İntikam

5K 260 47
                                    

Ginny işaret kıvılcımlarının arka arkaya atılması yüzünden savaşmayı bırakıp atılan yere doğru koşmaya başlamıştı. Arkasından birinin ona yetişmeye çalıştığını farkettiğinde dönüp arkasına baktı. Fenrir Greyback kızın kendisine baktığını gördüğünde pislik bir şekilde gülüp hızını biraz daha arttırdı. Ginny durmadan ona sersemletme fırlatıyordu ama kurt adam bundan etkilenmiyor gibi duruyordu. Ayrıca bu kadar hızlı koşması ağrıyan eklemlerinin daha da acı vermesine sebep oluyordu ama duramazdı, o kurt adamın nasıl vahşi ve korkunç olduğunu biliyordu ve onu yenebilecek kadar güçlü değildi. Sersemletmeyi bırakıp yerdeki beton parçalarını ona doğru atmaya başladı. Bir iki tanesi isabet ettiğinde kurt adam hızını azalmıştı ama yine de kızın peşinden koşmaya devam ediyordu. En sonunda ona çok yaklaştığını hırlamalarından anladı. Pis elleriyle bacağından yakaladığında korkuyla çığlık attı Ginny. Onu yaralamasına imkan vermemek için sütunlardan birini patlatmak zorunda kaldı kızıl kız. Kurt adam betonların altında kalmamak için bacağını serbest bıraktığında Ginny sürüklenerek kendini biraz daha uzağa çekti. Asasıyla adamın kafasına yeniden beton fırlatırken ayağa kalkmaya çalıştı ama ayak bileği zedelenmiş gibi duruyordu. O anda bir silahsızlandırma asasını kendinden uzağa fırlatmıştı. İlerden birinin sinsice güldüğünü gördü,onu savunmasız bırakana gözlerini kısarak baktığında adam onu görmezden gelerek kurt adama hitaben konuştu.

"Bu iyiliğimi unutma Fenrir,güzel oyuncağının tadını iyice çıkar."

Yanlarından koşarak geçtiğinde adam hala gülüyordu. Ginny ise  biraz daha sürüklenerek kurt adamdan uzaklaşmaya gayret ediyordu.

Lupin onlara ulaşmaya çalışırken Ginny'nin yere düştüğünü gördüğünde biraz daha hızlı adımlar atmaya başladı. Bir diğer tarafta Bill'de kardeşinin durumunu farkedenlerdendi. Öfkeyle onu kurtarmak için karısının yanından ayrılıp kardeşinin olduğu yere fırladı.

Lupin, Fenrir'in ayağa kalkıp kızın üstüne fırladığını görmüştü ama önüne geçen adam görüşünü engelleyip saldırmaya başladı. 

Bill ise kardeşinin üstüne atlamaya hazırlanan kurt adamı duvara fırlattığında adamın kalkmasına fırsat vermeden lanetler savurmaya başladı. Ginny asasına ulaşmak için onlara arkasını döndü ve beton yığınlarının arasını aramaya başladı. Lupin, önünü kesen adamı öldüren lanetle yere düşürdüğünde görüş alanına yeniden girdiler. Bill'in kurt adamı durdurduğunu gördüğünde biraz daha rahatlayarak onun yanına ulaştı.

"Ginny burayı bize bırak."

Lupin asasıyla ayak bileğini iyileştirmeye çalışan kıza seslenip tepki vermesine fırsat vermeden Bill'e yardıma başladı.

"Gün, intikam günü."

Bill adama eziyet etmekten hoşlanır gibi konuşmuştu. Lupin kendine itiraf edemese de onun da istediği buydu.

Ginny bileği için büyü mırıldanırken onu kurtaran iki adama kaçamak bakışlar atmaya başladı, ikisi de bu anı uzun süredir bekliyor gibiydi. Hatta gözlerinde gördüğü o vahşi parıldama bir parça ürpermesine sebep olmuştu. Fenrir kıza son kez bakıp adamlara saldırmak için hamlede bulundu. İkisi onu acı içinde bırakacak büyüler yaparken Bill yerde korkuyla kalakalmış kardeşine karanlık bir ses tonuyla seslendi.

"Ginny.Hemen.Burdan.Uzaklaş."

Kız sanki bu emri bekliyor gibi kurt adamın ona saldırmadan önce ulaşmaya çalıştığı şey aklına geldi. Avuçlarının iç kısmıyla yerden destek alıp kalkarken bedeninin her bir parçası ona artık yorulduğunu belirtmek için acıyordu. Acıyı duymazdan gelmeye çalışıp hızlı adımlarla yürümeye devam etti. Son kez arkasına dönüp baktığında bir kez daha ucuz kurtulduğu için derin nefes aldı.

Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin