Deel 86

692 28 0
                                    

'Oké dan. Heel veel langer had ik het toch niet voor me kunnen houden' reageer ik.

Denise klapt weer blij in haar handen. 'Zie je wel, ik zei toch dat ik gelijk had' grijnst ze naar Jess.

'Is er iets gebeurt tussen jullie?' vraagt Jess met grote ogen.

Ik knik zachtjes.

'Waaat waarom heb je niks verteld!!!' zegt Jess enthousiast.

Ik moet lachen om hun reactie.

'Ik ehm...ik was ergens bang voor wat jullie ervan zouden vinden omdat jullie me zo vaak waarschuwde' zeg ik.

'Wacht eens' zeg ik daarna. Ik herinner me ineens het gesprek wat ik hoorde tussen Denise en Jack. Nu weet ik echt zeker dat ik dat niet heb gedroomd. 'Jij wist het al' zeg ik tegen Denise.

'Wat?!?' Jess kijkt haar met open mond aan.

'Wat? Nee, ik ehhhhh' begint Denise. 'Ja oké...ik vermoedde het wel en daarom ben ik met Jack gaan praten' geeft ze toe.

'Ik herinnerde me heel vaag iets van een gesprek tussen jullie maar ik dacht eerst dat ik het gedroomd had' zeg ik.

'Waarom voel ik me ineens buiten gesloten' zegt Jess die een pruillipje trekt en daarna begint te lachen.

'Ik wilde gewoon zeker weten dat hij goede bedoelingen had. Omdat we nogal wat verhalen over hem hadden gehoord' zegt Denise.

'Maar hij is anders bij jou, zelfs Reede is het opgevallen' zegt Jess. 'En als Reede iets opvalt van ander, dan is dat bijzonder' voegt ze nog toe.

'Ja, en Jack appt me nu of het goed gaat met je omdat je niet reageert op zijn bericht' zegt Denise.

'Wat? Serieus? Zeg maar dat het goed gaat maar dat ik even geen energie heb om te reageren' zeg ik.

Denise knikt naar me.

'Maaaaaaar' zegt Jess. 'Waaaat is er allemaal gebeurd, en wanneer???' vraagt ze veel te blij.

'Nou, we appte sowieso al wel veel. Hij heeft zelfs een keer tijdens het videobellen eten bij mij laten bezorgen omdat hij wist dat ik geen boodschappen in huis had'

'Wat?!? Dat is zoooo lief. Klinkt totaal niet als Jack. Maar wel zoooo lief' zegt Denise lachend.

'Hebben jullie gezoend?' vraagt Jess als ze me aankijkt.

Ik voel dat ik rood wordt en ik kijk gelijk naar het zakje chips in mijn handen.

'Oh mijn god, jullie hebben al meer gedaan!!!' roept ze bijna.

'Wacht' zegt Denise. 'Hebben jullie al... je was toch nog maagd?' vraagt ze.

Ik moet lachen om hun nieuwsgierigheid.

'Dan ben ik ook nog steeds, maar...' ik weet niet zo goed wat ik nu moet zeggen. Is het normaal om daar zo open over te praten. Ik weet niet hoe ik moet noemen wat we wel hebben gedaan.

'Ik zie het gewoon aan je blik. Hij heeft je laten klaarkomen, of niet soms?' zegt Denise.

Ik knik zonder verder iets te zeggen.

'Hoe voelde het' vraagt Jess lachend om mijn verlegen reactie.

'Geweldig' zucht ik als ik eraan terugdenk.

'Wacht maar tot je seks ontdekt' zegt Denise. 'Dan kom je een aantal weken gewoon die slaapkamer niet meer uit'

We moeten alle drie lachen.

Ik ben best benieuwd naar hoe het zou voelen. Ik kan me niet voorstellen dat ik dat met iemand anders zou willen doen dan met Jack.

'Doet het pijn?' vraag ik. 'Je eerste keer?'

'Hangt er een beetje van af' zegt Jess. 'Mijn aller eerste keer viel mee. Heel eventjes een beetje pijn. Maar sowieso daarna voelde het niet zo geweldig. Mijn eerste keer met Reede though...dat is een heel ander verhaal. Het deed eerst een beetje zeer omdat hij gewoon...nja...een stukje groter was. Maar hij zorgt ervoor dat het voor mij ook geweldig voelt. En dan wil je niet meer stoppen' vertelt Jess.

'Mijn eerste keer was echt vreselijk' zegt Denise. 'Het lukte gewoon bijna niet en toen besloot hij dat het beter was om in één keer door te duwen. Ik dacht zelf ook dat dat de oplossing was...maar dat is niet fijn dus dat adviseer ik je niet te doen. En of het lekker voelt...heeft echt te maken met of hij aandacht besteed aan jou...wat Jack waarschijnlijk wel zal doen'

'Jullie verkooppraatje maakt het niet heel aantrekkelijk voor me' zeg ik.

'Ik hoor je over een maand wel' lacht Denise naar me 'als je die kamer niet meer uitkomt'

We kijken nog even de film af en daarna gaan we slapen. Ik moet morgen weer vroeg op voor mijn werk. Ik hoop niet dat die journalisten me naar school gaan volgen ofzo. Ik heb geen idee wat ik tegen mijn ouders moet gaan zeggen als ze erachter komen...

Voordat ik ga slapen stuur ik Jack nog even een berichtje.

Sorry, ik was al zo moe net. Ga nu slapen. Sorry voor dit alles...

Jack reageert gelijk

Het is minder leuk in mijn bed zonder jou

Je hoeft geen sorry te zeggen krullenbol

(L) Mijn kussen ligt ook niet zo lekker als dat jij ligt

(J) Als je dat soort dingen gaat zeggen, dan kom ik er nu aan

(L) I wish...je weet dat het even niet kan..

(J) I know.

Vrijdag

(L) Vrijdag

(J) Slaap lekker sexy

(L) Zo moet je me niet noemennnnn

(J) Hoezo niet?

(L) Dan krijg ik het moeilijk

(J) Je bent gewoon sexy. Ik hoef alleen maar te denken aan hoe je in mijn bed hebt gelegen, in alleen maar je string en ik ben al hard

(L) Jack!!!! Stop

(J) Lara!!!! Nee

(L) Ik kijk uit naar vrijdag

(J) Ik ook, dan zal ik laten zien hoe erg ik je gemist heb ;)

(L) Je moet dat niet zeggen net voordat ik ga slapennnnn

(J) Met mijn vingers, met mijn mond...

(L) JAACKKKK!! Je moet echt stoppen

(J) Hoezo, word je er nat van schatje?

(L) Misschien...

(J) Missie geslaagd dan. Welterusten lekkerding, hopelijk heb je leuke dromen ;)

(L) Welterusten

Is het raar dat ik hem nu al mis? Ik heb hem vandaag nog gezien, waarom mis ik hem nu dan al?

Verwachtingen - Deel 2 Passie op het HBO serieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu