Geçen zaman içinde Ginny güzel şeyler yaşamıştı, Harry Gelecek Postası mektubunu okuduğunu itiraf etmiş ve Bay Lovegood ile konuştuğunu,ona Dırdırcı'da bir köşe ayırmayı seve seve kabul ettiğini söylemişti. Ginny ilk önce kocasının sayesinde aldığı bu işi kabul etmemişti ama Harry Dırdırcı'nın yeniden kötü satış oranlarına sahip olduğunu,Ginny'nin yazılarının bir ihtimal dergiyi yeniden yükselişe geçirmek için bir fırsat olduunu söylemişti. Ginny Lovegood ailesinin mutlu olmasına bir katkı sağlama düşüncesiyle kabul etmeye yanaşmıştı. Geçen hafta ilk yazısını yazdıktan sonra bir başka spor yazarı ile tatlı bir atışmaya girmişlerdi. Hala bir ucundan Quidditch'in içinde olmak kendini iyi hissettirmişti. Harry'nin mutlu etmek için çabalaması onu her defasında daha da duygulandırıyordu. Daha sonraki günlerde Mcgonagall evine beklenmedik bir ziyaret gerçekleştirmişti. Ginny'e okuldaki ev cinlerinden birinin kendine arkadaşlık etmesi için isteyip istemediğini sormuştu. İlk önce kibarca geri çevirmişti çünkü kabul ederse Hermione onu paramparça ederdi. Ama Mcgonagall sadece çok zorlandığı durumlarda bir arkadaşının desteğiymiş gibi onu çağırmasını istemişti. Bunu düşüneceğini söyleyip kararını müdireye bildireceğini söylemişti ve aynı gün gidip Hermione ile konuşmuştu. Herm kabul etmesine izin vermek için şartlar koymuştu.
"Birincisi Gin, kesinlikle özgür evcinlerinden birini kendi isteğiyle alacaksın. İkincisi onun güzel elbiseler içinde görmek istiyorum. Üçüncüsü eğer sizin evinizde kalacaksa güzel bir odayı hakediyor yani çok büyük olmasına gerek yok onun mutlu olacağı kadarı. Dördüncüsü ve en önemlisi kesinlikle ve kesinlikle emir vermeyeceksiniz."
"Ordan vicdansız biri gibi mi duruyorum Herm?"
Kızıl kız gülerek sormuştu dostu hak verir gibi kafasını salladı.
"Tamam haklısın Harry ve sen mutluka kibar davranırsınız. Tek ricam ona yeterince değer verin ve saygılı olun."
"Tamamdır komutanım,bakalım Harry ne diyecek biliyorsun Dobby konusu hala onu üzüyor."
O akşam Harry ile konuşmuşlardı. Harry,Ginny'nin tek kalmaması için seve seve kabul etmişti,,evin küçük çatı katını ev cini için ayarlamayı kararlaştırmışlardı. Ve diğer akşam Harry okula gitmiş ve sevimli Pissy ile gelmişti. James ile şimdiden çok iyi anlaşmışlardı.
Ginny salonda tek başına oturmuş çocukların öğle uykusunun sessizliğini değerlendiriyordu. Şömineden Charlie abisinin kafası belirdiğinde neredeyse elindeki kupayı düşürüyordu. Onun bu haline sessizce gülmüştü Charlie. Ginny korkusu hemen üzerinden atıp tavırlı bir şekilde abisinin bulunduğu yere dikti gözlerini.
"Hey! Bana öyle bakmayı kes küçük kardeş."
"Neden? Vicdanın suçlu olduğunu mu yüzüne vuruyor?"
Charlie bir umut yeniden gülümsedi.
"Hadi ama GinGin biliyorsun abin her istediği dakika yanınızda olamıyor, bende ikizleri çok özledim ama elimden bir şey gelmiyor."
"İyi. Büyüdüklerinde bunu sen açıklarsın çocuklarıma."
"Gerçekten az bir zamanı varken abinle konuşmak istemiyor musun? Merak etmiyor musun neden aradım diye? Bak öğle tatilimi seninle konuşmak için feda ettim fazlasıyla aç olmama rağmen."
Ginny göz ucuyla abisine baktı sonra onun bakışlarına dayanamayıp kavuşturduğu kollarını açtı.
"Tamam haklısın ama bunu unutmayacağım haberin olsun,bir sorun mu var?"
"Hayır GinGin sadece yarın akşam yemeğine misafir kabul ediyor musunuz onu merak etmiştim."
Kızıl kız şimdi gülümsemiş biraz daha şömineye yaklaşmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)
FanfictionÖlüm emrinin verildiğini öğrenen Ginny ona uzatılan yardım elini geri çeviremedi. Savaşın gizli tarafında kalan kızıl güzelin tek amacı güçlenmiş bir şekilde sevdiklerine geri dönmekti.