Deel 118 - last chapter

1.1K 33 33
                                    

Twee weken later

Gister heb ik Miranda alles uitgelegd over de website die ik de afgelopen week had afgemaakt. Jack was gefascineerd door de manier waarop ik een website maakte. Ik deed een poging om hem uit te leggen hoe code schrijven werkt maar als snel leidde hij me af met hele andere dingen. Ik denk dat Miranda me wel een miljoen keer bedankt heeft ondertussen.

'Weet je zeker dat je alles hebt van je appartement?' vraagt Jack.

'Ja babe, ik weet het zeker' zeg ik lachend. Hij is de hele tijd zo bezorgd. 'Het is maar twee weken, en als we iets missen dan kopen we het wel' zeg ik.

'Ik wil gewoon dat onze eerste vakantie perfect is' zegt hij.

'Maar dat is het sowieso al' zeg ik. 'We gaan samen, en met al onze vrienden. Wat zou beter kunnen zijn dan dat' lach ik.

'Ik kan wel iets bedenken' zegt Jack als hij naar me toe stapt.

'Ohja wat dan?' speel ik met hem mee.

'Nou, als we samen waren...alleen samen. Dan zou ik dit kunnen doen' zegt hij als hij me kust. En nog een keer. 'Of dit' zegt hij als hij door zijn knieën zakt en mijn jurkje omhoog schuift. Hij trekt mijn string een beetje naar beneden en geeft kusjes op mijn gevoelige huid. Het voelt nog steeds een beetje schraal van vannacht. Op een gegeven moment ben ik de tel kwijtgeraakt van hoe vaak ik gisteravond ben klaar gekomen.

'Of, ik zou je zo tegen de muur aan kunnen duwen' zegt Jack als hij weer opstaat en zijn handen op mijn borsten leg waardoor ik zachtjes kreun.

'Dat zou wel leuk zijn ja' kreun ik zachtjes.

'JACK! Ik kan jullie horen! We moeten over een kwartier weg...' roept Reede bij onze deur.

'Jullie hebben gister al de hele avond lopen neuken dus nu hou je je maar even in' zegt hij.

Ik sla mijn hand voor mijn mond om mijn lach in te houden.

'Hé dat is niet eerlijk. Wij zagen jullie in het zwembad met elkaar bezig en we horen jullie vaak zat. Dus ik denk niet dat jij, van iedereen hier, commentaar zou mogen hebben Kingston' zegt Jack lacherig door de deur.

'En wat denk je van mij, ik heb last van jullie allemaal' roept Thomas.

'Dan moet je liever zijn tegen Blair' zeg ik door de deur heen voordat ik goed nadenk over wat ik zeg. Shit. Misschien had ik dat niet moeten zeggen.

'Volgens mij ziet ze me niet zo' zegt Thomas een tikje verdrietig.

Ik trek mijn jurkje recht en trek vervolgens de deur open.

'Je bent echt blind als het op haar aankomt hè' zeg ik. 'Valt het je dan echt niet op hoe ze naar je kijkt? Want volgens mij zien wij dat allemaal. En we zien ook hoe jij naar haar kijkt en soms is het zo frustrerend dat ik jullie lippen gewoon tegen elkaar aan wil duwen' zeg ik.

Zo, dat heb ik gezegd. Iemand moest het een keer doen. Hij moet eens actie ondernemen.

'Ze heeft gelijk man' zegt Reede. En Jack knikt ook instemmend.

'Denken jullie dat echt?' vraagt Thomas verbaasd. We knikken allemaal.

'THOMAS, KAN IK MET JOU MEE RIJDEN?' roept Blair onderaan de trap.

Reede stoot hem aan als hij niet gelijk antwoord geeft.

'JA IK KOM ERAAN' roept hij vervolgens.

'IS IEDEREEN KLAAR?' roept Denise onderaan de trap.

'JAAA WE KOMEN AL' roept Jack.

We pakken onze koffers mee en gaan dan naar beneden.

'Nou, iedereen verzameld dus: Let's go' zegt Callum als hij Denise liefdevol tegen zich aantrekt.

Reede, Jess, Callum en Denise gaan met één auto. Thomas en Blair rijden samen in Thomas zijn auto. En Jack en ik gaan met mijn cabrio omdat het zulk lekker weer is. We zijn er allemaal klaar voor. Dit wordt de eerste keer dat ik op vakantie ga met mijn vrienden en ik kan echt niet wachten. 'Zal ik rijden?' vraagt Jack.

'Graag' zeg ik. Ik vind het heerlijk om onderweg om me heen te kunnen kijken en de radio te kunnen bedienen. En stiekem ook om naar Jack te kunnen kijken. De jongen die mijn hele wereld op zijn kop heeft gezet. Degene die me heeft laten inzien dat je niet hoeft te voldoen aan andere mensen hun verwachtingen. De jongen waar ik niet meer zonder wil.

'Ben je er klaar voor krullenbol?' vraagt hij als hij de motor start.

'Zeker' zeg ik.

Hij leunt voorover zodathij me kan zoenen voordat we wegrijden. Zoals altijd smaakt hij naar pepermunt.En hij ruikt zoals thuis. Mijn thuis. 

Hoi allemaal,

Ik wil jullie duizend maal bedanken voor het lezen van mijn boek. Het verhaal is eindelijk tot zijn einde gekomen en ik hoop dat jullie net zo genoten hebben van het lezen als ik  van het schrijven. Jullie likes en comments hebben me gemotiveerd om elke dag te kunnen posten. En ik heb het dit hele verhaal volgehouden! 

Ik zou graag nog iets van jullie willen weten. Wat zouden jullie hierna willen lezen? Ik heb al verschillende concepten voor nieuwe story's klaar liggen en ik ben benieuwd wat jullie ervan zullen vinden. Ik zou zeker nog verder willen gaan met het verhaal van Thomas en Blair. Maar ook Mase en Brax vond ik leuke karakters om te bedenken, en er zit nog een hele hoop achter hun verhalen. Jess en Reede zullen nog een keer terug komen, hun tweede deel zal zeker nog komen. Al denk ik dat ik nu eerst het verhaal van Thomas en Blair met jullie wil ontdekken. Zouden jullie hier in geïntereseerd zijn?

Bedankt voor het lezen, ik had het schrijven nooit zo lang volgehouden zonder jullie. Dankje, dankje dankje! 

Als ik begin met posten van mijn volgende verhaal zal ik jullie een heads up geven via dit boek. Jullie kunnen mijn profiel op wattpad ook volgen voor updates :)

Mochten jullie nog vragen of opmerkingen hebben voor mij dan hoor ik heel graag van jullie in de comments <3 

Dankjulliewel

XxX YukiDreamz


PS 

Ik heb eindelijk tijd gehad om mijn eigen cover te designen, i hope you guys like it :)

Verwachtingen - Deel 2 Passie op het HBO serieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu