İspiyoncu Çete

2.9K 158 41
                                    

Ginny bir gece önce kocasıyla birlikte yaramazlık yapmadan film serisi izlemeyi başarmışlardı. Harry'nin alarmı çalmaya başladığında kız sesi duymamak için yastığı kafasına bastırdı,biraz daha uyumak istiyordu bu yüzden de kocasının onu uyandırmayı unutmasını dileyerek uyku-uyanıklık arasında gidip geliyordu. Harry gözlüğünü takıp alarmı susturduğunda yanındaki yastığın altından fırlayan kızıl saçlara bakarak gülmeye başladı. Uyanması için yastığı yüzünden çektiğinde Ginny saniye içinde yorganın içine kaymış yüzünü yeniden gizlemişti.

"Ginny kalkma vakti geldi kaçışın yok,yorganın altına girdiğinde görünmez olmuyorsun."

"Hıhhııı.."

Kız konuşmaya çalışmıştı ama ağzını açmayı akıl edemeyecek kadar uykusunda olduğu için sadece mırıldanmıştı.

"Haklısın, benimde imkanım olsa bende uyumak isterdim ama ikimizde işe gideceğiz hadi."

Yorganı üstünden almak için çektiğinde kızıl kızda bütün gücüyle tutuyordu,bu yüzden Harry kendi tarafından ellerini sokup karısını gıdıklamaya başladı. Kızda kendini savunmak için yorganı bıraktığında Harry anında üstünden çekti.

"Uyumak istiyorum sevgilim."

"Dün gece kendini tanıdığın için ne dedin hatırlıyorsun değil mi? Gerekirse seni yataktan atma yetkisi verdin bana,ama canın acımasın diye daha nazik yöntemleri deneyeceğim ilk önce."

Kız tepkisizce uyumaya devam ederken kocası onun boynuna yaklaşıp huylandığı şekilde öpmeye başladı. Ginny ondan kaçmak için debelenmeye başladığında gözlerini açmak zorunda kaldı.

"Kalktım tamam, sen git,bak açtım gözlerimi."

"Boşuna uğraşma geri yatacağını bilecek kadar deneyim kazandırdın bana. Haydi Ginny, daha James'i uyandırmamız gerekiyor."

"Tamam sen onu uyandır bende hazırlanayım,beraber kahvaltı ederiz."

"On dakikaya döneceğim sakın uyuma Ginny."

"Söz veriyorum."

Harry'nin odadan çıkışını izledikten sonra yorgana sarılıp tekrardan uykusuna döndü,ona saniyeler gibi gelen bir zamandan sonra yüzüne dökülen suyla birlikte sıçrayarak kalktı.

"Merlin aşkına! Ne oluyor?"

Suyun izin verdiği anda gözlerini açtığında asasından çıkardığı suyla birlikte gülen bir Harry ile karşılaşmıştı.

"Kocacığını kandırma cezandı bu, ama öyle sinirli bakma bana, yüzünü yıkama işinden kurtardım seni. Ginny asanı niye aldın şimdi?"

Ginny asasını kavradığında kocası çoktan kapıdan dışarı fırlamıştı.

"Bu korku sana bugün yeter,ben hazırlanana kadar kahvaltıyı hazırla."

Aralık kapıdan kocası gülerek onay verdiğinde kızıl kız sinsi gülüşüyle yataktan kalktı,aslında asasını saçını kurutmak için eline almıştı ama Harry'nin korkup kaçmasını da sağlamış olması işine gelmişti. Bugün uçuş dersleri olduğu için dar siyah pantolon,üstüne sade v yaka siyah bir tişört ve siyah küçük topuklu bot giyinmişti. Saçları -Harry'nin sayesinde- hafif dalgalıydı ve süpürgeye binmeden topuz yapardı büyük ihtimalle. Aşağı indiğinde Harry bütün çocukları sandalyelerine oturtmuş,az ama öz kahvaltılarını hazırlamıştı,onun ne giydiğini incelemek için kahve doldurma işine ara verip kızı süzdü.

"Çok çekici olmuşsun,Remus'un bahsettiği Fransız Bay KaslarımVarBanaBakın seninle flörtleşirse haberim olsun."

"Ne yapacaksın Bay KarıcığınıUçanErkekSinektenBileKıskanan? Okulu mu basacaksın?"

Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin