Deel 98

849 28 2
                                    

'Heel, heel even' grijnst hij naar me. Hij geniet van mijn reactie, ik zie het gewoon aan hem. Voordat ik verder kan nadenken voel ik eindelijk zijn lippen weer op de mijne. Het gevoel waar ik de hele week naar verlangd heb, waarvan ik niet zeker wist of het nog wel een keer zou gebeuren. Ik kan er niks aan doen, ik geef me in één keer aan hem over. Ik kan niet anders. Ik wil niet anders. Als hij met zijn andere hand in mijn kont knijpt kreun ik zachtjes. Ik voel hem glimlachen tegen mijn lippen aan.

'Mhh, ik wil...niet stoppen...' kreun ik. 'Maar we'

'Ja we moeten echt gaat nu' zegt Jack als hij me aankijkt en me weer zoent. Zijn hand beweegt dit keer naar mijn borst waardoor ik het idee heb dat ik het niet meer houd van alle spanning.

'Kom, we...moeten...' adem ik zwaar tegen zijn nek aan.

'Kom mee dan' zegt hij plagerig als hij me zachtjes knijpt waardoor de gevoeligheid van mijn tepel een toppunt bereikt.

Weet je, dat spelletje kan ik ook spelen. Ik leg mijn hand eerst op zijn buik waardoor ik de buikspieren voel waar ik de afgelopen dagen alleen over heb kunnen fantaseren. Jack grijnst gelijk naar me als ik aan zijn buik voel. Even serieus, hoe kan je dit niet willen aanraken...Maar wat hij niet verwacht is dat ik vervolgens mijn hand laat afzakken en gelijk voel hoe hard hij is. Ik leg mijn hand om hem heen op zijn broek en Jack kreunt als hij op zijn lip bijt.

'Kom dan, anders zijn we te laat' zeg ik tegen zijn lippen aan.

'Lieverd ik ga nergens heen als jij me zo aanraakt'

Ik beweeg mijn hand langzaam een beetje op en neer.

'Shit Laar' zegt hij happend naar adem. Ik kan mijn glimlach niet verbergen dat ik dit eindelijk kan veroorzaken bij hem. Ik laat mijn tong langs zijn nek gaan.

'Oké, nu moeten we echt gaan' zegt Jack 'anders moet ik straks een koude douche nemen om van mijn stijve af te komen' zegt hij.

'Ik kan ook wel iets anders bedenken' zeg ik tegen hem.

'Hmm, lieverd...hoe geil ben je nu wel niet. Anders laat ik iedereen oprotten naar die club en dan hou ik jou hier.'

'Ik denk dat ik je misschien gewoon heb gemist' zeg ik zo zachtjes dat ik hoop dat hij het eigenlijk niet hoort.

Jack legt zijn hand op mijn wang en zoent me weer. Ik had me nooit kunnen voorstellen dat je zoveel voor iemand kon voelen. Ik dacht dat mensen soms gewoon overdreven. Maar dit is zo echt.

'Ik jou ook' zegt hij als hij zijn voorhoofd tegen de mijne aanzet. 'Je wilt niet weten hoeveel koude douchen ik heb moeten nemen als ik niet kon stoppen met aan je te denken' zegt hij met die vervelend aantrekkelijke grijns.

'JACK! LARAAAA' horen we Denise en Jess in koor roepen. Jack rolt met zijn ogen.

'Zullen we dan maar?' vraagt hij als hij zijn hand naar me uitsteekt. Ik pak zijn hand vast en we lopen samen naar beneden.

'En? Hebben jullie het uitgepraat?' vraag Thomas als we beneden komen.

'Aan die grijns op zijn gezicht te zien wel' zegt Reede. Jack rolt met zijn ogen maar laat mijn hand niet los. In de plaats daarvan vlecht hij juist zijn vingers om de mijne.

'En aangezien er niets meer over is van de lippenstift waar ik tien minuten mee bezig ben geweest ben ik het met je eens' lacht Denise.

'Maar we gaan nog wel met de meiden in één taxi toch' zegt Blair.

'Oh ja zeker. No boys allowed' zeg ik als ik onschuldig mijn schouders ophaal naar Jack.

'Ik heb ergens het idee dat ik bang moet zijn dat jullie het gelijk zo snel met elkaar kunnen vinden' zegt Thomas als hij van ons naar Blair kijkt.

'Mmh, beetje bonden over dezelfde problemen' lach ik. Thomas schudt lachend zijn hoofd.

'Het werd tijd dat je niet meer deed alsof je blind bent man' zegt Brax als hij mij van top tot teen bekijkt.

'En jij mag wat meer doen alsof je blind bent want anders krijg je nog een bloedneus van me' zegt Jack.

Brax steekt onschuldig zijn handen omhoog en lacht hardop. 'Rustig maar man, ik merk dat dat prinsesje bezet is'

Jack kijkt hem boos aan omdat hij me nog steeds prinses noemt. Ik rol weer met mijn ogen.

'Hebben jullie niet toevallig nog een vriendin ofzo' vraagt Brax.

'Gelukkig niet' zegt Denise.

'Auw!' Brax grijpt naar zijn borst alsof de opmerking hem verschrikkelijk verdrietig maakt. We moeten allemaal lachen om zijn reactie.

We horen buiten getoeter.

'Daar zijn de taxi's zegt Callum.

Jack kijkt nog even naar me en ik glimlach naar hem. 'Kan ik echt niet met jullie mee. Volgens mij wilt Jess heeeeel graag naast Reede zitten' zegt Jack.

'Nee hoor, ik leen hem wel eventjes aan jou uit' zegt Jess poeslief.

'Had ik eindelijk gehoopt dat je een keer aan mijn kant zou staan' zegt Jack tegen haar waardoor ze moet lachen.

'Je kan altijd hopen' lacht ze. 'Die twintig minuten naar de club hou je vast wel vol' zegt Jess daarna nog.

'Vooruit dan maar' zegt Jack als hij twee grote stappen naar me toe zet. Zonder dat ik me er op voor kan bereiden zoent hij me waar iedereen bij is.

'Gast! Get a room' zegt Callum.

'Oh ik wil haar best wel hier houden als jullie dan weg gaan' zegt Jack met een grijns.

'Dat gaat dus no way gebeuren' zegt Denise als ze me meetrekt naar de taxi.

'Ik zal dit onthouden als jij en Callum weer eens mijn nachtrust verstoren!' roept Jack ons nog na. 

Verwachtingen - Deel 2 Passie op het HBO serieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu