Yorucu balo macerasından sonra eve geldiklerinde Ginny'nin her yeri ağrıyordu. Üstündeki elbiseyi çıkarmadan çocukları uyutmada kocasına yardım etmişti. İkizler yorgunluktan hemen yatmasına rağmen Jamy annesinin etekleriyle oynamakla öylesine meşgul bir durumdaydı ki kızıl kızı duymuyordu bile.
"Anne bak saç gibi duruyor upuzun saçlarım var."
"Jamy lütfen hadi yatağa."
"Ama baksana çok komik oldum kesin, ayna verir misin bana?"
Ginny tükenmiş bir şekilde asasıyla bir ayna ortaya çıkarttı,James kendi haline bakıp bakıp gülerken Harry üstünü değişmiş bir şekilde içeri girdi.
"James hadi yatağa,uyuman gereken saati geçeli çok oldu."
"Baba saçlarım oldu bak hihihihi biraz daha oynamak istiyorum lütfeen."
Harry onun yalvarmalarını duymazdan gelerek kucakladı.
"Babaaa uyumak istemiyoooorum."
"Jamy saat çok geç oldu hem annecikte yorgunluktan bayılacak."
"Kardeşim uyudu mu?"
James babası yatağa yatırıp üstünü örterken annesini görebilmek için kafasını kaldırdı.
"Evet eğer biraz daha ayakta kalırsam uykusundan kalkacak yazık değil mi mışıl mışıl uyuyordur içerde bizim yüzümüzden uyanacak."
"Yaa sen o uyurken ayakta kalırsan uyanıyor mu?"
"Çoğu zaman öyle oluyor."
"Tamam tamam uyucaaam ama kardeşim için uyucaaam."
Babasına dönüp devam etti.
"Baba sen annemin içinden çıkması için büyümesi gerektiğini söylemiştin eğer uyursa büyür dimii?"
"Evet çocukların büyümesi için uyku çok önemlidir."
"Anne söyle kardeşime çok uyusun tamam mı?"
"Yarın uyanınca söylerim,söz. Haydi seninde büyümen lazım uyku vakti Jamy."
Harry masal kitaplarından en kısa olanı özenle seçerken Ginny oğlunun alnına öpücük bıraktı.
"İyi geceler Jamy,babanı da çok uğraştırma."
Ginny kendi odalarına girmeden ikizlerin uyuduğuna emin olmak için usulca kontrol edip kendini yataklarına bıraktı. Uzun uzun saçını açacak hali yoktu asasını salladığında tamamen makyajsız bir yüze ve açılmış saçlara kavuşmuştu. Elbisesini de oturduğu yerde çıkarıp özenle yerleşmesini sağladı. Geceliğini giydikten sonra güzel yatağına yattığında bugünün bitmesinden dolayı rahatlamış hissediyordu. Harry'de yanındaki yerini aldığında kız onun sihirli masaj tekniğiyle ağrıyan belinin rahatlamasıyla mayışmaya başlamıştı.
"Üzgünüm Harry balo için fazlasıyla hamileyim,bundan sonrasını bensiz gerçekleştirir misin?"
Harry karısının ciddi olup olmadığını anlamak için kafasını ona doğru uzattı.
"Şaka yapıyorsun sanmıştım ama sen ciddisin."
"Evet ciddiyim gerçekten her yerim ağrıyor hem sana güvenim tam. Bütün ailemin orda olmasıyla da alakalı bir durum tabii. Ajanlarımla her dakika iletişimde olacağım dişi sinek bile sana yaklaşırsan pijamalarımla o balolarda beliririm haberin olsun."
"Ben kiminle dans edeceğim? Eşim olmadan o balolarda bulunmak istemiyorum."
"Jamy gibisin şu an. Biraz önce uyumak istemiyorum diye dudak büktüğü halinin bir başka versiyonusun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)
FanficÖlüm emrinin verildiğini öğrenen Ginny ona uzatılan yardım elini geri çeviremedi. Savaşın gizli tarafında kalan kızıl güzelin tek amacı güçlenmiş bir şekilde sevdiklerine geri dönmekti.