Ginny bu sabah Sirius'un yarattığı yaratıklarla savaşıyordu,dört tanelerdi ve en az Sirius kadar hızlı hareket edip takip edilemez oluyorlardı. Yine yediği lanet yüzünden yere düşerken Sirius yaratıkları durdurdu.
"Öldün.Yine."
Eğlenir gibi gülmüştü ama gözlerinden sinirlendiği anlaşılıyordu. Kızıl kız yattığı yerden söylenmeye başladı.
"Çok hızlılar takip edemiyorum, dört tane için hazır değilim."
"Bir anda hazır olamazsın,çok çalışmamız gerekiyor. Daha bunlar iyi günlerin küçük kızıl seni fazlaca zorlayıcı dersler bekliyor."
Kız acıyla inledi her gün daha da acımasız şekilde ders veriyordu. Mesela geçen ders kurtadamlarla savaşması için bir düzenek kurmuştu ve acemi cadı tahmin edilir bir şekilde darbe almıştı yalancı kurtadamdan. Sirius dalga geçmeyi ihmal etmemişti tabii. Adam kalkmasına yardım ederken konuştu Ginny.
"Nasıl heyecanlıyım bir bilsen Sirius!"
"Tıpkı benim gibi. Hazırsan başlatıyorum bu sefer üç tane olacaklar ve güçsüzleştiğin anda fazlalaştıracağım. Unutma her zaman karşı tarafa öldürme amacıyla hamle yapmamalısın, bazı durumlarda sadece sağ çıkmak için savunma taktikleri geliştirmelisin."
"Biliyorum savunma her şeyden önce gelir."
"Kendini korumak ilk kural. Bilirsin ölü olmak savaşta pek işe yaramıyor."
"Bunu bir kere denedim,gerçekten olmuyormuş."
Onunla dalga geçtikten sonra yeniden yaratıklar kızı köşeye sıkıştırdı. Öldüğü gün yaptığı hata iyi bir ders olmuştu kıza bu yüzden arkasını duvara yaslayıp kendini güvene aldı. Birine beden kitleme büyüsü yaparken diğerinin attığı lanetten kurtulmak için eğildi bu sırada bir başkasının eğildiği yere attığı lanetten kurtulmak için kalkanını devreye soktu. Ve sokma büyüsünü rastgele fırlattı ne mutlu ki birine isabet etmişti, düşmanlarının durumunu kontrol ederken yeniden ayağa kalkan yaratığa zayıflatma büyüsünü fırlattı. Üzerine gelen ateş topu yüzünden bedeni kitli bir şekilde yatan yaratığın üstünden atlayıp daha uzağa fırladı, arkasını dönüp koşmak zorunda kaldığı için kalkanı arkasında süzülüyordu. Yeniden arkasını güvenceye alıp ona ateş topu fırlatan yaratığa kızla bir bütün olan yarasa-umacı fırlattı. Geriye sadece bir tane kalmıştı onu da dondurdu. Sirius yaratıkları yok ederken Ginny ona dalga geçer gibi baktı.
"Bu sefer bir aferini hakettim."
"Eh,ufak bir aferin senin için yeterlidir."
Ginny kafasını onaylamaz bir şekilde sallarken gülümsemesi iyice yayılmıştı suratına.
"Tamam biraz ara verebiliriz, gece dört tane yaratık üzerine çalışacağız."
"Anlaştık ama biraz dinlenmem lazım,aksi halde yine kendimi yerde bulurum."
İkisi odadan çıkarken Sirius hiç şaşırtıcı bir şey yapmayıp mutfağa yöneldi. Ginny'de Lily'nin çalışma odasının önünde durup kapıyı çaldı, içerden nazik bir onay gelince girdi.
"Nasıl gidiyor? Yardım edebileceğim bir şey var mı?"
"Aslında bir tanesi bitti gibi. İksirin iki sonucu olacak,hangisinin doğru olduğunu deneyerek öğrenebiliriz."
"Biri ölümcül,diğeri kurtarıcı mı? Merlin,tıpkı masallardaki gibi.. İlk deneyen ya ölümü ya yaşamı mı seçecek?"
Lily onun bu söylediğine güldü ama kafasını olumsuz anlamda sallayarak açıklamaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)
FanfictionÖlüm emrinin verildiğini öğrenen Ginny ona uzatılan yardım elini geri çeviremedi. Savaşın gizli tarafında kalan kızıl güzelin tek amacı güçlenmiş bir şekilde sevdiklerine geri dönmekti.