Kesin Kararlar

2.6K 108 122
                                    

Draco sinirle çıktığı odanın çarpma sesinden dolayı birkaç çalışanın bakışlarını üstünde hissediyordu. Normal bir ruh halinde olsaydı hepsine işlerine dönmelerini söyler, hafiften azarlardı ama şimdi öylesine sinirliydi ki gözü hiçbir şey görmüyordu. Babasının sürekli kendi özel hayatıyla ilgili eleştiride bulunması onu çıldırtıyordu. Şimdi bir de Pansy'nin yanında karısıyla ilgili olumsuz düşüncelerini söylediğinde kendini kaybetmişti, o sinsi kızın yüzündeki sırıtış içindeki koruma duygusunu ortaya çıkarmıştı.

Kendi odasına girdiğinde dosyalarını toplamak için hareketlenmişti, işin canı cehennemeydi. Bu şirkette artık kendine ait bir yer istemiyordu, Lucius Malfoy gölgesinde yaşamak istemiyordu. Bir kutunun içine ailesinin gülümseyerek ona baktığı çerçeveleri doldurmaya başladı, oğlunun güzel yüzüne dalıp gittiğinde sinirinin biraz yatıştığını hissediyordu. Her şeyi onun sağlıklı bir çocukluk yaşaması için yapıyordu, kendinin çocukluğu öylesine berbat iken oğlunun böyle bir ortamda büyümesine asla izin vermeyecekti. Kapı çalınmadan açıldığında geleni paylamadan önce kutuyu masanın altına koydu.

"Çık dışarı." Pansy'nin meraklı bakışlarıyla kafasını uzatmasıyla tıslayarak uyardı.

Genç kadın aldırmadan içeri girip kapıyı kapattığında yalandan bir üzüntüyle koltuğa oturdu.

"Draco, babana gereksiz bir çıkış yaptın."

"Ne zamandır senin aklına ihtiyaç duyuyorum Pansy? Böyle bir cüreti nereden buluyorsun anlayamıyorum."

"Eski arkadaşlığımızdan buluyorum." Sinirlice çıkışıp devam etti. "O senin baban, ailen hakkında düşüncelerini söyleyebilir."

"Peki sen kimsin? Neden her defasında seni aile içi meselelerimde buluyorum Pansy?"

Draco gözlerini kısıp kıza baktığında o en yapmacık gülümsemesiyle adamı süzdü.

"Sadece ikinizin ne kadar kavgaya düşkün olduğunu biliyorum. Şirketin huzuru için aranızı düzeltmek benim görevim."

"Çok komiksin gerçekten, o gazetedeki habere çıkışırken gaz veren sen değil miydin?"

Magazin dergisindeki kendi ailesiyle Weasley ailesinin piknik görüntüleri hakkında homurdanan babasına gaz veren Pansy'di.

"Yanlış arkadaşlıklar kuruyorsun Draco. O insanlar seni değiştiriyor, ailene bile cephe alıyorsun. Baban haklı, Astoria oğlunun etrafını safkan olmayanlarla doldurdu. Bu seni rahatsız etmiyor mu? İleride o kanıbozuklardan birini ailene sokmak isterse ne olacak? Babanın itibarını düşünmüyor musun?"

Draco küçücük çocukları bile bu iğrenç ayrımcılığa sürükleyen kıza öfkeyle baktı, eğer karşısındaki bir bayan olmasaydı çoktan suratının ortasına yumruk yemişti.

"Defol odamdan Pansy. Ne seni ne de senin iğrenç düşüncelerini odamda duymak istemiyorum."

"Kendine yazık ediyorsun, sadece seni doğru yola sokmaya çalışıyorum."

"Sen kendin boka batmışken ne doğru yolundan bahsediyorsun?"

Kız hakarete uğramış gibi ayağa fırlayıp adama yaklaştı.

"Eski Draco'yu çok özlüyorum, şimdi dönüştüğün adam canavardan farksız."

"Herkese hak ettiği gibi davranıyorum. Sen ve senin kötü ruhun benim iyiliğimi hak etmiyor Pansy. Seni son kez uyarıyorum benimle istediğin gibi savaşabilirsin ama bir daha kendi çıkarların için ailemi karıştırırsan sana eski Draco'nun nefretiyle cevap veririm."

"Sana büyü falan mı yapıyor o Astoria? Bir kadını hayatının merkezi yapıp neden büyük hatalara soyunuyorsun?"

"O kadın sen olmadın diye bütün kinin değil mi?" Kızla iyice arayı kapatıp korkutucu bir tonda devam etti. "Bu yüzden yıllardır karımı her fırsatta rahatsız ediyorsun, onu her gördüğün yerde laflarınla ezmeye çalışıyorsun."

Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin