'Neeeeee. Niet op die manier' roep ik. 'We gingen Beer en Boxie wassen na het wandelen en toen kwam er allemaal water over me heen...dus ik had droge kleding nodig' probeer ik mezelf uit de situatie te redden.
'En heel toevallig' begint Jack, 'gebeurde precies hetzelfde met mijn kleding.' Hij grijnst naar me. Natuurlijk.
'Hou jij je ogen nou maar op de weg' zeg ik geïrriteerd.
'Pas maar op Jack want als we terug zijn heb je met ons te maken' dreigt Jess.
'We weten hoe hij is hoor. Je mag hem best wel een keer een stomp geven' zegt Denise.
'Dat zal ik onthouden' zeg ik terwijl ik Jack aankijk.
'Kom maar op' zegt Jack uitdagend.
'Maar dames, krullenbol moet even een pizza uitkiezen dus we zien jullie morgen wel' zegt Jack.
'Als jij je handen maar thuis houd meneer' zegt Jess.
'Ik beloof niks. Dat werkte bij Reede ook niet' lacht hij.
'Hmmh, ja oké, maar jij bent Reede niet of wel' zegt ze.
'Nee, ik ben leuker. En ook beter in bed' zegt Jack.
Oh my god, waarom zegt hij dat??? What the hell?
'Dat betwijfel ik sterk' kaatst Jess terug.
'Ja en ik kan getuigen want ik heb ze gister de hele nacht gehoord' zegt Denise.
'Wat echt?' vraagt Jess verbaasd.
Denise knikt naar haar. Jess begint te lachen.
'Sorry' lacht ze.
'Nee is niet erg, heel begrijpelijk' lacht Denise mee.
'Nou, jij bent ook niet stil hoor' zegt Jess lacherig tegen Denise.
'True' antwoord ze.
'Dat is dan een dingetje in jullie vriendengroep' zegt Jack zo zacht dat alleen ik het hoor. Gelukkig. Ik geef hem gelijk een stomp.
'Hé, Auw!' zegt hij zielig.
'Eigen schuld' zeg ik.
'Klein beetje' antwoord hij.
'Goedzo Lara! Moedigt Jess me aan
Jack rijd voor bij een pizza zaakje.
'Oké, nu moet ik wel echt een pizza uit gaan kiezen' zeg ik tegen Jess en Denise.
'Nou, rustig aan en we komen je morgen redden' zegt Denise.
'Komt goed' lach ik.
'Dus waar heb je trek in?' vraagt Jack.
'Zei je nou echt: dat is een dingetje in jullie vriendengroep' als ik hem scherp aan kijk.
'Dat heb je goed gehoord ja' grijnst hij naar me.
'Dat is helemaal niet waar. Dat weet je niet eens' zeg ik
'Echt wel. Je begon al te kreunen toen ik je aanraakte in de badkamer. In bed zal je ook wel luidruchtig zijn' zegt hij.
'Oh my god Jaaaackkk' zeg ik als ik mijn handen voor mijn gezicht doe.
'Wat?' lacht hij.
'Niet doen, je weet dat ik me daar al voor schaamde' jammer ik.
'Je moet je er niet voor schamen. Het is geil' zegt Jack als hij mijn handen voorzichtig van mijn gezicht afhaalt.
'Wat? Waarom?' vraag ik verbaasd.
'Gewoon. Dat geluid, je hoort het verlangen naar iets wat ik je kan geven. Wat ik je zou willen geven want geloof me je hebt er lang genoeg op gewacht' zegt Jack.
Ik slik.
'En je weet nog niet eens waar je precies naar verlangt. Dat maakt het alleen maar leuker' grijnst hij naar me.
Ik had altijd gedacht dat het juist een minpunt was dat ik geen ervaring heb. Vind hij dat niet?
'Zou je...eh...vind een jongen...of...vind jij het niet erg? Dat ik geen, ehh, ervaring heb op dat gebied'
'Waarom zou dat erg zijn?' vraagt hij.
'Weet niet' zeg ik snel.
'Ik vraag me eerder af waar je al die tijd geweest bent. Je hebt jezelf echt nog nooit aangeraakt, of wel?' vraagt hij terwijl zijn felgroene ogen me aankijken.
Ik schud zachtjes mijn hoofd.
'Misschien kunnen we beter naar huis rijden en eten bestellen' zegt Jack als we allebei even stil zijn geweest.
'Oh, hoezo?' vraag ik.
'Omdat ik zo niet uit kan stappen' zegt hij als hij knikt naar zijn broek.
'Oh.' Zeg ik
'Doe nou niet alsof je verbaasd bent krullenbol' lacht hij als hij de auto weer start.
'Ik...eh...ik weet niet wanneer of hoe vaak dat allemaal gebeurt' zeg ik een beetje ongemakkelijk.
'Wat? Dat ik stijf ben?' zegt hij met een grijns.
'Eh...ja' zeg ik terwijl ik oogcontact probeer te vermijden.
'Als ik geil ben. Of zoals nu, als ik denk aan wat je allemaal nog niet gevoeld heb wat ik je zou kunnen laten voelen' zegt hij.
'Oh'
Zeg ik.
'Voor iemand van jouw leeftijd weet je hier vrij weinig van krullenbol' zegt hij.
'Mijn moeder is niet het moederlijke type wat zulke gesprekken met je heeft.' Zeg ik. 'Maar wacht...mijn leeftijd? Hoe oud ben jij dan?' Ik besef me nu net dat ik niet eens weet hoe oud .
'We schelen maar twee jaar hoor, dus drieëntwintig, maar alsnog...weet je vrij weinig' zegt hij.
'Mhm, i know' jammer ik.
'Heb je ook nooit zelf wat gekeken ofzo?' vraagt Jack.
'Wat had ik moeten kijken?' vraag ik.
'Porno' zegt hij alsof het niet iets raars is om te zeggen.
'Eh, één keer. Het zag er niet bepaald fijn uit' zeg ik.
Jack moet lachen. 'Ja, het is meer voor het mannelijk perspectief' zegt hij.
'Zou jij dat fijn vinden dan?' vraag ik.
Voor ik nadenk over die vraag floep ik het er al uit.
Kut.
JE LEEST
Verwachtingen - Deel 2 Passie op het HBO serie
Romance!Dit boek is onderdeel van een serie maar deze boeken kunnen ook los van elkaar gelezen worden! Lara is 21 jaar. Ze woont nu sinds drie maanden op zichzelf. Haar ouders moesten onverwachts verhuizen. Lara is altijd erg stil geweest, vrienden vond ze...