Harry'nin anlattığına göre Sarah, Weasleylerin evinden yaralı kaçtığında artık elindeki son kozu oynamıştı. Ginny'nin kılığına girip kendi evini ve etrafındaki evleri patlatıp birçok kişinin ölmesine sebep olmuştu. Sarah'ın evinden küle dönmüş kalıntıları topladıkları andan beri onun kayıp şifacı olduğunu yaptıkları testlerle anlamışlardı. Dumbledore artık olaya karışmadan duramamış ilgili Seherbazları (Ned,Orton,Harry,James ve Arthur) odasında gizli bir toplantıya almıştı. Orda ilerleyecekleri planları yaparken, sağ kalan bir avuç insanın ifadesini alma işini Jack ve Cerbol üstlenirken Harry Barey'in şüpheli tavırları yüzünden çemberin dışında kalmasını sağlayacak işler vermişti. Ama ne yazık ki ikili ifadeleri Bakanlık'a getirdiğinde Barey kızı sıkıştırmış zorla elindeki ifade dosyasını almıştı. Ginny'nin tarifini veren muggle ifadesini okuduktan sonra hastaneye gelmişti. Cerbol Jack'i bulup olanları anlatana kadar geçen sürede o hastaneye ulaşmış ve kızıl kızın karşısına dikilmişti. Harry bütün bunları anlatırken Sirius kendi geçmişini hatırlayıp sürekli olarak küfürler mırıldanıyordu. Peter'in ihanetini ve onun getirdiği acı dolu geçmişi yüzünden kendini sakinleştirip bu zamana odaklanmaya çalışıyordu. Harry vaftiz babasının bu haline hiç şaşırmamıştı çünkü yaklaşık üç saat önce James ve Remus tıpkı onun gibi tepkiler vermişti. Hatta genç adam Remus Lupin'in küfür ettiğine ilk defa şahit olduğunu farketmişti. Tüm bunlar olurken Jack ve Cerbol hastanedeki karışıklığı dindirmiş sonrasında onlara Amelia'nın odasına yakın bir oda verilmesini sağlamışlardı. Bu süre içinde sürekli birbirleriyle kavga etmiş,bazen kavga edip bazen insanlarla dalga geçmişlerdi. Bütün işlerini halledip sıkıntıyla olanları dinleyen ailenin biraz ilerisine yere oturduklarında hala kavgalarına devam ediyorlardı.
"Benim karizmam olmasaydı o odayı bulamayacaktık."
"Senin karizma dediğin şeye biz kızlar sulu erkek tavırları diyoruz."
"Bak kız olduğunu kabul ettiğin ender dakikalar içindeyiz,garip."
"Kız olduğumu anlamayacak kadar teneke kafalı olan sensin, biraz önceki kaslı güvenlik görevlisinin tavırlarını görmedin galiba."
Cerbol ördüğü saçlarının ucuyla oynarken burnunu havaya kaldırarak ona pis bakışlar atıp konuşmuştu.
"Cidden o embesil suratlıyla flörtleşmeyi düşünmüyorsun değil mi?"
"Numarasını verdi,neden olmasın?"
"Adamın kim olduğunu bilmiyorsun belki kötü biri,öylece birinin üstüne atlamamalısın."
Jack susmuş onları izleyen insanları umursamadan ciddi olduğu ender görülen anlardan birini yaşıyordu. Kaşlarını çatmış kıza inanmıyormuş gibi bakıp uyarmıştı.
"Tamam abi sen merak etme!"
Şimdi ikisi birbirine çocuk gibi küsmüş sırtlarını dönmüşken asalarıyla oynamaya başlamışlardı. Harry yine derin bir nefes alıp başını onaylamaz bir şekilde iki yana salladı.
"Bazen onlarda sizi görüyorum Hermione."
"Hatırlıyor musun Ron bir kere oldukça ciddi olarak kız olduğumu tespit etmişti,sersem bir kızla nasıl konuşması gerektiğini hiç bilmezdi."
"Konuştuğu tek kız bendim,o yüzden geldiği seviyeye sevinmelisin Herm."
Ginny kocasının kolları arasında yorgun bir gülümsemeyle söylemişti fikrini.
"Eh bulunduğumuz seviyeden oldukça memnunum."
Molly ve Charlie odadan çıktıklarında biraz daha gülen yüzleriyle bekleyenleri rahatlatmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Güç (Ginny Weasley) (Harry Potter)
FanfictionÖlüm emrinin verildiğini öğrenen Ginny ona uzatılan yardım elini geri çeviremedi. Savaşın gizli tarafında kalan kızıl güzelin tek amacı güçlenmiş bir şekilde sevdiklerine geri dönmekti.