Ertesi gün Ginny kahvaltıda Rita Skeeter bozuntusunun sayfalarca yazdığı yazıyı okuyordu. Dünkü anma töreni için bir ek çıkarmışlardı ve bunun çoğunu sarı çiyanın yazıları oluşturuyordu. İlk sayfada oldukça ılımlı haberler paylaşırken ilerledikçe hepsinin nasiplendiği haberler vardı.
'SEÇİLMİŞ KİŞİ SAVAŞTAN SONRA ÇAPKINLIK TURUNDA
Anma töreninin en ilginç detaylarından biri Harry Potter idi. Seçilmiş Kişi olmanın verdiği popülerliği sonuna kadar kullanıyor gibi duruyor. Birçoğunun kahraman olarak gördüğü çocuğun çevresinde güzel kızlar hiç eksik olmadı. Sürekli hayran bakışlarıyla incelendi tören boyunca,kendisi de bundan hiç rahatsızlık duymuyor gibiydi. Aşağıdaki fotoğraflardaki kızlar sadece bizim yakalayabildiklerimiz. Hepimizin emin olduğu bir nokta var ise bu sadece bir kısmı.
Hogwarts öğrencileri olan kızlar birbirinden haberdar gibi duruyor. Birilerinin o okulu doğru düzgün yönetmesi gerekiyor gibi...
Bakalım ünlü Harry Potter bu popülerliğini daha ne kadar devam ettirebilecek ? Umarız yeniden bütün hepimizi tehlikeye atacak planları yoktur. ( Bu konu hakkında Potter ailesini ele aldım syf:6) '
Fotoğraflarda kendisiyle birlikte Cho,Hermione,Patil ikizleri ve hemen hemen bütün arkadaşları vardı. Harry geldiğinde Cho ile bu kadar yakınlaşmasının sebebini soracaktı,çünkü kızın ona sarılmasına gerçekten sinir olmuştu. Diğer sayfayı çevirdiğinde bir başka haberi okumaya başladı.
'MALFOY AİLESİ NEREDE ?
Kim-Olduğunu-Bilirsin-Sen ile yakınlığı herkesçe bilinen Malfoy ailesi kayıplara karıştı. Savaşta kaybedeceklerini anlayan aile taraf değiştirip kazanan tarafa yardım etmişti.Bunu yapmaya iten sebebin ne olduğunu öğrenmek için konuşmak istedik ama kaba bir şekilde geri çevrildik,son zamanlarda insanlar oldukça kibirli bir hale geldiler.
Yaklaşık bir hafta önce Malfoy ailesinin davası görüldü. Daha önce bu dava hakkında detayları paylaşmıştım sizinle. ( Birçok insan onların kurtulması için şahitlik etti,bunların başında Potter ailesi ve Weasley ailesi vardı) Ve davadan şaşırtıcı şekilde hiçbir ceza almadan kurtuldular işte onları gördüğümüz son an buydu sayın okuyucularım.
Çok sayıda zalimlik yapan Malfoy bireylerinin ortadan kaybolmasının başka şeylerle ilgili olup olmadığını merak ediyorum. Yoksa bir şeylerin mi peşindeler.(Belki de kaçak Ölüm Yiyenleri toplayıp bir intikam planı hazırlıyorlardır. Teorilerim için syf:6) '
İşin aslı Malfoy ailesi her şeyden uzaklaşmak istemişlerdi. Bir süre muggle tarafında rahat bir hayat sürüp geri döneceklerdi. Draco ve Ginny sürekli mektuplaşıyordu aynı şekilde Narcissa'da Lily'e yazıyordu. Harry arada bu mektuplara kendi ufak notlarını ekliyordu ve Draco'da ona aynı şekilde cevap veriyordu. Ortalık biraz yatıştıktan sonra yeniden büyücü dünyasına döneceklerdi. İki tarafın tepkilerini çekmek istemediklerini söylemişti Draco bir mektubunda. Ginny onu anlayabiliyordu, uzakta olması yüzünden dedikoduları veya haberleri Ginny yazıyordu genç adama. Diğer sayfayı çevirdiğinde Potter ailesinin fotoğraflarının altını okumaya başladı.
'POTTER AİLESİ İYİ Mİ? KÖTÜ MÜ?
Bazılarınızın kızgınlıkla başlığı okuduğunu tahmin edebiliyorum ama yaşadıklarını öğrendiğimizden beri hepimizin aklını kurcalayan bir soru bu.
Oğulları Harry Potter'ı korumak isterken öldüklerini bildiğimiz Potter çifti nasıl hayata geri döndü hala açıklanmayan bir sır. Sihir Bakanına defalarca sormamıza rağmen bize cevap vermekten çekindi,sahi o da öldüğünü sandığımız diğer büyücüydü değil mi ? NE TUHAF!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)
FanficÖlüm emrinin verildiğini öğrenen Ginny ona uzatılan yardım elini geri çeviremedi. Savaşın gizli tarafında kalan kızıl güzelin tek amacı güçlenmiş bir şekilde sevdiklerine geri dönmekti.