Ertesi sabah her yeri tutulmuş bir şekilde uyandı Ginny. Potter ailesini beklerken salondaki koltukların birinde sızıp kalmıştı. Karşı koltukta atıştıran Sirius'a gıcık bir şekilde baktı.
"Sanada günaydın, bu güler yüzünü neye borçluyuz küçük kızıl?" Sirius ağzına kocaman bir poğaça atmadan önce dalga geçmişti.
"Günaydın,sızmışım uyandırsaydın keşke beni, her yerim ağrıyor."
Adam düşünüyor gibi yapıp yemeye ara verdi.
"Üstüne bir şey örtmeyi daha mantıklı buldum,aklıma not ediyorum kanepede uyuyan birinin üstünü örtmek yerine yattığı yerin rahat olmasını sağla. Evet bundan sonra bunu hatırlayacağım."
Ginny yüzünü yıkamak için ayaklanırken konuşmasına devam etti.
"Beş dakikaya hazır ol, oradakileri kontrol etmeye gidelim merak ediyorum."
"Gece hiç haber gelmedi mi ?"
"James bi ara bizi kontrol etmek için geldi,daha doğrusu beni kontrol etmek için diyelim. Draco'nun zehri çok ilerlediği için bu kadar uzun sürmüş uyanması,ateşi düşmüş ama kusma seansları başlamış,onun için geceyi cisimlenmeden bitirmesini istemiş Lily."
"Lily oldukça yorulmuştur." Ginny hafif bir suçlulukla söylemişti cümlesini. O böyle rahat rahat yatarken kadın büyük ihtimalle bütün gece ayakta kalmıştı.
"Draco bir iki saatte uyansa akşama dinlenme şansı olur. O alışkın böyle şeylere dert etme."
Ginny kafasını sallayıp odasına doğru çıkıp hazırlandı,merdivenlerden inerken aklına takılan soruyu dillendirdi.
"Draco uyandığında nerede kalacak?"
"Tabii ki bizim neşe dolu evimizde." Sirius ellerini açmış evi sahte bir mutlulukla göstermişti.
"Tam bir kabus gibi." Ginny homurdanmadan duramadı.
"O yüzden uyanmasını bekliyorlar sanırım. Bana kalsa o evde kalabilir ama biliyorsun bana kalmıyor böyle şeyler küçük kızıl."
Evden çıkmışlardı,cisimlenme yüzünden ara verdikleri konuşmaya eve yürürken devam ettiler.
"Birbirimizi gaza getiriyoruz."
"Biliyorum küçük kızıl, diğerleri eminim beni yatıştırmak için konuşmaya başlayacak. "
"Ve sende fikrini değiştirmek için uğraşacaksın değil mi ? "
"Arkadaş etkisine çok çabuk girerim."
Sirius tıslayarak gülerken Ginny sadece kıkırdadı. James onların sesini duymuş olmalı ki kapıyı çalmadan açtı,ikisine de güven verici gülümseyip arkadaşını yanına çekti ve Ginny'nin dediği gibi onunla fısıltı şeklinde konuşmaya başladı.Ginny iyice gülerek onları orada bıraktı. Odaya girdiğinde bir gün önceki sahnenin epey değişik haline şahit olmuştu,Draco rahat bir yatakta yatıyordu ve üstü başı temizlenmiş yeni kıyafetler giydirilmişti,Narcissa ise bir koltukta diken üstünde oturuyordu. Kız gözleriyle Lily'i ararken onu pencereden dışarıyı izlerken yakaladı. İki profesörü ortalıkta gözükmüyordu..Lily daldığı dünyadan kızın boğazını temizlemesiyle çıktı ve onu görünce yanına çağırdı.
"Hoşgeldin Ginny, nasılsın?"
"İyiyim siz nasılsınız? Ayrıca dün için kusura bakmayın sizi burada tek bırakmak istemezdim ama kalamazdım da."
"Biliyorum sensiz idare ettim, James senin kadar iyi olmasa da oldukça yardımcı oldu."
Kız gülüp gözlerini yatan Draco'ya çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)
FanficÖlüm emrinin verildiğini öğrenen Ginny ona uzatılan yardım elini geri çeviremedi. Savaşın gizli tarafında kalan kızıl güzelin tek amacı güçlenmiş bir şekilde sevdiklerine geri dönmekti.