Süper Kahraman

4.2K 145 36
                                    

Geçen zaman içinde Hermione oğlu Hugo'yu Angelina kızı Roxanne'yi dünyaya getirdi. Aile giderek genişlerken bu sefer hamileliğini duyuran Fleur idi. Annesi hepsinin kutlaması için bir gece bütün aileyi toplamıştı,bu kutlama Ted'in Hogwarts'a başlaması şerefine de düzenlenmiş gibi olmuştu. Yeni okul döneminde okula başlayacak olan Ted gözle görülür şekilde gergindi,bir tarafta Hufflepuff olmasını çok isteyen annesi diğer tarafta ise Gryffindor olmasına kesin gözüyle bakan Çapulcular. Sirius, Tonks ile girdikleri bir laf dalaşından sonra Gryffindor olması durumda alacağı hediyeyi daha da yükseltmiş sadece bir kerelik en yeni süpürgeye değil her çıkan yeni modele sahip olacağı sözünü vermişti. Üstüne James Potter gelecek sezon Quidditch maçlarına gitme hakkının olacağını söylemişti. Remus Lupin ise karısının onu duymadığına emin olduğu bir anda oğlunun kulağına yaklaşmış ve Weasley Şaka Dükkanı ürünleri ihtiyacını karşılayacağını söylemişti. Lily hepsini ayrı ayrı azarlarken masada Fred ve George gizliden bahisleri açmıştı. Ginny ve Harry farklı fikirlere sahiplerdi,kızıl kız onun annesinin izinden gideceğini düşünüyordu Harry ise Ted'in yeni nesil Çapulcuların başı olacağına inandığı için babasının izinden gideceğine emindi. Hepsi 1 Eylül'ü en az Ted kadar heyecanla bekleyecek miktarda paralar yatırmıştı.

Geçen haftalarla birlikte genç çift yeni bir şey farketmişlerdi, küçük Lily abilerinin aksine annesinin ninnilerini değil babasının kendisiyle konuşmasıyla uyumayı tercih ediyordu. Ginny bazı geceler uyandığında ona neler anlattığını merak ettiği için onunla birlikte odaya gidiyor çaktırmadan dinliyordu. Harry bazen işte ne yaptığını anlatıyor bazen de çocukların neler yaptığını anlatıyordu.

Bir gece Harry normalden biraz geç geldiğinde Ginny kızını bir saat önce uyutmasına rağmen o,babası onu görmek için odaya girdiğinde hissetmiş gibi uyanmıştı. Ginny hayretle kocasına yaslanmış bir şekilde konuştu.

"Bunu nasıl yapabiliyor anlamıyorum,gizli gücü falan mı var kızımızın?"

"Bilmem her gün ona rapor vermemi istiyor gibi değil mi ama.."

"Annesinin kızı. Hadi bakalım babacık ortalığı ayağa kaldırmadan ona bir şeyler anlatmaya başla. Bende şu koltukta hiç ses çıkarmadan dinleyeceğim bakalım geç gelmenin nedeni neymiş.."

"Pekala annecik."

Harry beşiğinde hafiften ağlamaya başlayan kızını dikkatlice kucaklayıp karısının yanına oturdu ve başladı anlatmaya.

"Bugün sabaha karşı seni uyutma işi annende olduğu için baban boynu bükük halde sessizce kahvaltısını yapıp veda öpücüğü alamadan işe gitti,eh böyle olunca bir sürü aksilikle karşılaştık."

"Sen babanın her dediğine inanma kızım,annen ona kahvaltı hazırlamayı teklif edecek kadar ince fikirli."

"Babanda annen uykusuzken kahvaltı hazırlatmayacak kadar düşünceli."

Ginny yarım gülümsemesiyle diyecek bir şeyler düşünürken kocası ona yalandan kızdı.

"Hayatım kızıma bir şeyler anlatırken lütfen araya girme,o her dediğimi düzgün anlayacak kadar zeki."

"Tamam tamam hadi devam et bakalım neler yaptın?"

"Neerde kalmıştııık bir düşünelim,buldum,bir sürü dosya yanlış yerlere aktarıldı,mesela Büyülü Yaratıklar Dairesi'nin ilgilenmesi gereken bir dosya bizim büromuza geldi,bizim dosyalarımız Muggle Eşyalarının Kötüye Kullanımı bölümüne gitti. Herkes kendi bölümünün dosyalarını bulup görevlerine gidene kadar bir kargaşa oldu her yerde. Eh mükemmel zamanlaması olan baban ve büyükbaban dosyalarını en hızlı şekilde bulup işlerini halletti. Biz çıkarken hala birçok bölüm kendi görevlerine yeni yeni gidiyordu. Yardım isteyen arkadaşlarıma bir süre yardım ettim ama sonra dedim ki benim evde karım ve çocuklarım var gitmem lazım kusura bakmayın, Seamus abin biraz surat yaptı ama yarına bir şeyi kalmaz."

Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin