Ik begin me een beetje draaierig te voelen van de alcohol. Oeps. Ik moet in mezelf lachen.
'Wat is er zo grappig prinses?' lacht Brax naar me.
'Niks' zeg ik eerst. 'Het voelt een beetje grappig' zeg ik daarna.
'Ohjeej...' zegt hij.
'Nouuuu dat is niet lief' zeg ik als ik boos naar hem kijk.
'Misschien moet ze even wat water drinken' zegt Brax tegen Jack.
Jack bekijkt me even. 'Dat is wel een goed idee' zegt Jack.
'Hoezo praten jullie over mij alsof ik er niet ben???' vraag ik boos.
'Schat, je bent niet zoveel alcohol gewend, en volgens mij heb je ook al aardig wat shotjes of niet?' zegt Jack.
'Onzin' zeg ik als ik het probeer weg te wuiven.
'Ik ga wel even wat water voor je halen' zegt Jack. 'Let jij even op haar?' vraagt hij aan Brax.
'Oh mijn god!!! Ik ben geen kind!' roep ik boos. Ik zie vanuit mijn ooghoek dat Blair ook in discussie is met Thomas. De rest is in gesprek met Mase.
'Ik ben zo terug oké' zegt Jack alsof ik net niks zei. Ughhhh...wat irritant.
Ik wacht even tot hij weg is gelopen.
'Blair!' roep ik. 'Blaaaiiiirrr' roep ik nog een keer als ze me niet gelijk hoort. Als ze naar me kijkt moet ze lachen.
'Gaan we dansen?' vraagt Blair aan mij.
'Jaaaaaa' zeg ik blij.
Net als ik wil opstaan zegt Brax: 'Neee, dat gaan we niet doen. We blijven even lekker zitten wachten op een glaasje water'
'Uhhhh...Nee' zegt Blair.
'Precies' zeg ik. 'Wij gaan dansen'
'Oh kijk, daar is Damian. Dat is een vriend. Ik ga even gedag zeggen met Blair' zeg ik tegen Brax.
'Ik ga wel met je mee dan, ik heb net aan Jack beloofd dat ik op je zou letten'
'Wat jij wilt' zeg ik als ik mijn schouders ophaal.
Ik sta op en Blair ook. Thomas kijkt even verbaasd als Blair opstaat. Hij was al weer met Callum in gesprek. Ik snap haar frustratie wel. Hij probeert haar te claimen terwijl ze niks hebben. Ben dan of eerlijk of hou op met dat claimerige gedrag.
'Deze is van jou toch' zegt Blair als ze een biertje omhoog houd.
Thomas knikt naar haar. In één keer giet ze het halve biertje achterover. De rest geeft ze aan mij.
'Doe jij dat nou maar niet prinses' zegt Brax. Is hij dom? Het triggert me alleen maar extra als hij zegt dat ik dat niet moet doen. Dus doe ik precies hetzelfde als Blair.
Ik geef het glas terug aan haar. 'Dankjewel' zegt ze poeslief als ze het lege glas voor Thomas neerzet.
'Blair...' begint Thomas.
'Shhhhhttttt' zegt ze tegen Thomas als ze naar hem kijkt. 'Ik ga dansen. Doeeeiii'
We lopen samen in de richting van Damian. Waarom? Ik heb geen idee. Wat ik wel weet is dat Brax achter ons aan loopt als een of andere bodyguard.
'Ik kan je wel voorstellen, maar hij is best wel een snob' zeg ik lacherig.
'Oké doe maar' lacht Blair.
Ik tik Damian aan zodat hij zich omdraait. De meisjes waar hij mee in gesprek was kijken verdrietig als hij zich van hen wegdraait. Hij kijkt verbaasd maar vrolijk als hij mij in mijn ogen aankijkt.
'Heeeeeey Deem' zeg ik lacherig.
'Hoeveel heb jij nou weer op' lacht hij.
'Damian, dit is Blair' zeg ik.
'Blair...dit is...ja je snapt het wel' lach ik.
'Hi Blaire' zegt Damian geïnteresseerd.
'Oh hahaha, je hebt gelijk' lacht Blair ineens heel hard.
Damian kijkt verbaasd. Blair stapt naar hem toe om iets in zijn oor te fluisteren.
'Je komt een beetje over als een snob' zegt ze veel te hard waardoor ik het zelfs door de muziek heen kan horen.
Damian begint te lachen. Niet precies de reactie die ik van hem had verwacht.
'Dat valt wel mee hoor' zegt hij daarna. 'Lara is ook niet altijd even lief' voegt hij toe.
'Oh pffffff dat is onzin' zeg ik boos tegen hem.
'Ja, inderdaad dat is echt onzin' zegt Blair ook. 'Maareeeehhh wij gaan nu dansen' zegt ze en trekt mij daarna mee.
'Doeeeiiii, bedankt voor de shotjes' roep ik nog naar hem.
'Mag ik niet mee dansen?' vraagt hij als hij achter ons aankomt.
'Volgens mij heb je daar al twee danspartners' zegt Brax als hij tussen ons in komt staan.
Ik kijk hem boos aan.
'Heb je nog een nieuwe waakhond erbij?' vraagt Damian.
Ik haal mijn schouders naar hem op. Ik wil gewoon dansen...nu gaat Brax dat weer verpesten.
Blair en ik proberen allebei Brax boos aan te kijken zodat hij ons met rust laat.
'Nou, ga nou maar naar die twee grietjes daar, deze dames gaan toch niet toegeven aan jou. Bij die andere maak je misschien wel kans.'
Damian zijn blik veranderd in een en al belediging. Hij draait zich boos om en loopt weg.
Brax schudt zijn hoofd naar ons als we heb boos blijven aankijken.
'Wat? Gaan we niet meerdansen?' vraagt hij met een grijns op zijn gezicht.
JE LEEST
Verwachtingen - Deel 2 Passie op het HBO serie
Roman d'amour!Dit boek is onderdeel van een serie maar deze boeken kunnen ook los van elkaar gelezen worden! Lara is 21 jaar. Ze woont nu sinds drie maanden op zichzelf. Haar ouders moesten onverwachts verhuizen. Lara is altijd erg stil geweest, vrienden vond ze...