Deel 51

910 22 0
                                    

'Ik...Nee. Maar ik ben bang dat het niet zoveel betekende voor jou als dat het deed voor mij.'

Jack neemt een grote stap in mijn richting en duwt zijn lippen hard op de mijne. Ik doe mijn lippen van elkaar om hem binnen te laten. Ik sla mijn armen om hem heen en hij houd mijn handdoek vast zodat die niet van me afvalt. Hij zoent me dwingend alsof hij bang is dat ik de kus verbreek.

'Wacht' zeg ik als ik me eventjes terug trek. Hij probeert me juist meer vast te houden. Waarom zorgt dit er altijd voor dat ik niet meer wil nadenken en me gewoon helemaal aan hem over wil geven?

'Jack...' zeg ik als ik een stapje naar achter neem en de handdoek zelf weer vast hou.

'Je kan niet zomaar niks zeggen en dan me zoenen zodat je geen antwoord hoeft te geven' zeg ik tegen hem.

'Sorry' zegt hij. 'Ik ben gewoon niet zo goed met dingen onder woorden brengen. Daar ben ik nooit goed mee geweest. Maar het betekende niet niks voor mij. Het is anders met jou. Ik weet niet precies waarom. Ik weet ook nog niet zo goed wat het is. Eerst dacht ik misschien dat je een leuke uitdaging was, hoe je je tegenover mij gedroeg toen je in die cabrio voor kwam rijden om Jess en Denise op te halen. Maar toen we gingen appen, leerde ik je ook beter kennen. Ik wist toen al dat ik voorzichtig met je moest zijn. Er zijn niet veel meiden die nog nooit zulke dingen hebben gedaan. Je bent zo onschuldig en ik begon het steeds leuker te vinden om contact met je te hebben. En ik vond het fijn dat je mij belde toen je iemand nodig had.' Zegt hij.

'Voor iemand die slecht is in dingen onder woorden te brengen...vertel je toch de perfecte dingen' zeg ik.

Hij lacht. Die lach. Waarom geeft dat me kriebels...

'Ik vond jou een eikel de eerste keer dat ik je zag' zeg ik

'Dat snap ik. Maar je vond me ook leuk, ondanks dat je me een eikel vond' zegt hij

'Misschien' zeg ik.

'Ohja, misschien...?' zegt hij met een grijns als hij me weer tegen zich aantrekt.

'Wat vond je dan van mij?' vraag ik

'Ten eerste, vond ik je enorm sexy.' Zegt hij als hij me zachtjes kust.

'Ten tweede vond ik het leuk dat je zo naar me zat te kijken en zo schrok toen ik je betrapte' zegt hij als hij me nog een kusje geeft.

'Oh my god, don't remind me...Ik schaamde me echt kapot op dat moment' zeg ik.

'Dat vond ik het leukst' grijnst hij.

'En ten derde, was je erg pittig. Ik ben het niet gewend om door meiden zo afgesnauwd te worden' zegt hij.

Ik rol met mijn ogen 'Natuurlijk...Wie zou er nou gemeen zijn tegen die onweerstaanbare Jack' zeg ik sarcastisch.

'Pas jij maar op dame' zegt hij 'anders laat ik je wel eens zien waarom ze geen nee willen zeggen'

'Ik weet dat je sexy wilt klinken, maar je klinkt best verwaand' pest ik hem.

'Wacht maar tot je het voelt' fluistert hij als hij een spoor van kusjes maakt op mijn nek.

We schrikken allebei even op van de deurbel.

'Oh shit, dat zijn de pizza's. Ik zal even open doen' zegt Jack.

'Ja dat lijkt me beter dan dat ik het doe in deze witte handdoek' zeg ik lachend.

'Dat zou ik toch niet toestaan' zegt hij.

'Hoe zou je me willen tegenhouden dan'

'Oh schat ik heb wel mijn manieren. Met die manieren wil jij deze kamer niet meer uit' knipoogt hij terwijl hij de deur uit loopt.

'Kleed jij je nou maar snel aan, dan kunnen we eten krullenbol. Pak maar gewoon iets wat je aan wilt doen, en sokken...die zitten in het derde laatje' zegt hij.

Ik pak een lichtblauw shirt wat lijkt op degene die ik vanmiddag aan had. Die stof was zo lekker zacht, dan zal deze ook wel lekker zijn. Ik had ook echt maar één bh mee omdat ik dacht dat ik niet zo lang weg zou zijn...lekker dan. Dan maar even zonder hoor, dat ding is nog steeds doorweekt. Ik pak er een wit sportbroekje bij. Ik kijk even of mijn licht roze string niet doorschijnt. Het is die, of een zwarte. Dan denk ik dat roze het minste zal doorschijnen. Ik pak ook nog een vest mee in het geval dat ik het koud krijg.

'ETEN KRULLENBOL' hoor ik Jack beneden roepen.

'Ja ja, ik kom al' roep ik terug als ik nog even naar mijn kamer loop op mijn telefoon te pakken. 

Verwachtingen - Deel 2 Passie op het HBO serieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu