'Jaaaa' juichen Blair en ik.
'Zorg alsjeblieft dat ik jullie niet kwijt raak' zegt Brax daarna.
'Nou kom, dan gaan we een beetje meer naar het midden' zegt Blair als ze haar hand naar me uitsteekt. Ik doe hetzelfde naar Brax. Als hij mijn hand vastpakt bewegen we ons door de mensenmassa heen tot we bij de dj in de buurt komen. Daar klinkt de muziek wel het beste, ook al is het druk. Ik ben benieuwd hoe Brax danst. Ik moet even in mezelf lachen.
'Nou kom op dan' roept Brax bij mijn oor.
Blair en ik beginnen te dansen en niet veel later begint Brax ook te bewegen. Oké, ik heb niet veel jongens zien dansen maar wat ik van een afstandje van Damian zag...dat was gewoon vreselijk maar hij leek er wel plezier in te hebben. Brax daar in tegen...Damn. Zou jack ook zo kunnen dansen? Gaat hij ooit nog met me dansen deze avond of gaat hij alleen maar bezorgd en irritant zijn door te zeggen dat ik water moet drinken.
Ik hoop dat Blair vaker meegaat. Samen met haar voel ik me niet zo onzeker, ze helpt me om niet te veel na te denken. Dat kan ik wel gebruiken. Het nummer 'Stay' van Zedd klinkt door de speakers heen. Blair vind het een erg leuk nummer zo te zien. Ze is het hele liedje aan het meezingen en dansen. Ik zie steeds meer mensen om ons heen ook naar ons kijken. Als er een jongen naar Blair toe stapt ben ik hem voor. We gaan niet weer hetzelfde als net mee maken, dus ik trek haar naar me toe waardoor ze ook naast Brax staat. Blair moet lachen als de jongen beteuterd kijkt en al snel weer afdruipt.
'Dat was echt geniaal' lacht ze.
Het volgende nummer herken ik ook. 'Dirty sexy money' van David Guetta. Deze vind ik best wel leuk. Vooral nu.
Blair trekt zich tegen me aan en roept 'kom we gaan samen dansen'
Ik doe wat ze zegt. Ze legt een arm om mijn nek heen. 'Zo kan er in ieder geval niet zomaar iemand tussen ons inkomen' lach ik.
Als we zo beginnen te dansen horen we om een of andere reden gejuich in de club.
Ineens voel ik twee handen op mijn heupen. Ik schrik even. 'Ik ben het maar' zegt Brax.
Hij begint tegen me aan te dansen. 'Heb je enig idee wat jongens allemaal gaan doen als jullie zo met zijn tweeën gaan dansen. Er was er al eentje die tegen je aan wilde komen schuren. Ik kon hem serieus maar net voor zijn' zegt hij in mijn oor.
'En nu ben jij het aan het doen' lach ik als ik zijn lichaam tegen me aan voel.
'Ja, ik weet ook niet wat ik moet doen' zegt hij. 'Jack wordt laaiend als hij iemand anders zo ziet, maar hij wordt ook boos als hij mij zo ziet'
'Ik zie Jack nergens. Houden jullie nou eens op met zo stressen' roept Blair boven de muziek uit.
Niet veel later komt er een jongen bij Blair staan. Kennelijk vind ze het niet erg. Al denk ik dat dat vooral is omdat ze boos is op Thomas. Heel begrijpelijk want volgens mij doe ik precies hetzelfde.
Wat later komt 'Love myself' op van Hailee Steinfeld. Blair en ik zingen luidkeels mee. Ik had nooit gedacht dat ik het zo naar mijn zin zou hebben in een club. Als de jongen iets in haar oor fluistert schud ze hem van zich af. Ze maakt een wuivend gebaar waardoor hij beledigd kijkt maar uiteindelijk na een boze blik van Brax wel weg gaat. Er komt een medewerker langs met een dienblad vol met shots.
'Prinsesssss niet nog meer drinken' roept Brax in mijn oor.
'Pas maar op want anders neem ik er twee' zeg ik.
'Oké eentje dan' zegt hij.
We proosten met z'n drieën en slaan de shot achterover.
'Van Mase' roept de jongen.
'Ik mag Mase wel' roep ik.
'Laat Jack dat nou maar niet te veel horen' lacht Brax.
Als 'Maria' opkomt van Bizzey klinkt er gejuich door de zaal.
'Wel zakken' roept Blair naar me. Ik heb geen idee wat ze bedoelt tot ze het voor de eerste keer doet. Waarna er een jongen begint te fluiten.
'Meedoeeeeen' roept ze naar mij als ze mijn handen vast pakt en we met zijn tweeën allebei af en toe een beetje naar beneden zakken.
Als Brax weer achter me komt staan houd hij me even stevig vast.
'Oké daar moeten jullie mee ophouden want ik kan niet al die gasten van jullie af blijven slaan'
JE LEEST
Verwachtingen - Deel 2 Passie op het HBO serie
Romans!Dit boek is onderdeel van een serie maar deze boeken kunnen ook los van elkaar gelezen worden! Lara is 21 jaar. Ze woont nu sinds drie maanden op zichzelf. Haar ouders moesten onverwachts verhuizen. Lara is altijd erg stil geweest, vrienden vond ze...