Rustig blijven ademen. In en uit...Rustig. Deze mensen zijn geen paniekaanval waard. Ik kijk naar mijn handen. Ze trillen helemaal. Ik stuur Jack snel een berichtje dat ik veilig binnen ben. Gelijk daarna leg ik mijn telefoon neer. Ik moet even tot rust komen. Het is al zeker een jaar geleden dat ik voor het laatst een paniekaanval heb gehad, maar ik herken het gevoel nog goed. Ik weet alleen echt niet wat ik er aan moet doen. Ik voel mezelf misselijk worden en ik ren naar de badkamer waar ik alles eruit gooi. Als ik denk dat ik klaar ben met overgeven ga ik mijn tandenpoetsen. Ik haat dit gevoel. Ondanks alle mensen die ik nu ken...voel ik me op dit moment behoorlijk alleen. Vanuit mijn raam zie ik een uur later de journalisten vertrekken.
Al een heel uur probeer ik me te focussen op mijn ademhaling. Mijn telefoon gaat af. Shit. Als ik kijk naar mijn scherm zie ik dat het Jess is. Ik neem op, omdat wat afleiding me misschien goed doet.
'Hey lieverd, je staat op speaker. Denise is bij me'
'Hey' zeg ik zachtjes terug.
'Gaat het wel?' vraagt Jess bezorgd.
'Ehm...Ja ehh' ik kan het niet helpen om te gaan snikken aan de telefoon.
'Ach lieverd toch' zegt ze aan de telefoon.
'Sorry. Ik...het is gewoon allemaal...eventjes te veel' zeg ik.
'Het komt allemaal goed oké, dat beloof ik je' zegt Jess.
'Doe je voordeur is open buurvrouw' zegt Denise.
'Wat?' vraag ik verbaasd.
Ze zouden vandaag toch gewoon bij Reede en Callum slapen?
'Het is zwaar....heelluuuup, doe de deur open' roept Denise.
Gelijk hoor ik haar stem dubbel. Ik hoor dat ze voor de deur staan. Ik loop er gelijk naartoe en zwaai in één keer de deur open.
Denise heeft haar handen vol met allemaal snacks, dekens, kussen en Jess heeft wijn bij zich.
'Het is tijd voor een sleepover' zegt Jess.
Ik stap naar achter, te verbaasd om iets te zeggen. Ze komen allebei naar binnen.
'Dankjewel' zeg ik tegen ze terwijl ze naar binnen lopen.
'We wilde je niet alleen laten na deze ellende. Die journalisten zijn alleen maar opzoek naar een jongen dus ze gaven ons totaal geen aandacht' zegt Denise.
'Jullie zijn geweldig' zeg ik als ik voel dat er een traan over mijn wang rolt.
'Neejoh, we zijn gewoon beste vrienden. Daar doe je dit soort dingen voor' zegt Jess als ze naar me lacht.
We zitten met zijn alle op mijn bank en we zetten een filmpje op. Door het glaasje wijn kan ik eindelijk een beetje ontspannen. Ik zie een berichtje van Jack op mijn telefoon verschijnen maar ik heb de energie niet om er op te reageren. Jess en Denise vertellen over hun plannen voor de zomervakantie. Ze willen met de hele groep naar een groot strandhuis gaan voor twee weken. Ze laten foto's zien van de huizen die ze op het oog hebben. Het is bizar mooi, en er zit zelfs een zwembad in. Binnen én buiten.
'Ennnn, daarbij wilde we dus vragen of je alsje alsje alsjeblieft met ons meegaat' vraagt Denise.
'Ja, anders zijn er veel te veel mannen. We hebben een beetje girlpower nodig' zegt Jess.
'Ehm' ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Het lijkt me heel erg leuk, maar zal het dan allemaal al wat rustiger zijn? Het duurt nog een maand voor de zomervakantie.
'Tegen die tijd zal het vast al over zijn gewaaid lieverd' zegt Denise.
'In dat geval zal ik graag mee gaan' beslis ik.
'Yessss' Denise klapt in haar handen.
'Gezellig, het gaat zoooo leuk worden' zegt Jess.
'Voor hoeveel personen is het huisje eigenlijk?' vraag ik nieuwsgierig. Ik vraag me af of Thomas misschien Blair mee zou willen nemen.
'Volgens mij is het zelfs voor tien personen' zegt Jess. 'Mocht je nog iemand kennen die mee wilt, altijd welkom' glimlacht ze naar me.
'Daarmee probeert Jess eigenlijk te vragen wat de deal is met Jack' zegt Denise terwijl ze nog een slok wijn neemt.
Ik verslik me in m'n eigen slokje en begin gelijk te hoesten.
'Denise!' roept Jess boos.
'Wat? We kunnen het haar toch gewoon vragen.'
'Laar, lieverd...Die foto, je lach is zo oprecht. En ik weet niet of er waarheid zat in wat Damian aan de telefoon zei...we vroegen het ons gewoon af' zegt Denise.
Kut. Ze hadden dat dus toch gehoord.
'Dus jullie hadden dat wel door...' zeg ik.
'Wij wel, Reede niet. Dat is echt een man' lacht Jess.
'Soooo spill the tea' zegt Denise met een veel te grote grijns op haar gezicht.
Hoi allemaal, Ik wil jullie even bedanken voor het dagelijks lezen van mijn hoofdstukken. Jullie comments, likes en reads blijven me motiveren om dagelijks te uploaden. Zonder de motivatie die ik krijg van jullie was dat me niet gelukt! Tot nu toe heb ik het elke dag uploaden van deze story volgehouden en dat ben ik van plan te blijven doen :) Dankzij jullie ben ik mijn eigen schrijfstijl gaan ontwikkelen, iets wat ik altijd al heb willen doen.
Ik ben super blij om te zien dat jullie genieten van de hoofdstukken. Dankjewel allemaal!!!
XxX YukiDreamz
JE LEEST
Verwachtingen - Deel 2 Passie op het HBO serie
Romance!Dit boek is onderdeel van een serie maar deze boeken kunnen ook los van elkaar gelezen worden! Lara is 21 jaar. Ze woont nu sinds drie maanden op zichzelf. Haar ouders moesten onverwachts verhuizen. Lara is altijd erg stil geweest, vrienden vond ze...