Denise en ik maken nog een fles open. Het is gewoon té gezellig. Het maakt me niet uit of ik dronken wordt of niet. Ik heb het nog nooit zo leuk gehad. Al snel daarna zie ik een chatbericht van Jack, privé...natuurlijk.
"Hé, ik waarschuw je alleen maar schat" stuurt Jack.
Ik moet ineens super nodig plassen dus ik ga snel even naar de badkamer. Als ik klaar ben was ik mijn handen en kijk ik in de spiegel. Ik zie er eigenlijk best goed uit. Weet je wat, ik stuur Jack wel gewoon wat terug, iemand zal hem op zijn plek moeten zetten. Ik maak een selfie omdat ik het idee heb dat ik er goed uit zie nu, geen idee waarom. Ik maak selfies tot ik tevreden ben. Ik zet er bij: "Ja uit de goedheid van je hart zeker" en dan verstuur ik hem. Binnen een seconde krijg ik weer een bericht terug. Hij stuurt nu ook een selfie in plaats van een chat bericht. Je ziet zijn gezicht en een stukje van zijn borstkas. Hij heeft geen shirt meer aan. Ineens voel ik weer een raar gevoel daar beneden. Ik weet niet waarom dat gevoel niet weg gaat. Het is vast de wijn. Bij zijn foto staat: "als je me zulke berichtjes stuurt moet je waarschijnlijk minder gaan drinken" met een lachende emoji.
Wat denkt hij wel niet....Rotjoch.
'Oh my god, die Jack is zooooo irritant' zucht ik als ik weer binnenkom.
'Huh hoezo, zegt hij iets?' Denise pakt haar telefoon en kijkt in de snap groep.
'Hij stuurt mij privé een snap met dat ik niet zo veel moet drinken...ugh Waar slaat dat op?'
'Geef je telefoon eens' lacht Jess.
Ze pakt mijn telefoon. 'Ik film wel als jullie nog lekker proosten met een glaasje. Dan sturen we dat speciaal naar Jack'
'Jaaaaa' roept Denise.
'Ben ik trouwens dronken?' vraag ik eventjes bezorgd.
'Neejoh, als het nog leuk en lacherig voelt ben je alleen aangeschoten' lacht Denise.
'Nou, schenk dan nog maar in' lach ik terug. En al was ik dronken, had het me niet uitgemaakt.
Jess maakt een filmpje van ons. Denise en ik hebben allebei nog een glas wijn vast. We dansen tegen elkaar aan terwijl we onze tong uitsteken naar Jack, en op het laatste moment steek ik even m'n middelvinger omhoog waar Jess hard om moet lachen.
Ze geeft m'n telefoon en ik verstuur het filmpje naar Jack. Hij opent het zodra ik het gestuurd heb. Waarom word ik daar blij van? Hij stuurt me gelijk een snap terug. Weer een selfie van hem zonder shirt aan. "Als je me zulke berichtjes wilt blijven sturen zal ik de laatste zijn die je tegenhoudt krullenbol"
Waarom noemt hij me zooooo...ugh.
'Oh mijn god waarom moet ik zo veel plassen!!!' zeg ik als ik een paar minuten weer naar de wc loop.
'Dat hoort erbij als je alcohol drinkt' lacht Jess.
Als ik klaar ben kijk ik weer in de spiegel als ik m'n handen was. Ik stuur Jack weer een snap van mezelf. "Noem me niet zo!" zet ik erbij.
Hij reageert gelijk in de chat. "je hebt echt teveel gedronken hè" zegt hij met lachende emoji's.
"Nee ik heb er pas drie op"
"Of vier"
"Ik weet het eigenlijk niet meer" Zeg ik vervolgens, kut, ik weet het echt niet meer. Ik moet lachen om mezelf.
"Dan hoor je te weten dat het te veel is" zegt Jack terug.
Wacht, waar hadden we het nou over?
"Ik weet niet meer wat ik zei, ik zie m'n eigen bericht niet meer" stuur ik met lachende emoji's.
JE LEEST
Verwachtingen - Deel 2 Passie op het HBO serie
Romance!Dit boek is onderdeel van een serie maar deze boeken kunnen ook los van elkaar gelezen worden! Lara is 21 jaar. Ze woont nu sinds drie maanden op zichzelf. Haar ouders moesten onverwachts verhuizen. Lara is altijd erg stil geweest, vrienden vond ze...