1 Hafta Sonra
Büyük siyah köpek havayı koklayarak etrafta olağandışı bir şeyler aradı. Beşinci kez bütün etrafı koşarak kontrol ettiğinde yüksek bir sesle uludu ve o anda bir pop sesi duyuldu. Köpek çalıların arasına girip ortadan kayboldu.Siyahlar içindeki adam mezarın başına gelip hızlıca taşı kaldırdı. Özel bir tabuta konmuş bedeni havada duran sedyeye koyarken uzun boylu erkek ortaya çıktı. Sessizce kızı kontrol ettikten sonra ne yaptığını bilen adamın sahte bedeni yerine koymasını izledi.
"Sence birileri onu almaya gelir mi?"
"Hayır, başka planlara geçildi." Sesi keskindi.
Kızın solgun yüzüne baktığında çocuğun gerçekten ölmüş olabileceği gerçeği yüzünden biraz tedirgin oldu. Ama bu işte oldukça ustalaşmıştı yanındaki adam. Ne kadar itiraf etmek istemesede Snape çok başarılıydı.
"Bitti gidelim."
Esmer adamın gelip gelmediğini kontrol etmeden sedye ile birlikte cisimlendi.
"Tabi sen önden git ben arkandan gelirim düşündüğün iyi oldu."
Söylenerek Snape'in arkasından oradan ayrıldı. Evin biraz ilerisine cisimlendiğinde Snape eve varmak üzereydi,koşar adımlarla ona yetişti. Kapıya dört kez tıklattığında içeriden birilerinin hareket ettiğini duydu.
"Kimsin?"
"Snape."
"Kanıtla."
"Ben Severus,sizi kurtardım ve Çapulculardan nefret ediyorum."
Esmer adam dalga geçer gibi tıslayarak güldü. Bir klik sesiyle birlikte en yakın arkadaşının yuvarlak gözlükleri arasında gelenleri incelediğini gördü. Geçmeleri için yolu açarken hazırlanan odadan kafasını uzattı kızıl güzel.
"Merliin gelebildiniz her şeyi hazırladım."
"Yeterince uyudu onu kabuslarından kurtarma zamanı."
Snape sedyeyi kadının hazırladığı boş ve rahat gözüken yatağa bıraktı. Kadın heyecanla kızın yüzünü incelemeye başladı.
"Tam babasının oğlu zevkleriniz bile neredeyse aynı."
Kadın kocasına ulaşıp onun yanağını okşadı. En yakın arkadaşına alaylı gözlerle bakan adam konuşmaya başladı.
"Kimse Potter cazibesine karşı koyamaz Patiayak."
Snape rahatsız gözlerle onları izlerken Lily sıcak bir gülümseme gönderdi.
"Teşekkürler Snape sen olmasaydın yine başaramazdık."
Adam bu laflara alışmıştı artık.
"Bilirsin iyilik yapmaya bayılırım,artık huy oldu bende."
Hepsi kahkahalarla gülerken Snape sadece gülümsedi. Merdivenden inen ayak seslerini duyduklarında hepsi ciddileşmişti,kapıdan giren yaşlı adama saygıyla bakıyorlardı. Hepsine birer gülümseme yolladıktan sonra kızın yanına yaklaştı.
"Başlayalım mı yeterince bekledi."
Snape onay vermek yerine bir büyü mırıldanıp taşın ortaya çıkmasını sağladı. Lily bir bıçak alarak hocasına verirken James nazik bir şekilde taşı kızın teninden uzaklaştırdı. Çünkü taş işlemeye başladığı zaman tene denk geldiğinde oldukça yakıcı oluyordu ve kendi bedeninde bunun izini taşıyordu. Sirius ise odanın bir köşesine çekilmiş sessizce şahit olacağı şeyi bekliyordu.
"Albus sen kanını taş üzerine akıtırken Lily ve ben kendi kilitlerimizi açacağız."
"Yaşlı olmama rağmen hafızam yeterince güçlü durumda çocuğum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)
FanfictionÖlüm emrinin verildiğini öğrenen Ginny ona uzatılan yardım elini geri çeviremedi. Savaşın gizli tarafında kalan kızıl güzelin tek amacı güçlenmiş bir şekilde sevdiklerine geri dönmekti.