Kendine İnandırmak

3.5K 117 31
                                    

Ginny korkuyla gözünü açtığında bakışlarını tavandaki yıldızlara çevirdi, kabusu gerçek değildi. Karanlıkta olması kafeste olduğunu göstermiyordu, güvendeydi ve onu saran kollar düşman değil kocasıydı. Böyle kabustan uyandığında kocasının kollarından kaçmak için onu itmemeyi üçüncü geceden sonra öğrenmişti. Deli gibi atan kalbini yavaşlatmak için gözlerini kapayıp derin nefesler almaya başladığında alnına bırakılan öpücükle birlikte kocasının sakinleştirici sesi kulaklarına doldu.

"Güvendesin, kabusun gerçek değildi."

Kızıl kız yavaşça gözlerini açtığında yıldız büyüsünün zayıf ışığının aydınlatmasıyla kendisine huzur veren bakışlara odaklandı.

"Biliyorum sen gerçekten burdasın." Ginny yine de elini onun boynuna attı, gerçekliğine kendini inandırmak istiyordu.

"Işıkları açmamı ister misin? Belki de sana iyi gelecek şey gece atıştırmasıdır."

"Yeterince yorgunsun her gece uykularını bölüyorum özür dilerim Harry." Kız onun seçeneklerine olumsuz anlamda kafasını salladıktan sonra suçluluğunu dillendirmişti.

"Hiç yorulmuyorum, sen bunu kafana takma, hem seninle daha fazla zaman geçirmiş oluyorum işime geliyor."

Kızın solgunca gülümsemesini gördüğünde Harry biraz daha rahatlamıştı, kabusa düştüğünden beri karısını endişeli gözlerle izlemişti. Onun bedeninin kasılmasını ve ağzının içinde dolaşan yalvardığı kelimeleri atlatabilmesini iyice kendine çekerek sessizce beklemişti. Uyandırmak için sarsmak kızın uyandığında gerçekleri hatırlamasını geciktiriyordu ve güvende olduğunu anlayana kadar saldırgan tavırlar sergilemesine neden oluyordu bu yüzden de yapabildiği en iyi şeyi yapıp onun kabusundan uyanmasını beklemişti.

"Doğru kelime şapşaldı."

Harry kızın koluna sarılıp büzülen bedenine bakarken ne demek istediğini anlamaya çalışıyorken Ginny onu düşünmekten kurtarmak için devam etti.

"Hatırlayamadığım kelime şapşaldı, bana şapşalca bakma demek istemiştim yatmadan önce."

Genç adam yatmadan önce kızın uyumasını seyretmek için bakışlarını üstüne düşürdüğünde söylemeye çalıştığı kelimeden bahsettiğini anlamıştı. O an Ginny kelimeyi bulamadığında Harry aklına gelen bütün kelimeleri saysada bulamamışlardı. Şimdi Ginny'nin kendi kendine bulmuş olması mutlu etmişti adamı.

"O kelimeyi genelde Hermione kullanıyor diye aklıma gelmedi sanırım."

"Üç gündür fazla zaman geçiriyorum onlarla, sanırım oradan aklımda kaldı."

Harry uyuması için saçlarını sevmeye başladığında karısı ona son bir kez gülerek gözlerini kapadı.

"Seni seviyorum Harry, umarım bu gece bir daha uyandırmam seni."

"Bende seni seviyorum, geri kalan hiçbir şeyi düşünme uykumu seve seve sana feda ederim."

"Biliyorum." Ginny onun koluna biraz daha sarıldığında saçlarında dolaşan ellerin huzurunu yaşarken uykuya ne zaman daldığını bilmiyordu.

-

Ginny yeniden uyandığında yatağına oturmuş ona gülümseyerek bakan oğlunu gördüğünde uyku sersemliğini atmaya çalışıyordu. James dikkatlice yatakta ilerleyip onun için açılan kollara girdiğinde annesinin iki yanağına sulu öpücükler bıraktı.

"Günaydın anne, iyi ki uyandın seni çok özlediim."

Annesinin boynuna ellerini sararken kızıl kız onu başının üstünden öperek iyice sarıldı.

Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin