Potter Kalesi

3.1K 127 41
                                    

Harry ve James küçük James'i okuldan aldıktan sonra söz verdikleri gibi parka gitmek için eve de uğrayıp küçük Lily'i de almışlardı. İkizler çizgi film izlerken annelerinin kucağında sütlerini içerek keyif yapmayı tercih etmişlerdi. Ginny gidecek iki çocuğunda eline sütlerini sıkıştırırken kocasının ve babasının ezbere bildiği tembihlerini sıralamaya başlamıştı.

"Sütleri içerken otursunlar ve lütfen parktaki o saçma sapan yiyeceklerden almayın."

"Niye? Ben o şekerlemeleri çok seviyorum." James anında gelinine karşı çıkmıştı.

"Baba sen yiyebilirsin ama torunlarına yedirme, sonrasında akşam yemeği yemiyorlar. Ayrıca geçen gittiğinizde yine uyarmama rağmen yedirmişsiniz Jamy'nin bütün gece karnı ağrıdı."

"Anne yaa, hani söylemeyecektin!" Küçük James sinirle ayağını yere vurduğunda annesi ona affetmesi için bir bakış attı.

"Tamam Ginny, söz veriyoruz şekerlemeleri sadece biz yiyeceğiz."

"Sende yemeyeceksin Harry, babaları yerken çocuklara nasıl yasaklayabilirim?"

"Ha ha ha bir tek ben yiyeceğim." James küçük James'i kucaklarken halinden epey bir memnun gibiydi.

"Baba sanada yeme derdim ama artık deneyimliyim imkansızlarla uğraşmıyorum."

"Merlin ne kadar güzel bir gün Lily'de ne halin varsa gör demişti yanından ayrılırken."

"Şey baba onu güzel anlamda söylemedi büyük ihtimalle." Harry kucağındaki kızının ceketini ilikleyen karısı için Lily'i düzgün tutarken konuşmuştu.

"Biliyorum ama ben güzel algılayacağım, ne halin varsa gör demek sınırsız yetki veriyor bana. Parktan sonra Patiayakla birlikte biraz yaramazlık yapacağız."

"Sirius'ta mı geliyor?" Ginny iki çocuğunu öptükten sonra kafasını kaldırıp babasına sormuştu.

"Evet gittiğimiz parkta büyükler içinde salıncak var kesin o yüzden geliyor."

"Popomuz sığdığı sürece parklar bize de hitap ediyor." James oğluna gıcık gıcık açıkladı anında.

"Laf salıncaklara gelmişken James'i öyle delice sallamak yok baba, oğlum fazla heyecanlanırsa minik anne kalbim bunu hisseder ve babam olduğunu unutup park boyunca kovalamak için yanınıza gelirim."

"Yapar hiç şüphen olmasın."

"Tamam küçük Lily, son olarak ne halin varsa gör cümlesini de kurda gidelim." James eli kapının kolunda gerçekten cümleyi bekliyordu.

"Kendinize dikkat edin ve tabii ki ne haliniz varsa görün ama yaramazlık yok."

Ginny sırıtarak cümlesini bitirdiğinde James bunu duymaktan hoşlanmış gibi kahkaha atıp dışarı çıktı. Harry'de onun peşinden takılmadan önce karısını öpmüştü, şimdi baba oğul çocukları koltuklarına oturturken Ginny'de kapıdan onları izliyordu. Nihayet işleri bittiğinde James ile Harry anahtar kapma mücadelesine girişmişti ve kazanan James olunca yine kahkaha atıp sürücü tarafına geçerken Harry homurdanarak karısına bakıp diğer yanına bindi.

-

Harry Lily'i bir atın üstüne bindirip sallanmasını sağlarken kızın gülüşmeleri onunda sırıtmasına sebep oluyordu. Sirius ve James ise küçük James'i aralarında almış top oynuyorlardı.

"Babiiiş."

Lily babasının bakışlarını kendi üstüne çekmek için en tatlı sesiyle seslendiğinde Harry istediğini verdi.

Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin