Ginny'ninkeyfi kızlar çetesiyle çıktığı yemekten döndüğünde fazlasıyla yerindeydi, hatta o kadar yerindeydi ki öğlen sonu işlerini yapmak istemiyordu. Sabah şirkete bağladığı müşteriden sonra Draco'ya birazcık şımarıklık yapabilirdi. Odasına geçtiğinde yardımcısının düzenlediği belli olan masasına gülümsedi. Burayı son bıraktığında masanın üstü bir sürü belge ve dosyayla doluydu. Yıllarca kocasına çalışma odasını çok dağınık kullanıyor diye kızarken boş konuştuğunu yeni anlamıştı, çünkü o dosyalar otururken bile karışabiliyordu. Koltuğuna oturduğunda tek zarf dikkatini çekmişti ama meraklanmasına gerek yoktu, tanıdık bakanlık kağıdından olan rulo eşinden geldiğini bağırıyordu.
'Güzel karıcığım,
Bugün çetemle birlikte Çapulculara karşı Quidditch maçı yapmaya karar verdik, akşam biraz geç gelebilirim değil mi? Cevabını hemen yazar mısın güzel karıcığım?
Seni çok seven, dünyanın en şanslı kocası H.J.P.'
"Son dakika işi demek Harry Potter!" Ginny her son dakika işi için kendini paylayan adamdan intikam almak için tüylü kalemi ve kağıdı hışımla önüne çekti.
'Olamazsın, akşam yemeğinde evde ol.
Çok şanslı olduğunu düşünmeyen karıcığın G.M.W.P.'
Ginny sinsi sinsi sırıtarak baykuşuna roluyu bağlayıp gitmesini seyretti, Harry nasıl tepki verecekti bilmiyordu ama biraz eğlenceye hayır diyemezdi. Kendi kendine konuşup açık pencereden gökyüzüne bakarken kapısı tıklatıldı ve cevap beklemeden Hermione kafasını uzattı.
"İşin var mıı?"
"Gel, işim vardır mutlaka." Omuzlarını silkip koltuğunu döndürdü. "Ama bilmiyorum."
"Yazını teslim ettin mi?" Hermione oturmadan kahve makinesine ilerleyip çalıştırdı ve yere bağdaş kurup mini dolabı kurcalamaya başladı.
"Evet."
"Raporlarını doldurdun mu?"
"Evet."
"Yarınki iş programını gözden geçirdin mi?"
"Senin gibi bir yardımcım var, tabi ki geçirdik."
"Hımm bu ne?" Elindeki kırmızı paketi arkadaşına doğru salladı.
"Ketçaplı cips."
"Üstünü okuyarak anlamıştım, neden alma ihtiyacı duydun onu merak ettim."
"Oburluk, gördüm ve denemek istedim."
"Nasıl bir cevap bekliyordum acaba?" Daha çok kendiyle konuşuyor gibiydi, yüzünü ekşitip paketi dolaba tıkıştırırken çikolata kutusunu alıp ayaklandı. "Yemin ederim aradığım her şeyi sadece senin dolabında buluyorum."
"Kız kardeş olmak böyle bir şey."
Hermione sırıtışını saklamak için makineye doğru dönerken cevap verdi.
"Weasley ailesi benim alışkanlıklarımı değiştirdi, ne kadar kişiliklerinizin farklı olduğunu iddia etseniz de Ron ve sen aynı yemek zevklerine sahipsiniz."
"Keşke benimle evlenseydin."
"Abin hızlı davrandı canım, yoksa biliyorsun."
"Harry hızlı davrandı, eh haklı tabi böyle bir güzelliği herkes ister."
Hermione iki kupayla ona yaklaştığında kusuyormuş gibi yapmıştı. Bir şey demesine imkan olmadan baykuş içeri süzülüp ayağındaki ruloyu kızıl kıza uzattığında Ginny kahkaha atmaya yakın bir ifadeyle onu yakaladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)
FanficÖlüm emrinin verildiğini öğrenen Ginny ona uzatılan yardım elini geri çeviremedi. Savaşın gizli tarafında kalan kızıl güzelin tek amacı güçlenmiş bir şekilde sevdiklerine geri dönmekti.