Deel 100

790 27 0
                                    

We komen eerder aan dan de jongens. Als we buiten wachten hoor ik de muziek al.

'Moeten we wel op ze wachten' grijnst Denise naar Jess.

'Je weet dat Reede anders helemaal gek wordt, en Jack waarschijnlijk ook' lacht Jess.

Ik kijk naar de rij voor de deur. Waarschijnlijk duurt het nog langer dan een half uur voordat we hier naar binnen kunnen.

Zolang hoeven we niet te wachten. Ze komen vijf minuten later al aan.

'Iedereen klaar om naar binnen te gaan?' vraagt Callum als we allemaal buiten verzameld staan.

Ik kijk even naar de rij die voor de club staan. Waarom denkt iedereen dat we gelijk naar binnen kunnen?

Als iedereen ja knikt wil ik in de richting van de rij lopen maar al snel pakt Denise mijn arm vast. 'Reede kent hier wat mensen' zegt ze tegen mij. 'Hij heeft van te voren gebeld omdat we willen voorkomen dat je lastig gevallen wordt' legt ze uit.

Dat had ik niet verwacht. Ik stel het heel erg op prijs. Ik loop een beetje achter de groep aan omdat ik niet zo goed als eerste naar binnen durf.

'Klaar voor' fluistert Jack in mijn oor als ik zijn armen om mijn middel heen voel. Ik krijg er gelijk een warm gevoel van.

'Hmmh, ik denk het wel. En anders kan ik nu toch niet meer terug' zeg ik.

'Als je het niet naar je zin hebt kunnen we gewoon weer naar huis gaan. Dan zorg ik er voor dat je het daar heel erg naar je zin gaat hebben' zegt Jack voordat we binnen worden gelaten.

Holy shit. Ik ben nog nooit in een club geweest en ik had niet verwacht dat het zo groot was. Ik zie overal rook bij het podium vandaan komen. De muziek staat zo hard dat ik niet denk dat ik nog iemand kan horen praten. En de geur, het ruikt naar een mix van de rook en de geur van bier.

Jack en ik lopen achter de rest aan naar een tafeltje. Onderweg merk ik dat er iemand naar me kijkt. Het geeft me een raar gevoel. Jack loopt gewoon achter me en heeft zijn arm op mijn onder rug om me door de menigte heen te begeleiden. Toch weerhoudt het de jongen voor me er niet van om naar me te knipogen. Op dat moment wend ik gelijk mijn blik af.

Ik schrik heel even als Jack me in één ruk omdraait. Hij zoent me voordat ik doorheb wat er gebeurt. Zo snel als dat gebeurt voel ik ook zijn tong mijn mond in gaan. Ik zoen hem gelijk terug. De tijd lijkt stil te staan en ik heb het idee dat we hier met zijn tweeën zijn in plaats van met al deze onbekende mensen. Als hij me aankijkt fluistert hij in mijn oor: 'van mij'

Ik slik en bijt op mijn lip. Jack brengt zijn mond richting mijn oor en zegt: 'pas maar op zonder ondergoed schatje. Ik laat niemand anders bij je in de buurt komen. Ik doe me best om de behoefte om je te proeven uit te stellen tot vanavond maar je moet me niet te veel gaan testen.'

Dan draait hij me weer op, en slaat zachtjes op mijn kont waardoor ik gelijk weer naar voren loop. Ik zoek onze vriendengroep en zie ze al snel aan een tafeltje staan met wat zitplekken.

'Kom, dan gaan wij even drinken halen voor iedereen' zegt Reede als hij Jack op zijn schouder klopt als we aankomen bij de tafel. Jack kijkt even twijfelachtig maar vraagt dan wat ik wil drinken. Kut. Wat drinken mensen in een club?

Ik kijk Blair even vragend aan. 'Lust je pepermunt?' vraagt ze aan me. Ik knik naar haar. Daar ben ik altijd gek op, ik hou ook van muntthee. Geen idee hoe dat ineens komt want vroeger vond ik het naar warme tandpasta smaken.

'Doe maar twee Mojito's' zegt Blaire tegen Jack. Hij knikt en geeft me een kus op mijn wang.

Terwijl ik om me heen blijf kijken zie ik Jack en Reede naar de bar lopen.

'Dus, willen jullie hier blijven staan of gaan we eerste even dansen?' vraagt Denise.

Verwachtingen - Deel 2 Passie op het HBO serieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu