'Hmm, hoe verleidelijk dat ook klinkt...ik denk dat ik Deem even laat weten dat hij mijn naam dan kan opgeven' zeg ik als ik Jack aan kijk.
Jack kijkt me pijnlijk aan. 'Noem hem alsjeblieft niet zo'
'Oh, eh, sorry' zeg ik. Vind hij dat echt erg?
Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd. 'Stuur jij dat berichtje maar. Zullen we daarna even samen in het zwembad voordat iedereen weer terug is?'
'Ja, is goed' antwoord ik.
'Dan zie ik je zo schoonheid' zegt Jack als hij zachtjes in mijn kont knijpt.
Ik moet er gelijk om glimlachen.
'Zulke badkleding bij jou...het zou verboden moeten zijn schat. Je hebt geen idee wat je doet' fluistert hij als hij me nog een kus geeft waarbij hij zachtjes op mijn lip bijt.
Ik hoor mezelf naar adem happen en aan Jack zijn grijns te zien heeft hij het ook gehoord en is hij er weer trots op...Ik denk dat hij degene is die niet weet wat hij bij mij doet. Of juist wel, en ik weet niet of dat juist nog gevaarlijker is.
Als ik boven ben pak ik mijn telefoon gelijk mee en loop direct weer naar beneden. Ik stuur Damian een berichtje.
Je kan mijn naam opschrijven daar, ik heb dat studiepunt nodig
Meer zeg ik niet. Ik doe het ook niet voor hem. Ik doe dit voor mezelf en van mij mag hij dat best wel weten. Aan het trillen van mijn telefoon voel ik dat hij gelijk een bericht terugstuurt maar ik helemaal geen zin om nu een gesprek met hem aan te gaan. Ik zou veel liever nog even genieten van de tijd die ik met Jack door kan brengen voordat iedereen thuis is.
Jack staat al buiten in de tuin. Ik herken gelijk de zwembroek die hij aanheeft. Die had hij ook aan de eerste keer dat ik hem zag, toen ik Denise en Jess kwam ophalen.
Ik bekijk hem voordat hij doorheeft dat ik ook in de tuin ben. Ik weet niet hoe je ooit zo iemand kan zien staan en dan niet naar zijn lichaam kan kijken. Hij is gewoon bijna irritant knap. Nouja, het gene wat het irritant maakt is het gene dat hij dondersgoed weet dat hij er goed uit ziet.
'Dat heb je snel gedaan' zegt Jack als hij me ziet staan.
'Ja, ik had geen zin om tijd te verspillen aan een gesprek met hem'
'Goed zo' zegt Jack als hij naar me toe komt.
'Je doet precies hetzelfde als toen' zegt hij als hij grijnzend voor me komt staan.
Ik kijk in zijn groene ogen.
'Wat bedoel je?' vraag ik.
'Naar me kijken en denken dat ik het niet zie' fluistert hij zachtjes bij mijn oor als hij me in mijn nek kust.
Ik voel die kus door mijn hele lichaam heen. Ik weet niet of ik wel op mijn benen kan blijven staan.
'Maar in de tussentijd is er toch wel wat veranderd' lacht hij tegen mijn nek aan.
'Dat is waar' zucht ik. Ik hoor mijn eigen stem trillen terwijl ik de woorden uitspreek.
'De blik die je me gaf toen je wist dat ik je zag kijken...die was priceless' lacht Jack.
'Ja, ik vond je gelijk een eikel' zeg ik als ik hem een beetje van me af duw.
'En toch wilde je me toen al, misschien zelfs zonder dat je het wist. Ik zag gelijk hoe je lichaam op me reageerde. Toen ik naar je auto kwam drukte je gelijk je benen tegen elkaar aan' zegt Jack.
'Ja dag, jouw ego is gewoon veel te groot en soms ga je je daar dingen van inbeelden' zeg ik als ik richting het zwembad begin te lopen.
'Je kan doen alsof maar je weet dat ik gelijk heb' zegt Jack.
Deze jongen...echt, soms is hij zoooo verwaand. Of soms...vaak.
'Jij zat anders ook schaamteloos naar mij te kijken' zeg ik tegen hem. 'Alleen jou boeide het niet dat ik het zag. Want dat wist je dondersgoed'
'Dat is waar, alleen dat laatste niet. Ik wilde dat je dat zag' zegt Jack als hij achter me komt staan.
'Oh ja?' vraag ik verbaasd.
'Ja, ik wilde gelijk dat je zag dat ik interesse had. En je leek niet eens te weten dat mannen zo naar je kijken. Maar geloof me...als jij langsloopt zal iedereen z'n nek omdraaien'
'Hmm, in een fantasiewereld zeker' zeg ik
'Oh in mijn fantasiewereld was je ook hoor. Alleen met nog minder kleren, al is dit ook een erg goed alternatief' zegt hij als hij zijn vingers langs mijn middel laat gaan.
Ik vervloek mezelf omdat ik niet weet wat ik hierop moet reageren. Wat kan ik daar nou op zeggen?
'Gelukkig is het nu meer dan alleen fantasie' zegt hij.
Hij tilt mijn kin op zodat hij me kan zoenen.
'En nu is het tijd om in het water te gaan want het is bizar warm vandaag' zegt hij.
Jack springt gelijk in het water. Ik voel eerst even met mijn voet, het is best koud maar met dit weer is dat juist fijn. Alleen moet ik even doorkomen.
'Als je er gewoon in één keer in springt dan hebben we meer tijd in het water' zegt hij als hij me aankijkt en vervolgens op zijn lip bijt.
Fuck sake...
Ik ga er niet in springen. Niet in één keer. Ik ga op de kant zitten en doe eerst mijn benen erin. Jack komt naar me toe gezwommen. Hij spettert zachtjes wat water op me. 'Kom nou' zegt hij speels.
'Jaaaa, ik doe mijn best' lach ik
'Kom hier' zegt hij als hij voor me gaat staan. Hij blijft me aankijken met zijn groene ogen terwijl hij mijn benen vast pakt en die om zijn middel doet. Ik leg mijn armen om hem heen en hij tilt me het water in. Ik hap naar adem van de kou. Hij laat me steeds dieper het water in zakken tot ik kan staan.
'Dankje' lach ik naar hem.
JE LEEST
Verwachtingen - Deel 2 Passie op het HBO serie
Romance!Dit boek is onderdeel van een serie maar deze boeken kunnen ook los van elkaar gelezen worden! Lara is 21 jaar. Ze woont nu sinds drie maanden op zichzelf. Haar ouders moesten onverwachts verhuizen. Lara is altijd erg stil geweest, vrienden vond ze...