'Doe normaal' zeg ik boos tegen hem.
'Je weet dat ik het doe' zegt hij waarschuwend. Ik probeer een stap te zetten om gewoon de trap af te gaan. Jack kijkt me even uitdagend aan. Net als ik wil toegeven en zijn hand wil pakken stapt hij een tree omhoog en tilt hij me snel maar voorzichtig op.
'JACK!!' roep ik.
'Hé, ik gaf jou de keuze krullenbol' zegt hij als hij me de trap af draagt en richting zijn slaapkamer loopt.
Als hij me weer zo noemt gaan er kriebels door mijn buik heen. Waarom voel ik dat terwijl hij me gewoon bijna de hele week heeft genegeerd....dit is zoooooo frustrerend.
Jack doet de deur van zijn kamer dicht terwijl hij mij nog steeds in zijn armen heeft.
'Ga je me nog neerzetten' vraag ik aan hem.
'Als je me gaat uitleggen waarom je verdomme geen ondergoed draagt' zegt hij als hij met me naar het bed loopt.
'Zet me gewoon op de grond' zeg ik als ik begin te spartelen...wat nul effect heeft omdat hij zo sterk is.
In plaats van me rustig neer te zetten gooit hij me op het bed.
'Waarom doe je dit...' zucht ik gefrustreerd. 'Weet je hoelang het duurde voordat Jess klaar was met mijn haar' zeg ik boos.
'Dus' zegt hij. 'Waarom draag je geen ondergoed? Het is al duidelijk dat je geen bh draagt en dan doe je ook geen ondergoed aan... en dan wil je naar een club vol met mannen?'
'Ja' is het enige wat ik reageer terwijl ik hem boos aankijk. 'En dat gaat jou verder helemaal niks aan. Als ik dat wil dan kan ik dat gewoon doen' maak ik hem duidelijk.
'Iemand hoeft maar zijn hand op je te leggen en dan voelen ze gelijk dat je geen ondergoed draagt' zegt hij met zijn lage stem.
'Dit lijkt me niet het punt waarover je me wilde spreken' zeg ik streng als ik van het bed af stap en richting de deur loop. 'Als je het alleen over mijn outfit wilt hebben dan ga ik nu weg'
'En überhaupt hoezo is dat het eerste wat je tegen me zegt. Niks van oh, sorry dat ik net Brax sloeg omdat ik ineens super boos werd wat kennelijk niet eens de eerste keer was...Of oh wat een leuke outfit, ben je wezen winkelen. Of sorry dat ik je bijna een hele week genegeerd heb... Gewoon alles behalve wat je net zei...AAHHGR' zucht ik gefrustreerd.
'Oké wacht' zegt Jack als hij voor me komt staan. 'Ten eerste, was die andere keer lang voor jou en dat was compleet anders. Ik probeerde mijn zus te beschermen omdat ze al een keer aangerand is...Dat ging ik niet nog een keer laten gebeuren. Ik weet hoe kapot ze daaraan is gegaan dus het werd even zwart voor mijn ogen oké. Ten tweede, je weet dondersgoed hoe ik naar je zou kijken in die jurk. En dat doe ik ook, waarom denk je dat het me boos maakt als je zo naar de club zou gaan zonder fucking ondergoed Laar. En dat laatste...Ik wist niet meer wat ik moest doen. Het maakte me bang oké. Ik zag hoe je voor die camera's was met Damian. Hoe goed hij weet wat hij moet doen. Hoe jij op hem reageerde. Dat trek ik niet. Dus ik moest kiezen. Ik moest je of met rust laten tot vrijdag of ik was toen naar je toe gelopen en had je gewoon geclaimd waar iedereen bij was en dan maakt het me geen zak uit wie daar een foto van had gemaakt.'
Ik kijk hem bijna met open mond aan. Ik probeer alles te processen wat hij zojuist heeft gezegd. Als iemand ooit Lux zo zou aanraken dan zou ik denk ik een moord plegen.
'Ik...' probeer ik mijn zin te beginnen. 'Ik weet niet wat ik moet zeggen' zeg ik uiteindelijk.
'Ik snap het wel...maar aan de andere kant snap ik niet waarom je me niet gewoon een berichtje kon sturen. Dat ik in ieder geval iets wist. En toen dook er ineens een of andere vriend op van je die jou alleen maar heeft gevonden omdat hij onze foto had gezien en jou daar op herkende. Ik had geen idee wie hij was en of ik hem wel kon vertrouwen maar ik kon het ook niet aan jou vragen...' zeg ik.
'Shit, sorry. Daar had ik niet eens over nagedacht' zegt Jack.
Ik trek mijn jurkje een beetje recht omdat die op het bed iets naar boven was gekropen.
'Fuck Lara' zegt Jack als hij zijn ogen even dicht doet.
'Jack schiet op, we gaan over tien minuten, dan staan de taxi's er. Brax gaat ook mee, hij zegt dat hij dat met jou heeft besproken' roept Callum door de deur heen.
Zijn ogen schieten weer open. 'Ja ik zorg dat ik klaar ben, en hij gaat inderdaad mee als jullie dat goed vinden'
'Ja is prima' antwoord Callum. 'Over tien minuten beneden' zegt hij.
'Ja ja' zegt Jack geïrriteerd.
Had ik liever gehad dat Jack niet was weggelopen toen ik op school met Damian werd gefotografeerd? Had ik liever gehad dat het hem niks uit maakte? Dat hij echt naar me toe was gekomen en dat het niet uitgemaakt wie er foto's van maakte?
'Aarde aan krullenbol' hoor ik Jack zeggen waarna ik zijn handen op mijn middel voel. Hij kijkt me aan. 'Wat ben je aan het dagdromen krullenbol?'
Mijn lichaam reageert gelijk op zijn aanraking waardoor ik het ineens heel erg warm krijg. De huid waar hij me aanraakt tintelt onder mijn jurk en ik voel dat mijn ademhaling versnelt.
'Ehm' fluister ik bijna. 'Ik ehh denk dat we zo... moeten gaan' zeg ik buiten adem.
'Ik denk dat je gelijk hebt' fluister Jack terwijl hij zijn handen langzaam omhoog beweegt. Hij kijkt me zo strak aan dat ik niet eens weg kán kijken. Jack beweegt zijn wijs en middelvinger langs de dunne stof van mijn V-hals. Mijn huid brand onder zijn aanraking en mijn hart klopt zo hard dat ik zeker weet dat hij het ook kan voelen.
'We...' zeg ik terwijl ik naar adem ham als hij zijn duim over de stof voor mijn tepel beweegt.
'...moeten gaan' fluistert hij om mijn zin af te maken terwijl hij mijn blik geen moment los laat.
'Nog...nog heel even...' zeg ik met mijn onrustige ademhaling.
JE LEEST
Verwachtingen - Deel 2 Passie op het HBO serie
Romance!Dit boek is onderdeel van een serie maar deze boeken kunnen ook los van elkaar gelezen worden! Lara is 21 jaar. Ze woont nu sinds drie maanden op zichzelf. Haar ouders moesten onverwachts verhuizen. Lara is altijd erg stil geweest, vrienden vond ze...