Öğrenilen Geçmiş

3.2K 155 24
                                    

Potter ailesinin evine Gelecek Postası baykuşu genelde Harry gittikten sonra gelirdi ama bu sabah adam kahvaltısını ederken mutfak penceresinden süzülen baykuş onu meraklandırmıştı. Baykuşun bacağındaki keseye parayı koyduktan sonra gazetenin içine konulmuş mektubu gördüğünde daha ne kadar şaşıracağını merak ediyordu. Gelecek Postası mührünü sökerken karısı kucağında kızıyla mutfağa girip masaya oturduğunda Harry onunda duyabilmesi için mektubu yüksek sesle okumaya başladı.

' Bay Potter,

Sabahın erken saatlerinde sizi rahatsız etmek istemezdim ama gazeteyi görünce sinirlenmenizi ve beni yanlış anlamanızı engellemek için mektubu en kısa zamanda size ulaştırmak istedim. Rita dün bana köşe yazısını getirdiğinde oldukça şaşırtıcı şeyler yazdığını gördüm. Lütfen mektubuma devam etmeden önce sakince 10. sayfadaki yazısını okuyun..'

Harry,adamın dediğini yapıp gazetenin doğru sayfasını seri hareketlerle bulup açarken karısı iyice meraklanmıştı.

"Potter Ailesinin Bitmek Bilmeyen Ayrıcalıkları..

Sevgili okuyucularım üstün gazeteci yeteneklerimle öğrendiğim kadarıyla Harry Potter,ününün bütün imkanlarını kullanmaya devam ediyor. Söz konusu imkanları bu sefer tabii ki Dırdırcı kapandıktan sonra işsiz kalan karısı için kullanıyor,şaşırmadık değil mi?

Ufak bir hatırlatma, Ginny Potter'ın köşe yazarlığındaki vasat yeteneği nedeniyle bulabildiği tek işi yine dost çevresindeki tanıdık yüzlerden olan Luna Lovegood'un (şimdilerde Longbottom diye anılıyor.) torpiliyle sahip olmuştu. Torpille iş bulma konusundaki alışkanlığı devam eden genç kadın, bu seferde kocasının sayesinde adını öğrenemediğim esrarengiz iş adamı ile gizli kapaklı bir iş görüşmesi yaptığını öğrendim. Bakalım bu sefer hangi üstün yeteneğiyle karşımıza çıkacak Ginny Potter?

Hakkı yenilen insanlara kim sahip çıkacak?

Harry Potter'ın her istediğine zorlanmadan sahip olma ayrıcalığı ne zaman bitecek?

Bu kadar açık şekilde çevresindeki insanlara torpil sağlamayı ne zaman bırakacak?

Büyücü dünyası ne zaman gerçekten hakkı olan insanların başarılı olmasına izin verecek?

Umarım Ginny Potter bu yazıyı okuduktan sonra biraz olsun utanır ve eşinin gölgesinde yaşamayı bırakıp kendi imkanlarıyla hayatına devam etmeyi öğrenir."

Harry iyice çattığı kaşlarıyla mektuba devam etti.

'.. Şunu belirtmeliyim ki kesinlikle bunu okuyana kadar benimde haberim yoktu ve okuduğumda yazıyı basıma göndermezsem Rita'nın daha fazla dikkatini çekerdi olay, işin peşine fazlaca düşerdi. Şüphelenmesin diye yazının yayımlanmasına izin verdim böylece Gelecek Postası'ndaki mektuplarımı engelleyen kişiyi bulma planımıza zarar gelmedi. Ben Rita'nın ağzını aradım ama bildikleri yazdıklarını kapsıyor sadece hep ikimizde biliyoruz ki o daha fazlasını bilseydi yazısında kullanmaktan çekinmezdi. Lütfen sinirlenmeyin,yarın sizi uygun bir zamanınızda ofisime bekliyorum bir an önce olayın açığa kavuşmasını diliyorum. Eşinizden ve sizden bu tatsız olay için özür diliyorum. İyi günler.

William Karr.'

"Bu ne cehennem? Bu kadın nerden biliyor bunu?"

Harry gazeteyi masaya sertçe bıraktığında karısının sorusunu seslice düşünürken cevapladı.

"Rita bir animagus, eğer ofise girdiyse daha fazla şey duymuş olmalıydı net bilgilerle döşerdi yazısını,patronuda bizimle aynı fikirde."

Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin