Harry dostlarının evinin önüne cisimlendiğinde salonun yanan ışığına bir bakış attı. Akşamın bu saatinde sadece ikisinin ayakta olduğuna emindi, Hermione kendini araştırmalara vermeden önce çocuklarını yatırmıştı mutlaka. Bu yüzden zili çalmak yerine kapıya bir iki defa vurmayı tercih etmişti. Beklediği ses ona ulaşmadan önce hafiften öksürdü sonrasında boğuk sesle sorusunu sordu.
"Kimsin?"
"Benim, Harry."
"Kanıtla kendini."
Ron'un isteğinden sonra sadece iki saniye düşündü genç adam.
"Bugün giydiğin turuncu gömleğe hala gülüyorum."
Kapı açıldığında gülmemek için kendini zor tutan dostuyla karşılaşmıştı, benzer bir ifade kendisinde de olmasına rağmen hemen arkasında duran kollarını bağlamış diğer dostunda yoktu. O daha çok bozulmuş gibiydi.
"Onu ben aldım, biraz daha saygıyı hak eder bence."
"Hala moda anlayışın korkunç."
Harry'nin cümlesinden sonra Ron sırıtmasını saklamak için dostundan aldığı cekete kafasını gömdü. Ne yazık ki Hermione ona gıcıkca bakıp sonrasından intikamının acı olacağını belli etmişti ama kocası bunun farkında olmayacak şekilde gülüyordu.
"Ginny nerede?" Kız görmeyi umduğu en yakın arkadaşının özlemiyle iyice somurttu. "Geleceğini söylemişti."
"Annem onu okula çağırdı, sanırım yetiştiremediği şeyler var."
"Beklenmedik toplantı ortalığı epey karıştırdı, Lily'nin konumundaki her insan zorlanacak yarın."
"Babamla kavgaları ne kadar şiddetli siz düşünün, akşam yemeğinden önce onların yanına uğradım ve.." Korkmuş gibi gözlerini pörtletip ellerini kaldırdı, cümlesine devam etmesine gerek yoktu.
Hermione, şahit olduğu kavganın sebebinden dolayı kızıl kadına hak veriyordu, tavırları konuşmasa bile onun yerine konuşuyordu. Ardında bıraktığı iki adama sorumluluklarını hatırlatmak için geriye bir bakış attı.
"İncelenecek çok şey var, yarınki toplantının verimli olması için bunları tek tek incelemeliyiz zamanında."
Salona girdiğinde Harry yerlerdeki dosya yığınlarına baktığında ıslık çaldı, Hermione yine geniş bir araştırma içindeydi.
"Rose annesinden gizli belgelere yaklaşıp uçak yaptığı için Hermione bu işi geceye bıraktı, kusura bakmadın değil mi?" Ron aslında kusura baksa da umursamayacağını yüzündeki gülümseme ile belli etmişti.
*
Üçü bir iki saatin sonunda her yerlerini acıtacak oturuşlarla yere oturduklarında belgeler biraz daha karmaşık göründü gözlerine. Hermione özensiz yaptığı topuzuyla incelemeyi yarım bıraktığı belgeye odaklandığında anında odadaki en ciddi kişiye dönüştü. Adamlar okul zamanlarındaki gibi dikkatlerini uzun süre bir işe odaklayamıyordu. Kağıtların üstündeki yazılar bulanıklaştığında ikisinden biri diğerini rahatsız ederek mola veriyordu, Hermione gıcık bakışlar atsa da onlara karışmıyordu. Onlarla bu konu hakkında savaşmayı uzun zaman önce bırakmıştı.
"Bir konu içinde Azkaban geçtiğinde midem kasılıyor." Kadın sıkıntıyla itiraf etti.
"Eh bu duygu suç oranlarını epey etkiliyor." Harry ona hak vermişti, Azkaban'dan ve onun içindeki her suçludan nefret ediyordu. "Bizi rahatsız ettiğini tahmin etmek zor değil, hepsinin hayallerinde orayı yıkmak olduğuna eminim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)
FanficÖlüm emrinin verildiğini öğrenen Ginny ona uzatılan yardım elini geri çeviremedi. Savaşın gizli tarafında kalan kızıl güzelin tek amacı güçlenmiş bir şekilde sevdiklerine geri dönmekti.