'Ik zie dat je schrikt van je eigen vraag' lacht Jack. 'Maar, om antwoord te geven op je vraag...ik weet niet wat je keek. Maar de meeste porno is geil voor mannen. Dat betekend niet dat mannen precies hetzelfde zijn als in die films hoor.'
'Hoezo dan?' vraag ik te nieuwsgierig om de vraag voor me te houden.
'Nou. In ieder geval in mijn geval dan, ik denk ook na over wat jij voelt. Ik wil dat jij geniet. Ik wil jou dat gevoel geven, tot je klaarkomt. Daar ben ik misschien nog wel meer mee bezig.' Zegt hij.
'Ow, en wat jij wilt dan?' vraag ik.
'Ik wil jou laten klaarkomen' zegt hij. 'Dat is het geilste voor mij. Zien hoe jij geniet van alle manieren hoe ik je kan aanraken' zegt hij.
'Alle manieren?'
'Ja, alle manieren. Er is er meer dan eentje krullenbol'
Ik wil weten wat maar ik durf het niet te vragen.
'Je kan het gewoon vragen, ik zie dat je het denkt' zegt hij. 'Niet elke vrouw kan klaarkomen van seks, maar als ik goed m'n best doe denk ik zomaar dat het wel zou lukken. Dan kan ik het ook nog gewoon met mijn hand doen. Of met mijn tong' zegt hij.
Zijn tong? 'Zou je dat echt doen?' vraag ik verbaasd.
'Ja' lacht hij. 'Er is niks geiler dan zien hoe je daarop reageert' zegt hij.
'Dit stoplicht blijft wel erg lang op rood' zegt Jack. 'Alsof dit nog niet lastig genoeg rijden is' zegt hij als hij een beetje gaat verzitten.
Ik kijk naar hoe hij beweegt. Ik zie dat hij nog steeds, of weer, hard is.
'Ik kan het ook aan jou zien hoor' zegt Jack.
'Wat?' vraag ik.
Hij knikt naar mijn shirt. Oh shit. Ik doe snel mijn armen over mijn borst. Hij moet er alleen maar om lachen.
'Heb je verder nog interessante vragen om deze rit even draagbaar te houden' vraagt Jack als hij weer beweegt op zijn stoel.
'Doet het zeer?' vraag ik als ik naar zijn broek knik.
'Nee. Of, als het niet te lang is. Of tot ik er iets aan doe. Maar het doet geen zeer om hard te zijn. Het is ook hetzelfde als het verlangen wat jij voelt' zegt hij.
'En het is echt hard?' vraag ik
'Ja, daarom noemen ze het zo' lacht Jack. 'Maar als je er zelf achter wilt komen mag je best voelen' zegt hij.
'Echt?' vraag ik.
'Als je dat wilt' zegt hij
'Wil jij dat?' vraag ik aan hem.
'Dat antwoord zou je nu toch al wel moeten weten' grijnst hij naar me. 'Ik stelde het al voor toen ik je de eerste keer zag, weet je nog' knipoogt hij naar me.
'Hoe?' vraag ik. Is het raar dat ik nieuwsgierig ben? Zou ik dit niet moeten willen? Is het raar dat ik het wel wil? Gewoon op zijn broek of...? Ik weet niet wat ik moet doen. We komen nu al bij het volgende stoplicht. Ergens ben ik blij dat het rustig is op de weg.
'Geef je hand maar' zegt Jack. Ik doe wat hij zegt. Ik zie dat hij even snel om zich heen kijkt of er geen andere auto's zijn die ons zouden kunnen zien. Hij legt z'n hand over de mijne heen. Hij legt zijn hand eerst op zijn been en schuift dan zachtjes omhoog over zijn broek tot ik voel hoe hard hij echt is. Ik kan me niet voorstellen hoe het zonder de stof van broek zou voelen. Die gedachte maakt me ineens heel zenuwachtig. Ik slik.
'Is dat altijd zo hard?' vraag ik.
'Ja. Anders zou die er niet zo makkelijk in gaan' grijnst hij naar me.
'Doet het geen zeer als ik je aanraak?' vraag ik.
'Juist het tegenovergestelde' zegt hij.
'Hoe bedoel je?' vraag ik.
'Het voelt fijn' zegt hij als hij op zijn lip bijt.
'Alleen als mijn hand er op ligt voelt het fijn?' vraag ik.
'Ja.' Zegt hij.
'Wat gebeurt er als ik beweeg? Doet het dan wel pijn?' vraag ik.
'Nee, dat voelt alleen maar fijner' zegt hij.
Zou ik het gewoon proberen? Of is dat raar?
Ik knijp zachtjes en beweeg mijn hand een beetje op en neer.
'Fuck...Lara' kreunt Jack als ik de beweging met mijn hand maak. Hij kijkt me aan.
'Oh' zeg ik verbaasd door zijn verlangende reactie. Ik heb niemand ooit mijn naam horen kreunen. Het schiet gelijk naar beneden, het verlangen brand bij mij zo erg dat het zeer doet. Is dat normaal?
'Ja. Ow' zegt hij met een grijns.
'Is het normaal dat het pijn doet?' vraag ik
'Wat?' vraagt hij een beetje verbaasd.
'Bij mij' leg ik uit.
'Nee' zegt hij als hij mijn hand zachtjes we schuift en weer begint te rijden omdat het stoplicht groen is. 'Dat kan gebeuren als je erg geil bent' legt hij uit.
'Maar, het is echt een beetje pijnlijk. Ik dacht dat geil zijn alleen lekker zou voelen'
'Het voelt ook fijn, als je daar aangeraakt wordt. Of jezelf daar aanraakt. Dan gaat dat gevoel weg.' Vertelt hij.
'Ow' zeg ik. 'Hoe dan?' vraag ik.
'Wil je het zelf doen dat ik het vertel of wil je dat ik het je laat voelen?' vraagt hij.
'Ehm, wil...eh, wil je dat doen?' vraag ik.
'Ja, als jij dat wilt' zegt hij. 'Wacht even'
De weg is zo goed als leeg dus hij zet de auto even aan de kant van de weg.
'Doe je gordel eens los' zegt hij.
JE LEEST
Verwachtingen - Deel 2 Passie op het HBO serie
Romance!Dit boek is onderdeel van een serie maar deze boeken kunnen ook los van elkaar gelezen worden! Lara is 21 jaar. Ze woont nu sinds drie maanden op zichzelf. Haar ouders moesten onverwachts verhuizen. Lara is altijd erg stil geweest, vrienden vond ze...