Deel 110

935 26 0
                                    

Ik moet echt niet vergeten adem te halen. Daar zorgt Jack gelijk voor als hij zijn mond naar mijn borst toe brengt en zachtjes op mijn tepel bijt. Ik hap gelijk kreunend naar lucht. Ik heb het gevoel dat m'n benen bijna zo slap worden dat ik er niet meer op kan staan. Ik breng mijn handen naar de elastieken rand van zijn boxer en trek er zachtjes aan.

'Moet die uit schat?' grijnst Jack naar me.

Ik knik hevig omdat ik niet alleen zonder kleding wil zijn.

'Zet jij het water alvast aan' zegt Jack.

Ik wil me eigenlijk niet omdraaien als hij net zijn boxer uit gaat doen maar ik doe toch wat hij zegt en loop naar de kraan toe. Ik doe de regendouche als eerst aan. Die ziet er het lekkerst uit. Ik hou mijn hand onder de douche tot de temperatuur lekker warm is. Nog voordat ik me om kan draaien voel ik Jack zijn handen al op mijn lichaam. Hij gaat zachtjes met zijn handen langs mijn armen en slaat ze dan om mijn middel heen en kust me zachtjes in mijn nek. Ik moet giechelen door het kietelende gevoel dat het me geeft. Hij draait me om en stapt met mij onder de douche waar zijn lippen gelijk de mijne vinden. Ik hoef me niet meer in te houden dus ik geef me er helemaal aan over. Jack duwt me tegen de douchewand aan en drukt zichzelf tegen me aan.

'We moeten eerst douchen, ik voel me vies' lach ik tegen zijn lippen aan.

'Ik ga je toch nog viezer maken dus dat maakt niet uit' zegt Jack waarna hij me weer zoent.

'Maar ik ruik helemaal naar bier, iemand gooide het over me heen in de club' zeg ik bijna hijgend tegen zijn lippen.

'Oké dan' zegt Jack terwijl hij naast mij tast om iets te pakken. Voor ik het weet druipt er koude douchegel over me heen waardoor ik een gilletje slaak.

'Jij wilde schoon worden' zegt Jack lachend waarbij hij nog een lading douchegel over me heen laat vallen.

'Jackkk' roep ik tegen hem waardoor de pretlichtjes in zijn ogen alleen maar feller worden.

'Laaraaa' roept Jack na-apend.

Jack laat zijn handen over mijn lichaam gaan om de douchegel uit te smeren. Alles begint te schuimen en ik veeg het van mijn lichaam op die van hem. Als ik het niet genoeg vindt pak ik het flesje douchegel en doe ik precies hetzelfde als wat hij bij mij deed. Ik smeer het uit over zijn borst en zijn buikspieren. Wanneer ik iets lager probeer te gaan houd hij mijn hand tegen en drukt hij zijn lippen hard op de mijne.

'Spoel die douchegel alsjeblieft snel af. Ik wil je meenemen naar bed' zegt Jack. 'Als jij dat ook wilt natuurlijk'

Ik knik zachtjes naar me en we doen de andere douchekoppen ook aan zodat we ons sneller af kunnen spoelen.

'Shit, waar liggen de handdoeken' lacht Jack als hij de douche uitzet.

'Oh die liggen volgens mij op het bed' lach ik terug.

'Dan ben ik zo terug' zegt hij als hij me even tegen zich aantrekt voor een snelle kus. Hij loopt naar de kamer toe en is al snel weer terug in de badkamer met een handdoek om zijn heupen en een handdoek voor mij in zijn handen.

Hij slaat de handdoek om me heen en begint me zachtjes af te drogen. Elke aanraking is zo voorzichtig alsof hij bang is dat hij me breekt. Ik pak de handdoek van hem aan en sla hem om mijn lichaam heen. Ik kijk Jack in zijn ogen aan. Het voelt alsof de tijd stilstaat als ik in zijn ogen kijk. Ik denk dat ik hem voor altijd zo zou kunnen blijven aankijken. Zijn ogen zijn zo mooi helder groen. Hij buigt zich naar me toe en geeft me een klein kusje op mijn lippen. Ik kus hem terug waarna hij me weer kust. En weer, en weer...en weer. Hij begint me steeds heftiger te zoenen waardoor mijn ademhaling versnelt en mijn hart begint te razen. Als we elkaar weer even aankijken en op adem komen tilt hij me op en zet hij me naast de wasbak neer. Jack komt voor me staan. Hij wrijft zachtjes met zijn handen over mijn boven benen heen waarna hij ze zachtjes uit elkaar duwt zodat hij ertussen kan komen staan. Als ik zijn lippen op mijn nek voel ben ik blij dat ik zit want ik weet niet of ik op mijn benen had kunnen blijven staan als hij dit deed als ik stond.

'Mhhm' kreun ik door zijn tong die zachtjes over mijn nek heen glijd.

Dan pakt hij me bij mijn kont vast en trekt me tegen zichzelf aan. Ik voel dat hij hard is tegen me aan. Ik voel de verlangende pijn die bij mij blijft opbouwen waardoor ik hem daar zo graag zou willen voelen.

Ik kijk hem bijna pijnlijk aan door het verlangen.

'Alsjeblieft' smeek ik hem.

'Fuck Lara' kreunt hij terug als hij me optilt. Hij draagt me de badkamer uit en loopt richting het bed. 

Verwachtingen - Deel 2 Passie op het HBO serieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu