Jack legt me zachtjes neer op het zwarte dekbed. Hij doet zijn handdoek af en komt bovenop me zitten. Hij tilt me iets op zodat ik mijn hoofd op een kussen kan rusten. Jack kust me zachtjes op mijn lippen. Ineens voel ik me een beetje zenuwachtig. Ik ben benieuwd naar hoe het gaat voelen. Maar ik ben zo gelukkig dat het met Jack is. Ik voel me zo op mijn gemak bij hem. Ik zou dit nooit met een ander willen. Nooit. Alleen hem. Alleen Jack.
Zijn hand zakt af naar mijn handdoek. Hij slaat hem open en zijn handen gaan langzaam elk stukje van mijn huid af. Hij trekt een spoor van kusjes over mijn hele lichaam. Als hij steeds lager gaat en bij mijn navel aankomt begint er een bijna kwellend gevoel op te bouwen. Het doet bijna pijn. Hij zakt nog lager en kijkt even omhoog.
'Mag ik verder gaan?' vraagt hij aan me.
Ik knik naar hem.
'Lara?' vraagt hij. Ik kijk hem aan terwijl ik mijn adem inhoud in verwachting van het gevoel dat gaat komen.
'Ik denk dat ik van je hou' zegt Jack.
'Ik...' verder dan dat kom ik niet omdat ik zijn tong over het meest gevoeligste plekje van mijn lichaam voel gaan.
'Jack!' kreun ik als hij rondjes blijft cirkelen met zijn tong. Het heftige gevoel blijft opbouwen en het wordt nog erger als hij eerst langzaam op en neer beweegt met zijn tong en telkens het tempo versnelt. Ik schreeuw het bijna uit.
'Je bent zo verdomde perfect. Het is bijna niet eerlijk. Je bent prachtig én je smaakt zo fucking geweldig' kreunt hij met zijn mond tegen me aan.
Door het geluid wat hij maakt trilt zijn stem tegen me aan waardoor de stimulans nog heftiger wordt.
'Ik wil dat je klaarkomt als ik je lik Lara, kan je dat voor me doen' zegt hij als hij tussen mijn benen omhoog kijkt. Ik ben zo gevoelig dat zijn woorden me bijna alleen al over de rand heen duwen.
Ik knik heftig naar hem verlangend naar het gevoel wat hij me net al gaf.
'Je bent zo fucking nat en je clitje is zo gevoelig dat ik er bijna zelf van klaarkom schat. Fucking hell. Je hebt geen idee hoe geil je eruit ziet als je onder mijn aanraking zo kronkelt en kreunt'
Ik kreun het uit als zijn volgende aanraking al genoeg is om me klaar te laten komen. Jack brengt me naar mijn hoogtepunt terwijl ik zijn naam blijf kreunen. Ik dacht dat zijn aanrakingen niet nog beter konden worden tot hij me begon te likken. Ik heb nog nooit zo'n heftig orgasme gehad.
Ik lig nog heftig te ademen als Jack naast me komt liggen en een kus op mijn mond drukt.
'Je bent echt perfect' fluistert hij in mijn oor. Ik zoen hem terug. Ik wil niet dat het hier stopt. Ik kijk hem aan.
'Het pijnlijke gevoel is nog niet weg' zeg ik tegen hem.
Jack kijkt me aan met een tevreden grijns op zijn gezicht.
'En wat wil je dat ik daaraan doe lekker ding?' vraagt hij als hij zijn mond weer naar de mijn brengt. Hij komt vanzelf al bovenop me zitten.
'Wilt je dit?' vraagt hij als hij zijn stijve zachtjes tegen mijn ingang aanduwt.
Ik hap gelijk naar adem. Al mijn verlangen is in één klap weer terug. Ik knik zachtjes naar hem. Hij buigt even naar de zijkant van het bed om iets uit zijn tas te pakken. Als ik zie wat hij in zijn handen heeft, weet ik gelijk dat het een condoom is.
'Weet je het zeker?' vraagt hij aan me als hij met zijn tanden de verpakking open scheurt. Ik knik weer naar hem.
'Dit keer moet je het echt hardop zeggen lieverd' zegt hij tegen me.
JE LEEST
Verwachtingen - Deel 2 Passie op het HBO serie
Romance!Dit boek is onderdeel van een serie maar deze boeken kunnen ook los van elkaar gelezen worden! Lara is 21 jaar. Ze woont nu sinds drie maanden op zichzelf. Haar ouders moesten onverwachts verhuizen. Lara is altijd erg stil geweest, vrienden vond ze...