Deel 108

892 26 1
                                    

Ik kijk uit het raam terwijl we de hele stad door rijden.

'Hoelang is het rijden?' vraag ik aan Jack als we al een tijdje onderweg zijn.

'Ik denk nog tien minuten, het is ietsje buiten de stad' zegt hij als hij in mijn hand knijpt.

Ik voel me nog steeds een beetje draaierig van alle alcohol maar het zakt wel al wat af.

Als ik naar Jack kijk verbaas ik me elke keer weer hoe knap hij is. Ik had niet verwacht dat ik me aangetrokken zou voelen tot iemand zijn kaaklijn. Maar als je Jack ziet...

Jack kijkt me aan en begint naar me te grijnzen. Natuurlijk moet hij me weer betrappen op het moment dat ik naar hem zit te staren.

'Ik zou er zoveel voor over hebben om nu te weten wat er in je omgaat' zegt hij met een speelse lach om zijn mond.

De weg waar we oprijden veranderd van asfalt in een grindpad. Ik kijk om me heen of ik kan zien waar we zijn. Ik zie een groot licht boven het immens grote landgoed waar we oprijden. Er staat een bizar groot mansion. Het hotel licht van Du Mont verlicht de weg naar het hotel.

Nu snap ik het. Du Mont, van Reede zijn vader. Heeft Jack hier serieus een overnachting geregeld!?!

'Gaan we hier echt overnachten?' vraag ik verbaasd.

Dit zijn de duurste hotels in het gebied, dit kost hem een fortuin.

'Ja zeker. En schat...ik zie je denken. Reede heeft wat voor me kunnen regelen oké dus ga je nou niet druk maken over dat het te duur is. Ik wil voor jou alleen het beste' zegt hij.

Als de auto stil staat voor het gebouw stapt Jack eerst uit. Hij steekt zijn hand naar me uit en helpt me uit de auto te stappen. De chauffeur haalt ondertussen de tassen uit de achterbak. Mijn hakken zakken een beetje weg door de kiezelstenen hier dus ik hou me stevig vast aan Jack terwijl we naar binnen lopen.

'Goedenavond meneer Harding en mevrouw Westfield' worden we begroet door een vrouw bij de balie.

'Hi, goedenavond' zegt Jack terug.

'Alles is verder allemaal geregeld. Hier zijn jullie kamer sleutels, het is op de bovenste verdieping kamer 608. Als u vanavond nog iets wilt bestellen van de roomservice dan kunnen jullie naar de receptie bellen met de telefoon in de kamer. Het ontbijt kunt u verzoeken op elk wenselijk tijdstip. Wanneer jullie wakker zijn en trek hebben' zegt ze terwijl ze mij een warme glimlach schenkt. 'De kamer upgrade is met complimenten van meneer Kingston' voegt ze nog toe. Ze schuift ons de pasjes toe voor de kamer. 'Uw kamer is gereserveerd tot en met zondagavond zeven uur'

Wow. Het is niet eens één nacht? Het is én vandaag én morgen avond...

'Wilt u dat er nog iemand meeloopt met de bagage?' vraagt de vrouw.

'Nee hoor, dat lukt wel' zegt Jack.

'Het zwembad en de spa zijn elke dag geopend van zes uur in de ochtend tot twaalf uur in de avond. Dineren kan in het restaurant hier beneden, maar we kunnen dit ook naar uw kamer laten brengen. We wensen u een fijn verblijf in Du Mont'

Jack knikt naar haar en pakt de passen aan.

'Dankuwel' zeg ik nog voordat we weglopen.

Jack pakt onze tassen op en loopt met mij richting de lift.

Verwonderd kijk ik rond, dit is echt het mooiste hotel wat ik ooit heb gezien. Het lijkt recht uit een film. Het plafond heeft een prachtige schildering en de pilaren lijken wel van goud.

'Blijf je hier rondkijken of ga je met me mee' lacht Jack als hij me wakker schudt uit mijn verbazing.

Ik lach naar hem, pak zijn hand vast en stap met hem in de lift.

Jack zet de tassen op de grond. Voor ik het weet duwt hij me tegen de muur van de lift aan. Hij zoent me zo heftig dat ik vergeet adem te halen tot zijn mond afdwaalt naar mijn nek waarbij ik naar lucht begin te happen. Ik kan het niet voorkomen dat ik hardop zijn naam kreun in de lift.

Als de liftdeur opengaat pakt Jack snel weer de tassen op.

'Sorry, ik hield het anders niet meer uit' grijnst hij naar me.

Fucking hell. Deze jongen wordt mijn dood.

'Kom je nog' lacht hij naar me als ik nog steeds verbijsterd in de lift staat.

'Ehh...ja' zeg ik als ik naar hem toe loop.

Als we de gang in lopen hangen er twee bordjes. Degene naar links heeft nummer 608 erop en degene naar recht 606.

'Linksaf dus' zeg ik als we die richting op lopen. Het ruikt hier echt gewoon, naar luxe. Ik heb geen idee hoe ik het anders moet omschrijven. Heel schoon en ontspannend ofzo.

'Voor we naar binnen gaan wil ik wel nog iets duidelijk maken' zegt Jack als we stilstaan bij de deur.

Ik knik naar hem.

'Ik heb je ehhm, ik heb je hier niet mee naartoe genomen voor seks. Ik wil niet eh...kut. Oké ik ben niet heel erg goed in dit onder woorden brengen want als je seks wilt dan zou ik daar nooit nee tegen zeggen ofzo maar ehh... Fuck.'

'Ik snap het' glimlach ik naar hem. 'Ik weet dat het je niet alleen om seks gaat'

'Ja dat wilde ik dus zeggen. Maar ik wil ook dat je weet...ik wil er voor gaan. Dit is...anders voor mij. Ik weet dat je dingen over me gehoord heb en dat was ook altijd het enige wat ik wilde. Ik dacht nooit na over relaties. Tot ik jou tegenkwam. Ik word gewoon helemaal gek als ik andere naar je zie kijken. Ik wil alleen maar bij je in de buurt zijn. Ik wil gewoon dat je van mij bent' zegt Jack bijna buiten adem.

'Dat wil ik ook' zeg ik terwijl al zijn mooie woorden zich nog herhalend afspelen in mijn hoofd.

'Ohja, wil jij dat ook?' zegt Jack met grijns als hij me naar zich toe trekt. 'En wat wil je dan precies Lara?' vraagt hij met een lage stem.

'Van jou zijn' zeg ikzachtjes. 'Helemaal'

Verwachtingen - Deel 2 Passie op het HBO serieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu