen als ik mijn hoofd tegen zijn borst aandruk om hem niet aan te hoeven kijken.

'Wat? Ik heb er geen spijt van. Ergens was ook een beetje jouw schuld' lacht hij.

'WAT! Hoezo???' roep ik verbaasd.

'Je lag tegen me aan toch. Nou, op een gegeven moment lag je met je been over me heen, en je beweegt nogal veel in je slaap. Dus dat is al waarom ik wakker werd met een stijve. Toen bleef je maar bewegen en je shirt kroop telkens een beetje omhoog. En op een gegeven moment was het ook teveel voor mij. Dus toen ben ik maar even gaan douchen.'

Ow shit.

'Beweeg ik echt zo erg in mijn slaap?' vraag ik.

'Ik twijfelde heel even of je niet wakker was en gewoon wat wilde proberen maar ik ken je inmiddels ook wel beter dan dat, dus voordat je shirt nog meer omhoog zou gaan ben ik weggegaan. Het kostte me heel wat zelfbeheersing hoor. Je zou trots op me moeten zijn' lacht hij.

'Oh mijn god...wat erg. Nu schaam ik me weer dood. Waarom gebeurd dat zo vaak als ik bij jou ben...' zucht ik gefrustreerd.

'Omdat je zoveel nadenkt. En omdat je nog zo onschuldig bent' zegt Jack.

'Waarom noem je me altijd onschuldig. Ik ben echt geen breekbaar poppetje ofzo' zeg ik boos tegen hem.

'Ik bedoel onschuldig gewoon als in dat je nog niet echt iets heb gedaan, seksueel gezien dan. Dan is het allemaal wat heftiger voor je. Net als vanmiddag in de auto' fluistert hij in mijn oor. 'En ik kan niet wachten om je alles te laten ontdekken wat je wilt ontdekken' zegt hij als hij zijn handen onder mijn shirt laat glijden.

'Mag ik je aanraken?' fluistert hij

'Ja. Alsjeblieft' zeg ik happend naar adem. Mijn hele lichaam trilt in het water door zijn aanraking. Mijn lichaam schreeuwt om zijn aandacht. Ik wil alleen maar dat hij me aanraakt. Het is alsof ik het nodig heb.

Jack laat zijn handen steeds hoger gaan. Mijn ademhaling gaat zo onregelmatig dat ik telkens naar adem moet happen. Als hij met zijn handen net onder mijn borsten stopt kijkt hij me nog een keer aan.

'Ik wil dat dit alleen van mij is. Niemand anders' zegt hij. Ik knik gewillig naar hem. Dan pakt hij allebei mijn borsten vast en kneed er zachtjes in. Hij laat een hand afzakken naar mijn rug en duwt me tegen hem aan waarna hij me zoent terwijl zijn andere hand door blijft gaan. Hij knijpt zachtjes in mijn tepel waardoor ik een kreun niet meer binnen kan houden.

'Je reageert zo heftig op al mijn aanrakingen. Volgens mij heb je geen idee wat dat met mij doet. Je lichaam schreeuwt om meer' zegt hij. 'Je voelt zo geweldig.' Zegt Jack als hij me aankijkt.

Meent hij dat? Ik ben niks vergeleken met de meiden waar hij normaal mee uit gaat. Ik weet niet waarom ik daar ineens aan moet denken. Ik wil daar niet aan denken.

'Wat is er Lara?' vraagt Jack als hij me eventjes bezorgd aan kijkt.

'Vind je dat echt? Ik ben niks speciaals als je mij vergelijkt met...andere...waar je normaal...eh...dingen mee doet' zeg ik.

Verwachtingen - Deel 2 Passie op het HBO serieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu