Ik maak mijn gordel los.
'Ik denk dat dat broekje al nat is, of niet' zegt Jack.
'Weet ik niet' zeg ik. Wat moet ik daar op zeggen? Dat gebeurt alleen als hij in de buurt is. Maar ik weet niet precies wanneer.
'Oh ik durf erom te wedden' zegt Jack met die grijns op zijn gezicht. Hij buigt over het midden van de auto heen om bij mij te kunnen. Hij draait mijn hoofd naar hem toe en kust me. Automatisch doe ik mijn lippen van elkaar voor hem. Zijn tong vind de mijne en het gevoel daar beneden wordt alleen maar erger.
'Hmmh' kreun ik weer als hij zachtjes op mijn lip bijt.
'Zie je dat je graag geluid maakt' lacht hij tegen mijn lippen aan.
'Alleen als jij me aanraakt' zucht ik.
'Dat is een compliment waar ik trots op ben' zegt hij zachtjes. Hij laat zijn hand van mijn nek langzaam naar beneden glijden. Tussen mijn borsten door. Ik huiver als hij ze dat kleine beetje aanraak.
'Ik vind het geweldig hoe je onder me rilt als ik je aanraak' zegt hij voordat hij me nog een keer zoent. Hij tilt het shirt een beetje omhoog en plaagt met zijn vingers om de elastieken band van de broek.
'Wat wil je. Broek er tussen of niet?' fluistert hij.
'Wat is fijner?' vraag ik zwaar ademend.
'Zonder' zegt hij.
'Dan dat' zeg ik.
'Weet je dat zeker?'
'Ja' zeg ik snel omdat ik zo graag wil weten hoe het voelt.
'Oké, dat is duidelijk' lacht hij door mijn snelle reactie.
Het enige wat mijn moeder wel deed toen ik veertien was, is me mee nemen naar een wax salon. Ergens ben ik daar nu blij om.
Jack laat zijn vingers onder de band glijden. Mijn hart gaat tekeer door het afwachten.
'Zeg nog één keer dat je het zeker weet' zegt hij als hij me strak aankijkt.
Waarom moet hij het zo zeker weten? Ik vind het wel lief dat hij er zo zeker van wilt zijn.
'Jack' zeg ik als ik hem aankijk 'ik weet het zeker. Heel zeker'
Op het moment dat ik dat zeg beweegt hij zijn hand naar beneden.
'JACK' kreun ik zodra hij mijn huid daar aanraakt.
'Precies die reactie is dus wat mij geil maakt schatje' fluistert hij. 'en ik had gelijk, je bent echt zeiknat' zegt hij.
'Oh. Sorry' zeg ik.
'Daar hoef je geen sorry voor te zeggen' zegt hij
'Niet?'
'Nee. Het is geil als je zo nat bent voor me' zegt Jack. 'Zakt het een beetje af?' vraagt hij terwijl hij zijn hand over mijn gevoelige huid blijft bewegen.
'Ja' kreun ik. 'Maar ik wil niet dat het ophoud' jammer ik.
Jack moet lachen om mijn reactie. 'Ik wilde ook niet dat jij ophield. Dus ik weet hoe je je voelt' zegt hij.
'Maar. Even om je uit te leggen' zegt hij. Hier...' zegt hij terwijl hij het meest gevoelige plekje aanraakt 'is je clitje. Daar kan je mee spelen. Je kan het direct aanraken maar dat is vaak erg gevoelig' zegt hij als hij het voordoet. Ik hap gelijk naar adem. 'Maar je kan er ook zachtjes omheen, en af en toe er over heen' legt hij uit.
'Jack...' kreun ik.
'Ik weet het schatje. Maar mijn uitleg is nog niet klaar' zegt hij. 'En hier...' zegt hij als hij zijn vingers naar beneden beweegt, kan je één of meerdere vingers in doen. Maar in jou geval kan je het best met één beginnen. Wacht even.' Zegt hij. Als hij weer even naar boven beweegt met zijn hand terug naar mijn clit die hij blijft aanraken. Hij leunt over me heen om aan het hendeltje van de stoel te trekken. De leuning gaat een stuk naar achter waardoor hij er beter bij kan.
'Toch wel handig hè' zegt hij met een grijns.
Ik knik.
'Oké, waar was ik' zegt hij met een grijns. Hij beweegt zijn hand langzaam naar beneden. 'Met één beginnen. Maar ik weet niet of je daar al klaar voor bent of dat je dat liever zelf probeert.' Zegt hij als hij me aankijkt.
'Ik vind het fijner als jij het doet' zeg ik.
'Zeg het als er iets pijn doet of niet fijn voelt. Dan stop ik gelijk'
Ik knik naar hem.
Langzaam beweegt hij een vinger een klein stukje in me. Hij beweegt langzaam in en uit tot zijn hele vinger erin gaat.
'Fuck Lara, zelfs om mijn vinger voel je strak' zegt hij.
Dan maakt hij een beweging met zijn vinger terwijl hij in me zit die me een gevoel geeft wat ik nooit eerder gevoeld heb. Ik kan mijn gekreun niet onderdrukken. Op dit moment roep ik al bijna zijn naam uit.
'En dat is dus je G-spot schatje' legt hij uit.
'Als je dat dan vervolgens combineert met dit' zegt hij als hij nu tegelijk mijn clit aanraakt als hij in me beweegt
'Fuck...Jack' jammer ik. 'JACK' roep ik steeds harder. Het gevoel blijft zich opbouwen. De pijn is nergens meer te bekennen.
'Dan kom je dus op het randje van klaarkomen' grijnst hij naar me.
Hij blijft door bewegen.
'Wil je klaarkomen Lara?' vraagt hij zwaar ademend aan me.
Ik knik. 'Ja' zeg ik.
Hij maakt weer dezelfde beweging waardoor hij mijn G-spot raakt en mijn clit.
'Kom maar voor me dan schatje' zegt hij als hij me verlangend aankijkt. Die laatste woorden zijn genoeg. Mijn lichaam begint te trillen en ik begin automatisch mee te bewegen met zijn hand.
'Goedzo schatje' zegt hij tegen me. Terwijl ik voor de eerste keer in mijn leven klaarkom drukt hijzijn lippen om de mijne waarmee hij mijn gekreun opvangt.
JE LEEST
Verwachtingen - Deel 2 Passie op het HBO serie
Romance!Dit boek is onderdeel van een serie maar deze boeken kunnen ook los van elkaar gelezen worden! Lara is 21 jaar. Ze woont nu sinds drie maanden op zichzelf. Haar ouders moesten onverwachts verhuizen. Lara is altijd erg stil geweest, vrienden vond ze...