Jack doet de condoom af en knoopt hem dicht. Hij legt hem op het nachtkastje neer. Hij komt naast me liggen en trekt me naar hem toe. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en ik adem nog steeds heftig na.
'Je hebt geen idee hoe lekker je voelt. Ik wil voor altijd alleen maar jou' zegt Jack. 'Je bent zo strak en elke kleine beweging die je maakt, maakt me alleen maar geiler. Ik zweer je dat jij m'n dood gaat worden. En als dat zo voelt dan heb ik daar helemaal geen probleem mee' zegt hij als hij me stevig tegen zich aantrekt.
'Dat was echt geweldig' zeg ik. 'Ik dacht juist dat het veel pijn zou doen, niet dat het zo lekker zou voelen'
'Pas maar op anders gaan we nog voor ronde twee' zegt Jack terwijl hij me met een grijns aankijkt.
Ik kijk naar hem omhoog. Ik wil het eigenlijk wel gelijk nog een keer doen. Het voelde zo fantastisch.
'Fuck, je gaat echt mijn dood worden' zegt Jack als hij weer boven op me komt zitten.
Als we allebei nog een keer zijn klaargekomen tilt Jack me naar de badkamer toe. Hij zet me neer op de wastafel. 'Mmhh, zo mooi' zegt hij als hij me een kus geeft.
Hij loopt naar de kraan en stelt de temperatuur van de regendouche. Dan steekt hij zijn hand naar me uit en trekt me mee naar de douche. Hij masseert mijn hele lichaam onder de douche met douchegel. Ik doe hetzelfde bij hem. Ik kan hem niet meer niet aanraken. Ik snap nog steeds niet dat hij voor me gevallen is. Deze jongen komt zo uit een magazine, echt waar.
Als ik klaar ben met douchen voel ik me heel erg moe. We poetsen gelijk onze tanden en Jack draagt me naar bed.
'Ik heb kleding voor je ingepakt, maar ik vind het fijner als je zonder kleding tegen me aan komt liggen' fluistert Jack bij mijn oor.
'Oké' zeg ik terwijl ik op mijn lip bijt. 'Als jij dat ook doet dan' zeg ik.
'De enige keren dat ik met kleding aan slaap waren de keren dat jij bij me was. Normaal slaap ik altijd zonder kleding' zegt hij tegen me. 'Ik wilde je niet gelijk shockeren' lacht hij naar me. In bed kruip ik helemaal tegen hem aan. Volgens mij ben ik heel snel daarna in slaap gevallen want ik weet niet eens meer wat ik op hem geantwoord heb.
De volgende dag worden we pas om twee uur in de middag wakker. 'Het ontbijt kan elk moment gebracht worden' zegt Jack als hij ziet dat ik wakker wordt. Ik lig op zijn borst en ik voel dat onze benen met elkaar verstrengeld zijn. Zouden we de hele nacht zo gelegen hebben?
'Goedemorgen schoonheid' zegt Jack als hij zich naar me toe buigt en een kus op mijn hoofd geeft.
Ik schrik even als ik de deur van onze kamer hoor open gaan.
'Ontbijt staat in uw gang meneer Harding. Fijne middag gewenst' horen we een lage stem zeggen die daarna weer weggaat.
Daar is die gang dus handig voor.
'Heb je honger?' vraagt hij met een glimlach.
Ik knik naar hem. 'Ik heb vooral zin in koffie' zeg ik.
'Dat kan ik allemaal voor je regelen' zegt Jack als hij uit het bed stapt en richting de gang loopt.
Ik bijt op mijn lip als ik zie dat hij geen kleding aan heeft. Waarom moet hij er van achter nou ook zo perfect uitzien...bedenk ik mezelf.
Jack rijd een hele ontbijtkar naar binnen en mijn ogen worden groot als ik zie hoeveel er allemaal op licht. Het ruikt geweldig.
'Ik had al een cappuccino voor je erbij gevraagd' lacht Jack naar me. Hij geeft me het kopje aan in bed. Ik pak het nog niet aan.
'Ik denk dat ik beter uit bed kan komen. Ik ken mezelf, ik ga het over dit hele matras heen gooien' zeg ik. Hij zet het terug op de kar en kijkt naar me.
'Wat?' vraag ik verbaasd.
'Oh, ik wacht even tot het geweldige moment dat mijn vriendin naakt uit bed stapt' zegt Jack.
Fuck. Ik voel vlinders in mijn buik en het verlangen naar hem. Het voelt een klein beetje beurs van de afgelopen nacht maar dat maakt me niks uit.
'Kunnen we niet nog even wachten met ontbijt?' zeg ik terwijl ik Jack aan kijk door mijn wimpers.
Jack zijn blik veranderd gelijk van die lieve lach naar lust en passie. Hij komt op me af lopen en ik zie gelijk dat hij hard wordt. Dat had ik nog niet eerder zien gebeuren. In één ruk slaat hij de deken van me af maar voordat hij in bed kan stappen ga ik op mijn knieën op bed voor hem zitten. Ik zorg dat hij voor het bed blijft staan en breng mijn mond naar zijn eikel toe. Ik lik er zachtjes over heen en ik zweer dat ik zijn ogen naar achter zie rollen terwijl hij mijn naam kreunt.
'Oh mijn god Lara' zegt hij als ik hem helemaal in mijn mond neem. Ik weet niet precies wat ik moet doen, maar aan zijn reactie te merken denk ik wel dat hij het lekker vind.
'Fucking hell' roept hij uit terwijl ik met mijn mond op en neer beweeg.
Als ik plagend met mijn tong rondjes om zijn eikel beweeg kijkt hij me vurig aan.
'Ik wil in je' zegt hij met lust in zijn ogen.
'Kom dan' zeg ik plagerig tegen hem.
Jack duwt me achterover op het bed en komt met één stoot snel bij me naar binnen. Ik voel niet meer dezelfde pijn als gister. Nu voel ik alleen hoe heftig hij tegen mijn G-spot aankomt.
Fuck.
'Oh fuck het voelt nu nog beter' kreunt Jack. Hij begint te bewegen en ik hou mijn benen wijder voor hem open zodat hij er goed bij komt. 'Je voelt verdomme als een handschoen voor me. Je kutje is zo strak Laar' kreunt Jack.
Het gevoel bouwt bij mij zo snel op dat ik nu al elk moment kan klaar komen. Ik schrik even als ik Jack zijn ogen groot zie worden.
'Shit. Ik ben een condoom vergeten' zegt hij.
JE LEEST
Verwachtingen - Deel 2 Passie op het HBO serie
Romantik!Dit boek is onderdeel van een serie maar deze boeken kunnen ook los van elkaar gelezen worden! Lara is 21 jaar. Ze woont nu sinds drie maanden op zichzelf. Haar ouders moesten onverwachts verhuizen. Lara is altijd erg stil geweest, vrienden vond ze...