Deel 62

830 29 3
                                    

Oké. Ik probeer adem te halen maar het lijkt alsof ik bij Jack alleen maar mijn adem in kan houden. Ik voel mijn hart sneller en sneller kloppen. Jack gooit de scherven weg van het kopje en ik blijf het gevoel hebben dat ik niet kan bewegen.

Jack grijnst naar me als hij een handdoek pakt en de koffie opruimt. 'Gaat het' lacht hij.

'Ik haat het echt als je dat doet' zeg ik.

'Ik weet niet waar je het over hebt' grijnst hij.

Ja dag. Hij weet dondersgoed wat ik daarmee bedoel. Ik rol met mijn ogen naar hem.

'Dat weet je wel' zeg ik.

Hij legt de doek weg en stapt weer naar me toe. Hij kijkt even om zich heen en legt dan zijn hand om mijn middel.

'Vertel me eens wat ik doe dan' zegt hij. 'Of nog beter, vertel me wat je wil dat ik met je doe'

'Jack...stop nou' smeek ik. Het is al moeilijk genoeg voor me om te doen alsof er niks tussen ons gebeurt is.

'Met wat? Wat doe ik dan Lara?' vraagt hij als zijn hand afzakt naar mijn kont.

Als hij me aanraakt hap ik naar lucht. Ik wil hem alleen maar zoenen maar er zou elk moment iemand binnen kunnen komen.

'Hmm? Vertel me dan wat ik met je doe schatje' fluistert hij als hij zijn lippen naar mijn nek brengt. Hij drukt zachtjes een kusje op mijn gevoelige huid. Vervolgens laat hij zijn tong over mijn huid glijden waardoor mijn ademhaling stokt.

'Ik doe alleen maar hetzelfde bij jou, als wat jij met mij doet in deze outfit schatje' fluistert hij.

'Jack...' zucht ik bijna kreunend.

'Maakt het je geil Lara?'

Mijn ogen worden groot als hij dat zegt. Dat valt hem ook want hij krijgt gelijk weer die irritant sexy grijns op zijn gezicht.

'Dat is al genoeg antwoord' lacht hij naar me en drukt dan een kus op mijn lippen. Als hij me los laat heb ik het gevoel alsof ik weer wakker wordt.

'Wat voor koffie moest je allemaal hebben?' vraagt hij.

'Ehh...ehm...Denise cappuccino en Jess een dubbele espresso' weet ik uit te brengen.

Jack zet het apparaat aan waardoor de koffie al snel opnieuw gezet is.

Jack pakt een dienblad waar we alle koffie op kunnen zetten. Ik ben zo in de war van wat er hier allemaal gebeurt.

'Ga je het ze vertellen? Van je familie en Damian?' vraagt Jack.

'Ja. Ik denk het wel. Het wordt tijd dat ik andere ging vertrouwen. Ik wil niet altijd alleen blijven' zeg ik met een pijnlijke lach.

'Dat zal nooit meer gebeuren' zegt Jack als hij me tegen zich aantrekt voor een knuffel. 'Ze zullen voor je klaar staan. En ik ook'

'Dankje' zeg ik. En dat meen ik echt.

Jack haalt zijn hand door mijn haar. 'Het komt allemaal goed oké. En dit...' hij gebaart naar het badpak 'dit staat je echt geweldig' zegt hij.

Daardoor krijg ik gelijk een lach op mijn gezicht.

'Had je nou echt gedacht dat ik het niks zou vinden?' vraagt Jack.

'Weet niet' zeg ik als ik mijn schouders ophaal. 'Ik dacht dat je het misschien too much zou vinden'

'Geloof me, het enige wat er voor zorgt dat ik je niet hier ter plekke begin te betasten is het idee dat je vanavond in mijn bed ligt' fluistert hij. 'Dus beter spaar je nog een beetje energie voor vanavond'

'Ik moet morgen om acht uur werken' lach ik naar hem.

'Des te beter dat we vroeg naar bed gaan' zegt Jack.

'Je weet dat het heel erg opvalt als we allebei vroeg gaan slapen.'

'Hmm, ik verzin wel iets' zegt Jack.

'Oké' zeg ik tegen hem. Hij legt zijn hand onder mijn kin en tilt mijn hoofd een beetje omhoog zodat hij me nog een kus kan geven voordat we weer naar buiten gaan.

'Sorry dat het zo lang duurde' zeg ik tegen Jess en Denise. 'Ik schrok en ik liet twee kopjes vallen' leg ik uit.

'Oh shit, heb je je geen zeer gedaan?' vraagt Jess.

'Nee hoor, ik schrok alleen' zeg ik als ik ze de kopjes aangeef bij het zwembad. 'Maar alles is al opgeruimd, Jack heeft geholpen' zeg ik.

We zitten alle drie op de rand van het zwembad onze koffie te drinken. Ineens komt er een onbekend gezicht binnen in de tuin.

'Lekker weer vandaag hè' zegt hij. Dat moet zeker Thomas zijn. Hij woont hier ook. Waarom is elke jongen die hier woont zo knap? Oké hij ziet er niet zo goed uit als Jack maar daar ben ik waarschijnlijk een beetje door bevooroordeeld. Hij draagt alleen een zwembroek. Hoeveel sporten die jongens voor zo'n lichaam?

'Heeeeey Thomas' zegt Jess vrolijk.

Jess en Denise staan allebei op om hem een knuffel te geven.

'Gaat alles goed thuis?' vraagt Jess aan hem.

'Ja het gaat allemaal wel. Er waren wat dingen die ik even moest oplossen maar nu is alles weer in orde' zegt hij.

'Hey Denise' zegt hij als hij haar een knuffel geeft.

'Oh Thomas, dit is Lara. Een vriendin van ons, en toevallig ook onze buurvrouw' lacht ze. Ik loop naar hem toe om hem een hand te geven. Ik ben altijd zo ongemakkelijk als ik iemand voor de eerste keer ontmoet.

'Hi Lara, leuk dat je er bent' zegt hij als hij me een hand geeft. Ik zie dat zijn ogen even snel over mijn lichaam schieten. Dit is echt niet iets wat je aan moet hebben bij een eerste ontmoeting.

'Vrienden van Jess en Denise zijn altijd welkom' lacht hij.

'Dankje' lach ik naar hem.

'Dat zeg je alleen maar om wat ze aan heeft. Misschien kan je d'r nu in haar ogen aankijken in plaats van zo laag als dat je ze nu hebt' hoor ik jack zeggen.

Oké. Fuck. Daar gaan we...

Verwachtingen - Deel 2 Passie op het HBO serieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu