Deel 38

770 28 1
                                    

'Sorry' zeg ik als Jack me aankijkt. Beer is in ieder geval helemaal schoon. Ik probeer op mijn lip te bijten om mijn lach in te houden. Zijn perfecte haar zit helemaal door de war en is helemaal doorweekt.

'Oh heb je daar spijt van mevrouw Westfield' zegt Jack speels.

Ik bijt op m'n lip en schud mijn hoofd.

'Ja dat dacht ik al' zegt Jack en pakt in een snelle beweging de douchekop van me af en richt hem op mij. Hij maakt het nog erger door de kraan helemaal op koud te zetten. Ik gil het uit van de kou waardoor Beer begint te blaffen. Beer probeert te spelen met de waterstraal die ik probeer te ontlopen.

'Hey kom jij eens terug hier, je haar is nog droog dus we staan nog niet quitte.' Zegt Jack.

'Ja dag' roep ik vanaf de andere kant van de kamer.

'Anders kom ik je halen hoor' dreigt hij met een grijns op zijn gezicht.

'Echt niet' roep ik terug.

Met een paar snelle stappen is hij bij me. Voor ik het weet tilt hij me op en lig ik over zijn schouder heen.

'Heee, zet me neer!!' roep ik

'Geen kans' zegt hij.

Ik probeer tegen te stribbelen maar daardoor gaat hij me alleen maar steviger vast houden.

'JAaaaack!!!' roep ik.

Als gevolg daarop slaat hij op mijn kont.

'JACK!' roep ik.

'Eigen schuld' zegt hij. Als hij me neerzet ben ik eerder bij de douchekop dan hem. Waardoor hij nu ook een volle lading koud water over zich heen krijgt.

'Fuck dat is koud' zegt hij bijna buiten adem. 'Kom hier jij' zegt hij als hij me achter vast pakt en zijn armen om me heen legt om de douchekop af te pakken.

'Neeee!' roep ik. Maar het is al te laat en het koude water komt over mijn haar heen.

Als hij tevreden is doet hij de kraan eindelijk uit.

'Nou, ik ga maar een wat extra handdoeken pakken' zegt Jack als hij naar het kastje toe loopt. Beer komt gelijk weer tegen me aan staan en begint zelfs het water van mijn been af te likken'

'Het is goed hoor jongen' fluister ik zachtjes als ik hem over zijn natte vacht aai.

Beer schudt zich uit. Hij had geen zin meer om te wachten op de handdoek. Ik moet lachen omdat het er zo lief uitziet en het water allemaal op me spettert.

Jack loopt naar me toe met een grote handdoek. 'Hier' zegt hij als hij achter me komt staan en de handdoek over me heen legt. Hij begint zachtjes met de doek over mijn armen heen te wrijven zodat ik droog wordt.

'Dankjewel' fluister ik.

'Wil je nog een handdoek voor je haar?' vraagt hij.

'Nee hoor, deze is groot genoeg' zeg ik.

Ik gebruik de handdoek gelijk om mijn haar even te drogen want anders blijft het de hele tijd druppen. Jack pakt nu ook een handdoek voor zichzelf. Hij haalt de doek eerst een paar keer over zijn haar wat er nu nog leuker uitziet dan normaal. Ik slik. Waarom kan ik niet wegkijken? Ik zou moeten wegkijken nu. Ik wil niet wegkijken.

Jack legt de handdoek even neer en trekt dan het doorweekte t-shirt uit wat al helemaal aan zijn lichaam geplakt zat waardoor al zijn spieren te zien waren. Hij wringt het uiten legt het naast de handdoek en gaat dan verder met zich afdrogen.

'Geniet je van de show krullenbol' zegt hij als hij me recht in mijn ogen aankijkt.

'Wat? Oh...eh...sorry' zeg ik hakkelend als ik me snel omdraai zodat ik hem niet hoef aan te kijken.

Kut. Hoe gênant...

'Waarom zeg je altijd sorry' fluistert hij in mijn oor als hij ineens achter me staat.

'Wat? Eh...nou gewoon' reageer ik buiten adem.

'Lara...' zegt Jack als hij zijn armen om me heen legt.

'Jack...niet doen' zeg ik.

'Waarom niet?'

Wat moet ik daar nou weer op antwoorden.

'Ik weet niet wat je aan het doen bent' zeg ik

'Ik heb mijn armen om je heen' zegt hij.

'Ja dat snap ik' zeg ik terwijl ik kippenvel over mijn hele lichaam krijg.

'Je durft niet toe te geven dat je geïnteresseerd bent. Maar ik merk het aan je hele lichaam. Je bent nieuwsgierig. Je wilt weten hoe het voelt als ik mijn armen om je heen sla. Hoe mijn lichaam voelt als ik dicht tegen je aan kom staan.' Zegt hij als hij zijn lichaam tegen me aan duwt. 'Je wilt weten hoe het voelt als ik met mijn handen over je lichaam ga' fluistert hij in mijn oor. Hij beweegt zijn handen langzaam van mijn heupen omhoog. 'Je lichaam schreeuwt om mijn aandacht, zo erg dat je bijna niet meer weet waar je het zoeken moet nu' zegt hij als één hand vlak onder mijn borst legt waardoor zijn duim me net aanraakt. Zijn andere hand beweegt langzaam naar beneden. Net op mijn riem legt hij zijn hand stil. Hij beweegt zijn vingers langs mijn broeksband waardoor ik hap naar adem.

'Je staat bijna in brand schatje' zegt hij als hij met zijn lippen bijna tegen mijn nek aan legt.

'Jack...' smeek ik.

'Zeg me wat je wilt Lara. Zeg me wat je wilt en ik geef je alles' zegt hij naast mijn oor.

'De koffie is klaar!' horen we aan de andere kant van de deur.

Fuck.

Verwachtingen - Deel 2 Passie op het HBO serieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu