Deel 56

898 23 0
                                    

'Lara. Je moet echt jezelf een keer in de spiegel bekijken want volgens mij heb je geen idee hoe goed je er uit ziet. Ik ken niemand die zo mooi is, zo knap, met én een lekkere kont én geweldige tieten waar ik niet meer van af wil blijven. Maar als je me niet geloofd, dan is hier je bewijs' zegt Jack als hij mijn hand pakt en die naar zijn boxershort brengt.

'Ow' zeg ik als ik op zijn boxer voel hoe hard hij is.

'Als ik alleen maar denk aan jou hand om mijn lul heen dan kom ik al bijna klaar' zegt Jack.

Ik slik. Fuck. Hoe zou het voelen onder zijn boxer? Ik breng mijn hand naar de rand van zijn boxer.

'Lara' lacht hij naar me. 'Dat wil je nu niet doen' zegt Jack.

'Wat? Hoezo niet?' vraag ik. 'Jij hebt het bij mij ook gedaan' zeg ik.

'Dat is wel een goed punt schat, maar anders is straks het hele zwembad vies'

OH. Is hij echt...zo dichtbij? Om ...klaar te komen?

'Dan kom je toch uit het zwembad' zeg ik.

'Denk je niet dat dat te snel gaat voor je? Ik probeer je af te remmen schatje maar je maakt het me erg moeilijk' zegt Jack.

'Als je nu niet uit dat zwembad komt dan doe ik het gewoon hier' zeg ik dwingend.

Hij grijnst naar me. Dan zoent hij me. Ik weet precies wat hij probeert. Hij probeert me af te leiden zodat ik vergeet waar ik het over had. Dat werkt ook wel, maar dit keer laat ik dat niet gebeuren. Zonder dat hij het helemaal door heeft vind mijn hand de band van zijn boxershort weer. Voordat hij me voor kan zijn laat ik mijn hand in zijn boxer glijden en pak ik hem vast. Ik beweeg een paar keer op en neer, net als in de auto toen hij mijn naam begon te kreunen.

'Ahh fuck Lara' kreunt hij. 'Shit. Schatje...ik moet dit zwembad uit. Kom alsjeblieft me mee' zegt Jack.

'Oké' glimlach ik naar hem. Het geeft mijn zo'n speciaal gevoel als ik hem mijn naam hoor kreunen. Dat ik er voor zorg dat hij die geluiden maakt. Het geeft met het gevoel dat ik wat macht heb. Dat ik hem iets kan geven wat hij lekker vind. En...het maakt me...geil.

Voordat ik zelf op de kant kan klimmen tilt hij me al uit het zwembad. Ik sla automatisch mijn benen om hem heen als hij zelf uit het zwembad komt en me optilt. Zo draagt hij me mee naar binnen. We laten een heel spoor van water na in de keuken, de woonkamer en over de trap. Hij brengt me naar de badkamer.

'Tijd voor nog een douche' zegt hij. 'Samen'

Ik slik. Ben ik er klaar voor om helemaal zonder kleding voor hem te staan? Durf ik dat wel? Ik kijk in zijn groene ogen. Als ik zie hoe hij naar me kijkt heb ik mijn beslissing al gemaakt. Ik sta voor hem in de badkamer.

'Weet je het zeker?' vraagt hij aan me.

'Ja' antwoord ik. 'Ik weet het zeker.' Zeg ik.

'Oké' zegt hij. En dan zoent hij me weer.

Jack zet het water van de douche alvast aan. Als hij weer voor me staat trekt hij zijn boxer uit. Hij grijnst weer naar me als hij ziet hoe verbaasd ik kijk. Ik heb nog nooit een jongen naakt gezien. Ja, ik heb wel eens wat gezien maar nooit in het echt. Én hij is hard. Hoe kan dat ooit in mij passen?

'Mijn ogen zitten hierboven hoor schatje' plaagt Jack me.

'Mag ik...mag ik je aanraken?' vraag ik.

'Alsof ik daar ooit nee tegen zou kunnen zeggen' zegt Jack als hij met één stap de afstand tussen ons laat verdwijnen. Hij pakt mijn hand vast en brengt die naar zijn stijve.

'Laat je me zien wat ik moet doen. Ik wil hetzelfde kunnen doen als wat je voor mij deed' zeg ik tegen hem terwijl ik onregelmatig adem haal.

'Gewoon hetzelfde als net' zegt hij als hij met zijn hand om de mijne op en neer beweegt. Nu zie ik hem slikken.

'Wil je met me onder de douche gaan staan?' vraagt hij kreunend. 'Ik ga het niet meer lang uithouden lekkerding'

Ik knik naar hem en laat hem even los. Hij pakt de zoom van mijn shirt vast. 'Mag deze dan uit?' vraagt hij.

Ik knik en doe mijn armen omhoog zodat hij mijn shirt uit kan trekken.

'Oh fuck' zegt hij als hij mijn shirt op de grond laat vallen.

Ik probeer mijn handen een beetje voor mijn borsten te houden.

'Niet verbergen voor mij schatje' zegt hij als hij mijn armen voorzichtig naar beneden beweegt. 

Verwachtingen - Deel 2 Passie op het HBO serieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu